וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלום של העסקים: צ'אט בוט בפייסבוק - הלהיט של עולם האוטומציה

בשיתוף Marketing Automation, בשיתוף Marketing Automation

3.5.2020 / 16:09

הטרנד המתפתח בעולם העסקים מאפשר לכולם, מחברות תיירות ועד רופאים ומסעדות להיות זמינים 24/7, לאסוף נתונים ולספק שירותים מתקדמים. אפילו ביבי ובנט הצטרפו. איך זה עובד ולמה זה מומלץ

אוטומציה שיווקית - עסקית. יח"צ,
הצ'אט בוט לא לוקח חופשים/יח"צ

אוטומציה שיווקית - עסקית היא טרנד הולך וגובר בעולם העסקי ונחשבת לכלי שיווק מתקדם אשר יכול לספק התייעלות, מהירות, העלאת מכירות ושירות טוב יותר, הן למערך הלקוחות והן למערך הפנים ארגוני.

כיום, כמעט כל עסק וחברה המכבדים את עצמם מחפשים דרכים להשתמש בכלים ופעולות של שירותי אוטומציה שיווקית - עסקית, כאשר הלהיט של השנים האחרונות הוא צ'אט בוט בדף הפייסבוק לעסקים וחברות, אשר עלה לתודעה בעקבות "קמפיין הבוטים של ביבי".

חוץ ממפלגות ופוליטיקאים, צ'אט בוט בפייסבוק יכול להתאים למסעדה, לחברות נדל"ן ואף לתאגיד גדול עם עשרות סניפים ואלפי עובדים, בין אם עבור מערך השירות ובין אם עבור מערך המכירות.

אוטומציה לעסק מבית חברת Marketing Automation

האוטומציה השיווקית הפכה בעשור האחרון לכלי מפתח שיווקי ותפעולי לחברות ועסקים רבים בישראל, עם התחזקות הרשתות החברתיות והמעבר של הלקוחות לביצוע פעולות וחיפוש ברשת. היא הפכה לכמעט חובה עבור כל בעל עסק או איש ציבור המעוניינים לגדול או במקרים מסוימים פשוט לשרוד בשוק תחרותי.

לא קיימת חברה שלא מחפשת להגיע לקהלים חדשים, לשמר את קהל הלקוחות הקיים, לאתר לידים לעסק, להעלות את המערך השיווקי בכמה רמות מעלה ולשפר כל מדד קריטי במדדי החברה השונים. עולם האוטומציה מציע כלים ואפשרויות רבות לשיפור המדדים האלו וליצירת יתרון ברור על המתחרים.

בעזרת מערכות אוטומציה שיווקית מתקדמות וקישור בין מערכות שונות בתוך ומחוץ לחברה שלכם, תוכלו לבנות מחלקה וירטואלית אוטומטית חדשה, מחלקת-על המותאמת ומתוכנתת באופן אישי על ידי מומחה אוטומציה למידות ולסוג העסקים שלכם, ואינה מתעייפת לעולם.

מנכ"ל ומייסד Marketing Automation, לירון קטלן, מסביר את הצורך הולך וגובר בכלי אוטומציה: "הביקוש עולה בצורה חסרת מעצורים, הדרישה לתשובות מוגדרות ופעולות אוטומטיות מתקדמות רק צומחת, אנשים מחפשים לקצר תהליכים, לחסוך בהוצאות ולהשיג מערך שיווקי, מכירתי ואפילו שירותי טוב יותר והכל באמצעות האפשרויות הבלתי נגמרות של האוטומציה".

קטלן מכיר היטב את הלקוחות בתחום: "אנחנו לא מדברים יותר רק על תאגידים גדולים וחברות גדולות, גם חברות בינוניות ועסקים קטנים משתמשים בשירותי אוטומציה שיווקית - עסקית, כמו ניוזלטר, מערכת סמסים אוטומטית, קישורים בין מערכות שונות. כמובן שיש גם דרישה גדולה מאוד לצ'אט בוט בפייסבוק".

היהלום של העסקים: צ'אט בוט בפייסבוק - הלהיט של עולם האוטומציה

אחת המערכות המתקדמות והמבוקשות ביותר בעולם האוטומציה השיווקית היא מערכת צ'אט בוט פייסבוק. עסקים רבים בארץ ובעולם כבר משתמשים בצ'אט בוט בדף הפייסבוק העסקי שלהם כדי לבצע שיחות ממוסגרות ומתויגות עם לקוחות ואוהדים קיימים ופוטנציאלים.

הצ'אט האוטומטי בפייסבוק כולל מאפיינים רבים המסייעים לעסקים לשפר את מערך השירות, התפעול והשיווק שלהם באמצעות הודעות על אירועים, עדכון על מכירות תורים ורישום, איסוף נתונים על לקוחות, מעבר לשיחה עם נציג אנושי ואפשרויות מתקדמות נוספות, המאפשרות לחברות ועסקים למצב עצמם כגוף איכותי, מקצועי ומתקדם.

המערכת המתקדמת של צ'אט בוט בפייסבוק העלתה תחילה שאלה גדולה מבחינת העסקים: למה דווקא שיחה עם צ'אט בוט ולא עם אדם פרטי?

מלבד האפשרות לעבור לשיחה עם נציג, אם תרצו לאפשר זאת ללקוח או המעריץ המתכתב עם צ'אט בוט בפייסבוק, הצ'אט בוט בפייסבוק מאפשר לספק מידע כללי ופרטני ללא המתנה. זמן רב שמתבזבז על שאלות ובירורים מול עובדים אנושיים יכול להיחסך באמצעות בנייה נכונה של צ'אט בוט. בנוסף, ולהבדיל מהעובדים שלכם, צ'אט בוט בפייסבוק לא יוצא להפסקה ויכול לספק מענה כל היום, לאורך כל השנה.

צ'אט בוט לתיירות, מכירת מוצרים ועד הצ'אט בוט של ביבי ובנט-שקד

עולם האוטומציה פתוח לכל דורש. החברות הנפוצות המשתמשות בשירותי צ'אט בוט האוטומטי הן חברות תיירות וטיסות וחברות המוכרות מוצרים מסוגים שונים. הצ'אט בוט האוטומטי מאפשר לחברות אלו לקדם את האינטרס העיקרי שלהן: מידע ללקוחות, איסוף נתונים והעלאת המכירות. אולם צ'אט בוט בפייסבוק יכול להתאים לכולם: רופאים, עורכי דין, חברות וסוכנויות ביטוח, מסעדות, ידוענים ועוד.

אם חשבתם שרק חברות ועסקים משתמשים בצ'אט בוט בפייסבוק, חישבו שנית, אנשי ציבור ופוליטיקאים בכירים משתמשים בשירותי הצ'אט בוט בפייסבוק, כאשר המוכרים שבהם הם הצ'אט בוט של ביבי, הנקרא "קמפיין הבוטים" וכמובן קמפיין צ'אט בוט של בנט ושקד ומפלגת הימין החדש (אותו אנו בחברת Marketing Automation עשינו וניהלנו בהצלחה).

מערכת הצ'אט בוט היא כלי אחד מארסנל הכלים של עולם האוטומציה וצ'אט בוט בפייסבוק מוגבל לכללי הקהילה של פייסבוק והגבלות נוספות מטעם פייסבוק. כדי לממש את הפוטנציאל של עולם האוטומציה, חברות רבות משתמשות גם בשירותים נוספים כדוגמת מיילים שיווקיים, מערכת SMS לתזכורת על תור קרוב/שולחן שנשמר ועדכון על מבצעים ומערכות נוספות מתקדמות בשילוב מנצח עם הצ'אט בוט בפייסבוק.

בשיתוף Marketing Automation, בשיתוף Marketing Automation
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully