וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המושלמת: שיר עם קליפ ליום הולדת

בשיתוף אולפני לי-רון, בשיתוף אולפני לי-רון

3.5.2020 / 15:55

רוצים לשמח את האנשים היקרים לכם במתנה מקורית, מפתיעה ומשמחת? לאולפני לי-רון יש את כל מה שצריך כדי שתיהנו להעניק להם שיר במתנה ליום ההולדת ולהתרגש יחד איתם

שיר במתנה עם קליפ ליום הולדת היה טרנד עולה בעולם האירועים לפני הקורונה וגם יהיה אחרי עידן הקורונה והחזרה לשגרה, כי גם ימי ההולדת חוזרים ובגדול והצורך שלנו להפתיע במתנה מקורית ומרגשת לכל אירוע ובמיוחד לימי ההולדת נמצא בשיא.

אחת המתנות המבוקשות ביותר בשוק המתנות המקוריות היא הקלטת שיר באולפן הקלטות וצילום קליפ לכבוד יום הולדת.

שיר במתנה וקליפ ליום הולדת, למה זה כדאי?

אם יש משהו אחד חיובי שגורם לאינספור מחשבות ולחצים זו המתנה ליום ההולדת, נשים וגברים ברחבי העולם ובמיוחד בישראל מחפשים מתנה מקורית כל פעם מחדש, לכל אירוע מרגש ורומנטי ובראשם מתנה ליום ההולדת.

על טיסה לחו"ל אין על מה לדבר בתקופה הקרובה, מלון בארץ יקר ללא הצדקה וכל מתנה חומרית אחרת יכולה להיות תוספת יפה - אבל לא ממש מקורית. מתנה מקורית שמתאימה לאישה ולגבר היא שיר במתנה, שיר שיכול להפוך ברגע לקליפ במתנה ליום ההולדת ולכל אירוע מרגש ורומנטי המצריך מכם לחשוב מחוץ לקופסה ולהעניק מתנה מקורית.

אם לאישה או לגבר יש יום הולדת, אתם חוגגים יום נישואין או מדובר על יום האהבה, בחירת שיר במתנה להקלטה באולפן הקלטות מקצועי היא הבחירה הנפוצה היום בקרב זוגות רבים המחפשים מתנה מקורית במחיר נוח לכל כיס. הדבר הכי חשוב? אין מה לחשוש מזיופים, מרבית המקליטים שיר באולפן ההקלטות אינם ברמת זמרים מתחילים ואם במקרה זייפו, ניתן לחזור על המשפט בשנית או לתקן את הקול באמצעות תוכנות עריכה מתקדמות.

אולפני לי-רון שיר במתנה. צילום: pixabay,
שיר במתנה באולפני לי-רון/צילום: pixabay

התגובות לשיר וקליפ במתנה מפתיעות כל פעם מחדש

את השיר במתנה או את סרטון הקליפ במתנה אפשר להעניק בכל מקום: להשמיע במערכת הביתית או לצפות בסלון, להציג בטלפון בזמן ארוחה רומנטית במסעדה ואפילו לשמוע את השיר באוטו בזמן נסיעה - השאלה הגדולה היא: איך האדם שלו אתם מעניקים יגיב?

כמעט אחרי כל הקלטת השיר או צילום הקליפ לשיר ב"אולפני לי-רון" המקליטים מעבירים פידבקים או שהאולפן שואל את המקליטים באופן יזום, חלק מאולפן הקלטות מקצועי זה ללמוד מחוויות, ביקורות ובקשות עתידיות.

התגובות על השיר במתנה כמעט תמיד על החוויה המרגשת, חוויה רומנטית זוגית ובהתאם לז'אנר המוזיקה שנבחר. שיר במתנה הפך עם השנים להפתעה מקורית ומרגשת, מתנה שהופכת ייחודית בכל פעם מחדש בזכות הקולות הייחודיים של המקליטים (גם אם הם לא זמרים כלל), בחירת השיר והעריכה הסופית על-ידי המפיק המוזיקאלי המקצועי של אולפן ההקלטות.

על רעיון שיר במתנה ליום ההולדת, שהפך לקליפ יום הולדת והצעת נישואין מספר אלון (28) מחולון, שלקח את צילום קליפ במתנה צעד נוסף אחד קדימה, בסוף הקליפ הוא בחר הפתעה גדולה במיוחד ליום ההולדת: "רציתי להציע נישואין, יש כל כך הרבה דרכים להציע וידעתי שלהקליט שיר במתנה יהיה ממש רומנטי ומקורי, הייתי חייב שחברה שלי תראה גם את ההצעה עצמה אז דאגתי שיחד עם השיר שהקלטתי יהיה גם קליפ ליום הולדת, שזה הפך גם לקליפ הצעת נישואין", על התהליך הוסיף אלון:"חווית הקלטת השיר במתנה באולפן ההקלטות הייתה ממש משחררת, השיר והקליפ באולפן ההקלטות היו מתנה גם עבורי ומי שהיום אשתי מאוד התרגשה".

מקליטים שיר במתנה וצילום קליפ מרגש באולפן הקלטות מקצועי

אחרי שבחרתם את השיר שאתם מעוניינים להקליט והאם אתם משנים את מילות השיר, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשריין יום ושעת הקלטה באולפן ההקלטות המקצועי, מרבית חודשי השנה נחשבים עמוסים בתעשיית הקלטות שירים לאירועים כמו ימי הולדת, בר/בת מצווה וחתונות - מומלץ להבטיח את זמן ההקלטה בזמן המתאים לכם.

התהליך פשוט, בשיחה עם אולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" אתם מספקים את הפרטים על השיר והאם אתם שרים לבד, מפתיעים את האישה או הגבר, מעניקים יום הקלטה לאדם שחוגג או אפילו קבוצה של משפחה וחברים המגיעה להקליט שיר ליום הולדת של אדם מסוים. אם אתם מעוניינים להפוך את השיר לקליפ במתנה, חשוב לתאם את הצילום מראש.

ביום ההקלטה זה הזמן שלכם ליהנות מהמתנה שאתם עומדים להעניק, אולפן ההקלטות הפרטי שלכם מאובזר בציוד הקלטה מתקדם ולאורך כל הקלטת השיר ילווה אתכם המפיק המוזיקאלי בעל ניסיון רב שנים בהקלטות לאירועים.

אם תבחרו בקליפ במתנה, ניתן להפוך את השיר במתנה לצילום מקצועי באולפן או בצילומי חוץ ולהפוך את השיר במתנה לקליפ מקצועי. כל מה שנותר לכם זה לחפש את הטיימינג הנכון ולהפתיע עם שיר במתנה וקליפ בהפתעה.

בשיתוף אולפני לי-רון, בשיתוף אולפני לי-רון
  • עוד באותו נושא:
  • מתנה
  • שיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully