וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד ההצלחה של השיווק הדיגיטלי, ואיך כל עסק יכול להרוויח מזה הרבה יותר

בשיתוף Digitwow שיווק דיגיטלי, בשיתוף Digitwow שיווק דיגיטלי

3.5.2020 / 15:29

מהפכת השיווק הדיגיטלי כבר כאן - האם בעלי עסקים ומבקשי פרקטיקה יכולים לעשות את זה בעצמם? קורס שיווק דיגיטלי עוצמתי של Digitwow

בעשור האחרון אנו עדים למגמות חדשות בתחום השיווק הדיגיטלי, כשהשיווק הדיגיטלי מגדיר מחדש את כל מה שידענו על עולם הפרסום והשיווק המודרני, הפצת רעיונות, קריאטייב, לידים, המרות, תוכן וחשיפה. בין היתר בעקבות השינויים שהולידו הרשתות החברתיות בהרגלי הגלישה שלנו שהובילו להרגלי צריכה חדשים לתוכן, שירותים ומוצרים.

כתוצאה מהשינויים הללו מרבית פעולות השיווק של העסקים עברו אל המסך הקטן ואל מרחבי הרשת, שם עוד ועוד עסקים קטנים או גדולים מייצרים נוכחות, נחשפים לקהלים נרחבים ללא מגבלת מיקום גאוגרפי, מגדילים את קהל הלקוחות וגורפים הצלחה עסקית מסחררת.

הזירה פתוחה לכולם, ולמי שיש איש פרסום מקצוען שמכיר את הזירות הדיגיטליות היטב, זה משתלם, הרבה יותר משתלם! מעתה אמרו שיווק דיגיטלי לעסקים, והכוונה היא למכלול של פעולות, שלא מפסיקות לייצר תוצאות ברשת, כאלו שמתורגמות לכסף שהעסקים מזרימים אל קופותיהם.

שיווק דיגיטלי. יח"צ, אסור להשתמש
כל אחד יכול להגדיל את המחזור העסקי וליהנות מיתרונות השיווק בדיגיטל. שיווק דיגיטלי/אסור להשתמש, יח"צ

"יש מספיק פרוסות מהעוגה, צריך רק לבוא ולנגוס בה"

רועי בן ארי, איש שיווק דיגיטלי וותיק בתעשייה שחי ונושם את הדיגיטל כבר הספיק לקדם אלפי עסקים בארץ ובעולם. עם ניסיון של כמעט עשור בשיווק דיגיטלי לעסקים הוא מעיד שכל אחד יכול להגדיל את המחזור העסקי וליהנות מיתרונות השיווק בדיגיטל, מסמן את 4 הפלטפורמות שכל עסק חייב כדי להצליח, ומפרט את יתרונותיהם.

פרסום בפייסבוק - הרשת החברתית המצליחה בעולם

רועי: "הפופולריות של פייסבוק נובעת מהעובדה שלמעלה מ- 70% מהישראלים נמצאים בה במשך שעתיים וחצי בממוצע מידי יום. למעשה, היא זו שאחראית על הרגלי התקשורת החדשים שסיגלנו בעשור האחרון עם חברים, מכרים ומשפחה ועל ההרגלים שלנו בכל הנוגע לצריכת תוכן.

מרגע שזיהתה פייסבוק את אהדת הקהל היא החלה לתת במה למפרסמים, וכשזיהתה שהפרסום בפייסבוק מניב הצלחה אדירה למותגים הגדולים, היא פיתחה ממשק שמאפשר לכל אחד, גם לעסקים הקטנים, להגיע אל קהלי היעד שלהם באופן מדויק ולערוך קמפיינים באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק בהתאם לרצונות המפרסם - יותר חשיפה, מעורבות, מכירות, תנועה באתר והכי חשוב מקסימום תוצאה במינימום עלות. רועי מזהיר שעל מנת להגיע לתוצאות פנומנליות בפרסום בפייסבוק יש להיות בעל ניסיון רב של ניהול מאות קמפיינים ברזומה.

בעזרת קידום ממומן בפייסבוק שנעשה בצורה אפקטיבית, ניתן להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים של המפרסם בצורה מדוייקת, על ידי פילוח חכם ומתאים שמורכב מעשרות פרטמרים שונים, החכמה היא לדעת לעבוד בסינרגיה עם כולם ואז השמיים הם הגבול.

חמש עובדות על פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק פיתחה ממשק שמאפשר לכל אחד, גם לעסקים הקטנים, להגיע אל קהלי היעד שלהם באופן מדויק ולערוך קמפיינים/ShutterStock

אינסטגרם - אם זה מצטלם יפה, זה מוכר יותר

ההצלחה הגדולה של רשת אינסטגרם נרשמה בשנת 2012, כשפייסבוק רכשה אותה, מה שהוביל להישג אדיר של מיליון הורדות תוך 3 חודשים בלבד. לדברי רועי, עסקים פוטוגניים הם אלו שיכולים ליהנות מפרסום באינסטגרם, אך עם 4 מיליון משתמשים (רק בישראל) האומנות היא להפוך כל עסק לכזה שמצטלם יפה (כי אף אחד לא רוצה שיגנבו לו את הפריים) ולאפשר לכל מפרסם ליהנות מהיתרונות של פרסום ממומן באינסטגרם.

עוד הוא מוסיף, "מאחר וממשק הפרסום של אינסטגרם מתבסס על זה של פייסבוק ניתן להרוויח את הקהלים משתי הפלטפורמות ולייצר בשתי הפלטפורמות הללו מסרי פרסום על סמך פילוח שוק שמתבסס על גיל המשתמש, מיקום, מין, השכלה, תחביבים ועוד. ובהשוואה לאפיקי השיווק המסורתיים שמחוץ לאונליין, פייסבוק ואינסטגרם מספקות נתונים אמפיריים מדויקים באשר למידת הצלחת הקמפיין, ומאפשרות לבצע בו שינויים, לדייק אותו ולערוך בו אופטימיזציה תוך כדי תנועה, כך שההשקעה הופכת להיות משתלמת עוד יותר".

פרסום ממומן בגוגל PPC, ריצה למרחקים קצרים בגוגל - תוצאות מהירות כאן ועכשיו!

רועי: "כשלקוח מבקש לקבל חשיפה מהירה לאתר, להחדיר מוצר חדש לשוק, לפרסם השקה יוקרתית או לקבל לידים ומכירות מהירות לאתר שעוד לא הגיע לתוצאות גבוהות בדירוג האורגני, הקידום הממומן של גוגל הוא פתרון מושלם. הוא מעניק חשיפה מידית של מודעות פרסום בראש תוצאות החיפוש ומסוגל לייצר תוצאות אדירות למי שרוצה ליהנות מיתרונות השיווק הדיגיטלי כאן ועכשיו!".

אך לפני שממהרים להשקיע את תקציבי השיווק בפרסום ממומן בגוגל, רועי מזהיר, שללא מקדם מיומן ומנוסה עלולים לשלם ביוקר על תוצאות סבירות במקרה הטוב. "יש לא מעט בעלי עסקים, שנחלו אכזבה בגלל מקדמים שטרם פיצחו את השיטה לפרסום מוצלח בשיטת PPC. על מנת להצליח באמת, חשוב להיות בעל ניסיון רב בקידום בפועל של עסקים בגוגל אדס, לדעת לקרוא את השוק, לבצע מחקר מתחרים רחב, מחקר מילות מפתח מדויק, להביא קריאייטיב לא פחות ממדהים, להכיר את כל הדרישות של גוגל למודעות ממומנות וליצור אתר עם חווית משתמש ברמה גבוהה מאוד".

קידום אתרים אורגני - ריצת מרתון בגוגל לתוצאות לטווח הארוך

אף על פי שקידום אתרים אורגני בגוגל אינו מניב תוצאות מידיות, רועי מבהיר שהוא חיוני עבור עסקים שמבקשים להיות בתודעה של הגולשים שנים קדימה. הוא מוסיף: "על מנת להתברג במקומות הגבוהים בגוגל אורגני למילות מפתח רלוונטיות לעסק ולהישאר שם, עסק חייב אתר אינטרנט מותאם לשנת 2020 וקידום אורגני, שמתבסס בין היתר על הבנה מעמיקה באלגוריתם של גוגל, חווית משתמש גבוהה, זמני טעינה מהירים, אופטימיזציה לקוד האתר, מחקר מילות מפתח חכם ויצירת תוכן איכותי ובעל ערך באופן עקבי ומתמשך. אך על מנת שזה יעבוד, אתר האינטרנט חייב לעבור אופטימיזציה למנועי החיפוש. מקדם אתרים מיומן ומקצועי ידע להתאים את האתר בצורה מיטבית לטובת תוצאות קידום מוצלחות".

למעשה, מבהיר רועי, "כל פעולות השיווק בדיגיטל נועדו לשרת בסופו של דבר את הקידום האורגני. בעוד פרסומים בדף העסקי בפייסבוק וברשתות החברתיות והפרסום הממומן ייעלמו מעין הגולשים עם חלוף הזמן ותלויים בתקציב פרסום חודשי, הקידום האורגני יישאר לעד, יהיה נגיש וימשיך לייצר תוצאות גם לאחר שנים רבות". אך על מנת שזה יקרה, מציין רועי שהמקדם חייב להכיר את כל 210 הפרמטרים (נכון לכתיבת שורות אלו) שהאלגוריתם של גוגל מחשב כשהוא מחליט איזה אתר יופיע בראש תוצאות החיפוש.

אילוסטרציה. ShutterStock
"כל פעולות השיווק בדיגיטל נועדו לשרת בסופו של דבר את הקידום האורגני"/ShutterStock

מהפכת השיווק הדיגיטלי כבר כאן - האם בעלי עסקים ומבקשי פרקטיקה יכולים לעשות את זה בעצמם? קורס שיווק דיגיטלי אונליין של Digitwow

ניסיונו העשיר של רועי בן ארי בשיווק דיגיטלי הוביל אותו לפתח קורס שיווק דיגיטלי אונליין חוויתי בליווי אישי פרטני 1X1, אשר בעזרתו רועי מעביר את כל הידע והניסיון שלו לבעלי עסקים, מפרסמים, משווקים, דורשי ידע וכאלו שרוצים לבצע הסבה מקצועית. כל אחד יכול לקדם ולהתקדם במרחבי הרשת, השאלה עם מי עושים זאת ואיך. הקורס, היחיד מסוגו, שמועבר באון ליין מציע ליווי פרטני ואישי לכל בעל עסק שמבקש לקדם את עצמו ולדעת לאסוף לידים באינטרנט ומכירות בזירה הדיגיטלית. כמו כן הקורס מתאים למי שמבקש ללמוד את תחום השיווק הדיגיטלי ולהפוך אותו למקצוע באמצעות קורס שיווק דיגיטלי קצר, פרקטי, ענייני וממוקד.

"היתרונות של הקורס", מסביר רועי, "הם קודם כל ההתאמה האישית לפי צורכי הלקוח והעסק שהוא מקדם, הדגש על 100% פרקטיקה, ליווי אישי והמחויבות להצלחה. ניתן לבחור את אפיקי השיווק בהם רוצים להתמחות ולהתמקד בת'כלס. לאורך הקורס אני יוצר יחד עם הלקוח מערך פרסום שכולל בניית אסטרטגיה שיווקית, והוא זוכה ליישם את כל עקרונות השיווק הנלמדים תוך כדי תנועה. באמצעות קורס שיווק דיגיטלי אונליין של Digitwow כל אחד יכול לנהל את מערכי השיווק של העסק שלו באופן עצמאי, ולמי שמבקש לרכוש מקצוע נפתחת דלת לעולם של משרות בתחום השיווק הדיגיטלי - מהקורס ישירות לחברות השיווק הגדולות בארץ".

רועי עובד מזה 9 שנים עם חברות מתחום העיצוב, תכשיטים, פיננסים, פיטנס וכושר, ביטוחים, הדמיות, נותני שרותים, אתרי מסחר, יבוא ועוד רבים. ההצלחה של לקוחותיו מהדהדת ברחבי הרשת הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית ומגיעה אל קהלי יעד מגוונים לפי דרישת לקוח - חובבי לייף סטייל, אנשי מקצוע, קהל דתי או סטודנטים, "זה מה שיפה בשיווק הדיגיטלי", הוא מדגיש, "המפרסם לא מבזבז כסף על מי שלא רלוונטי לעסק שלו, כך שאם איש השיווק שלך עושה עבודה טובה, כל קמפיין פוגע בול".

רוצים לדעת יותר על שיווק בדיגיטל? רוצים להתברג בין מובילי השיווק הדיגיטלי בארץ ובעולם? מחפשים משווק שידע להניע את גלגלי העסק שלכם וייתן לכם תנופה ברשת? כל מה שאתם צריכים נמצא תחת חברת Digitwow שיווק דיגיטלי.

בשיתוף Digitwow שיווק דיגיטלי, בשיתוף Digitwow שיווק דיגיטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully