וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בימי קורונה: אני ומכונת התספורת שלי

בשיתוף BARBA, בשיתוף BARBA

3.5.2020 / 14:38

יש לה שם מיוחד, ניחוח ספרדי, טאצ' נהדר, עדינות ויכולת להגיע לכל נקודה. המכונה של BARBA מאפשרת לשמור על ריחוק חברתי, וגם להראות מושלם. כך נרקם לו סיפור אהבה בלתי צפוי

מכונת תספורת BARBA. יח"צ - BARBA,
המכונה של BARBA/יח"צ - BARBA

ימים לא פשוטים עוברים עלינו. ההסתגרות בבתים לצד הדאגה למזון ומוצרי צריכה בסיסיים נמצאים בראש סדר העדיפויות של כולם. אבל יש גם חיים אחריהם.

בוקר אחד, אחרי שכבר הסתגלתי למציאות החדשה, הבטתי על עצמי במראה ונחרדתי לגלות את מצב הזקן שלי, שלא לדבר על כרבולת תרנגול ההודו שצמחה לי על הראש. הבנתי שאין ברירה ועוד מעט אראה כאילו יצאתי מתקופת הוויקינגים ושאני חייב לעשות משהו.

החלטתי להסתדר לבד, הרי כמה קשה למצוא את המכונה המושלמת?

מכונת תספורת BARBA. יח"צ - BARBA,
מכונת תספורת BARBA/יח"צ - BARBA

התברר שקשה מאוד. זה החל בחיפוש גוגל, עבר לפייסבוק, אינסטגרם, סרטונים ביוטיוב. התייאשתי ובסוף נפגשתי עם חבר, מאלה שהתחתנו עם השיער שלהם. הוא סיפר שהוא "התאהב". במי? במכונת התספורת החדשה שקנה: "היה לה שם מיוחד, עם ניחוח ספרדי, BARBA. אהבה ממבט ראשון, מכונת תספורת שקלעה בדיוק לסגנון ולסטייל שחיפשתי".

"רגע רגע רומיאו. מה כל כך מיוחד במכונה הזו לעומת האחרות?", שאלתי והוא ענה: "היא מאוד נוחה, מעוצבת ומדויקת, מתאימה גם לשיער וגם לזקן, חזקה ושקטה. אתה תהיה מבסוט עליה, מילה שלי".

החלטתי לקבל את עצת החבר לענייני טיפוח ושיער. הוא שלח לי לינק וביצעתי הזמנה זריזה באתר. המחיר לא היה גבוה יחסית, ההזמנה הייתה נוחה וקלה, תוך יום יצרו איתי קשר כדי לאשר אותה והכי חשוב, המשלוח היה מהיר יותר מהזמן בו אני עומד בתור אצל הספר. תוך יום אחד בלבד המכונה הגיעה אליי יחד עם ווקס לשיער שהזמנתי על הדרך, כי גם בזמנים כאלה חשוב להראות טוב (מסתבר שיש להם קטגוריה שלמה של מוצרי טיפוח לגבר).

מכונת תספורת BARBA. יח"צ - BARBA,
מכונת תספורת BARBA/יח"צ - BARBA

עוד לפני שהשתמשתי במכונה, היא כבר עשתה לי עיניים. מגיעה בקופסה בגודל נוח לנשיאה, האריזה מעוצבת ואסתטית, כזו שרק קוראת לך לפתוח אותה. בתוך הקופסה יש תעודת אחריות מלאה לשנה ובנוסף, קיבלתי שלושה אביזרים: מטען למכונה, שלושה מסרקים במידות 1, 2 ו-3 לדירוג של הזקן או השיער, ושמן למכונה. יש אפילו אופציה להטענה דרך USB, אם אתם רוצים לקחת את המכונה לנסיעה הבאה שלכם.

הייתי מוכן לצאת לדרך ורגעים ספורים אחרי שהפעלתי אותה (זמן הטעינה היה מהיר מאוד), התחלתי להבין על מה החבר דיבר. המכונה נוחה בטירוף והטאצ' איתה נהדר. היא חדה אך עדינה, קטנה ועוצמתית, המכונה של BARBA מדויקת להפליא וקומפקטית, כזו שיכולה להגיע לכל נקודה. כיוון שאני אדם אשר רגיש מאוד לרעש, שמחתי לגלות שהיא שקטה עוד יותר מהרחובות בימים אלו.

התספורת שלי כוללת שיער באורך בינוני למעלה (מספיק כדי לסדר אותו כלפי מעלה), אפס בדירוג למטה וזקן עבה. כל כך שמחתי לראות את החדות והקלות שבמכונה ובאופן בוא היא קיצצה את השיער ל-0 בצדדים. בעזרת המספרים דאגתי לדירוג מתאים (יש לחברה מדריכים ביוטיוב שעוזרים ללמוד איך לעשות זאת נכון) והרגשתי שהיא מתאימה בדיוק לצרכים שלי. אהבתי מאוד את התוצאה והבנתי שבקלות, גם אני יכול להיות הספר של עצמי.

לכל גבר מגיעה מכונת תספורת טובה, כזו שתמיד תהיה שם בשבילו, בכל מצב, מחכה לו, יודעת שהוא בעצם לא יכול להיות גבר אמיתי בלעדיה. ואם כבר מכונת תספורת מעולה במחיר הוגן, למה לא להתאהב על הדרך? BARBA, זה השם.

לרכישת מוצרי BARBA

בשיתוף BARBA, בשיתוף BARBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully