וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו יותר מאי פעם - ככה אתר חנות יכול להציל את העסק שלכם

בשיתוף SHAREIT, בשיתוף SHAREIT

31.3.2020 / 14:57

חנויות רבות נאלצו לסגור את דלתותיהן כתוצאה ממשבר הקורונה. עסקים המתחזקים אתר חנות יכולים להמשיך לפעול, לא להיפגע ואף לשגשג בתקופה זו. איך בונים אתר כזה?

אילוסטרציה. ShutterStock
סלולרי/ShutterStock

מגיפת הקורונה הפתיעה את כל העולם ובמהלך החודשים מאז התפרצותה, נוצרו יותר ויותר הגבלים על אנשים פרטיים ועסקים כאחד. אחת ההגבלות המשמעותיות ביותר היא סגירת חנויות לממכר של מוצרים שאינם מוצרי אוכל, מה שהזיק לעסקים רבים שניהלו מכירות פרונטליות ללא אתר חנות משלהם.

הקורונה הזיקה רבות לעסקים קטנים וגדולים שלא נערכו כראוי למצב מהסוג הזה ולא ניהלו חנות אונליין שבה נמכרים המוצרים שלהן. לעומת זאת, עסקים המנהלים אתר חנות נמצאים בתקופה של שגשוג או לכל הפחות אינם סובלים מהפסדים של מכירות. מדוע? מפני שחנויות פיזיות אמנם לא פתוחות אבל חנויות אונליין ממשיכות עסקים כרגיל. באמצעות מערך משלוחים חכם ואתר חנות מוצלח, ניתן להגדיל את היקף המכירות, אפילו בתקופות משבר כמו זו שיש כעת, וזה הזמן האידאלי להקים אתר חנות שישגשג כעת והרבה לאחר שמשבר הקורונה יחלוף.

בניית אתר חנות - מאיפה מתחילים בכלל?

אתר חנות הוא אתר מעוצב הכולל מוצרים שעסקים מציעים למכירה בחלקים מסודרים כך שכל מה שהלקוחות צריכים לעשות הוא להקליק על החלק שהם מעוניינים בו, לבחור את המוצר שהם רוצים, להזין פרטים אישיים וזהו - המוצר ייארז ויישלח עד לביתם.

עד עכשיו הפשטות היא זו מה שמשכה אנשים לרכוש מוצרים שונים באינטרנט: עם אתר חנות ניתן לקנות כל מה שרוצים בלי לצאת מהבית, מה שאידאלי עבור אלו שאין להם הרבה זמן פנוי ללכת לחנויות ולבחור מוצרים.

עם הקורונה שתפסה את כולנו בהפתעה, אנשים רבים נמצאים בביתם וחנויות רבות סגורות עקב ההוראות המורות על סגירת חנויות שאינן חיוניות. במצב הזה, לאנשים רבים יש את הפנאי לחפש מוצרים שהם צריכים ורוצים באינטרנט, כך שהקמת אתר חנות המלווה עם שירות שיווק דיגיטלי היא בגדר חובה עבור כל עסק שרוצה להמשיך להתקיים ולשגשג הרבה יותר מהרגיל.

כמו בהקמה של חנות פיזית, גם הקמה של חנות דיגיטלית דורשת תשומת לב ועבודה מקצועית: חשוב לבנות אתר חנות שיכלול חלוקה של מוצרים לאזורי בחירה שונים כך שיהיה קל למצוא את המוצר שרוצים. בנוסף, חשוב שהחנות הדיגיטלית תהיה מעוצבת באופן שימשוך אנשים לא רק להיכנס אליה, אלא גם להישאר בה למשך כמה שיותר זמן.

בעידן הדיגיטלי שבו כולם נושאים מכשירים סלולאריים חכמים ומכשירים ניידים אחרים, חשוב גם להקים אתר חנות רספונסיבי. הכוונה היא אתר חנות שמותאם למכשירים דיגיטליים שונים ושכזה ששומר על יחסים חזותיים נכונים בעת הצגת מוצרים. באופן הזה אתר רספונסיבי יציג מוצרים בצורה מושכת לא פחות מאתר רגיל מפני שהתמונות בו יהיו בגודל המותאם למכשיר, כמו גם הכיתוב ושאר הפרטים הדורשים התאמה למכשירים קטנים.

בתקופה הסוערת הזו מהירות ודיוק מהווים גם הם גורם חשוב בעת בניית אתרים למכירת מוצרים שונים. בעלי עסקים רבים אינם יודעים כיצד להקים אתר בכוחות עצמם, ולכן יש לשכור את שירותיה של חברת שיווק דיגיטלי המתמחה בהקמת אתרים וכל מה שמתלווה אליהם - החל מבניית נוכחות במנועי חיפוש (כמו גוגל) ועד לחדירה לרשתות חברתיות המהוות גורם חיוני בכל תחום שיווקי כיום.

כיום, הדרך המהירה והמדויקת ביותר להקים אתר חנות היא באמצעות מערכת קוד פתוח הקרויה 'וורדפרס'. המערכת המתקדמת הזו מאפשרת להקים אתר מאפס הודות לתבניות קיימות שעליהן ניתן "להלביש" כל מה שרוצים. בנוסף, ניתן להתאים אתרים הנבנים בקוד פתוח באמצעות תוספים ייחודיים שייגרמו לחנות שלכם לבלוט בשטח, גם אם היא בנויה על תבניות קיימות.

למרות שלכאורה מדובר במערכת פשוטה, זה לא כך ; בניית אתר וורדפרס דורשת ידע בכל התחומים הקשורים לשיווק דיגיטלי והקמת חנות מצליחה: יש לבצע מחקר שוק על קהל היעד, לבנות אתר המותאם לקהל היעד, לבצע שינויים נחוצים בקוד של האתר, לבנות אתר רספונסיבי (בנוסף לאתר הרגיל), לכתוב תכנים המותאמים לדרישות של גוגל ומנועי חיפוש אחרים, ליצור מסרים תת הכרתיים שיובילו למכירות, לבצע קידום אורגני וקידום בתשלום וליצור אתר דינמי עם עיצוב מושך ותכנים משתנים.

שריט - הדרך שלכם להצלחה בטוחה בשיווק דיגיטלי

כדי לענות על כל הדרישות של קהל היעד שלכם ושל מנועי החיפוש השונים וכן הרשתות החברתיות, אתם זקוקים לתמיכה של חברה המתמחה בתחום של שיווק דיגיטלי ובתחום של בניית אתר חנות מושך ומוצלח. את כל המאפיינים הללו ועוד רבים אחרים אתם יכולים למצוא בחברת SHAREIT המתמחה בהקמה של אתרים מכל הסוגים, כולל אתרי חנויות.

בחברת שריט אתם תמצאו מומחים שיעשו את העבודה עבורכם ויקימו לכם אתר חנות שאפילו אתם תרצו לקנות בו. חברת שריט כוללת מערך של מתכנתים, מעצבים מומחים ומומחי שיווק דיגיטלי שיביאו אתכם לראש רשימת החיפוש ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש החשוב ביותר כיום - גוגל.

בשריט מתחילים בנייה של כל אתר חנות במחקר מעמיק של קהל היעד באמצעות תכנות מתקדמות ומחקר שוק מקצועי. לאחר הניתוח הנדרש, צוות המתכנתים והמעצבים יקימו אתר חנות לפי החזון שלכם תוך התחשבות בכל הדרישות והאלמנטים שיובילו להצלחת החנות.

שריט מלווה את לקוחותיה בכל צעד, החל מהקמה ראשונית של אתר חנות ועד להקמה של אתרים המותאמים לכל המסכים וביצוע אופטימיזציה של האתר בכל שלב. התוצאה הסופית היא אתר הנכתב בקוד נקי, עם עיצוב מדויק ומושך ואסטרטגיה שיווקית מנצחת עבור כל עסק.

בימים הלא בטוחים הללו, אנשים רבים נמצאים בביתם וחנויות רבות נסגרות בעקבות ההוראות המורות על כך. הקמת אתר חנות מוצלח הוא חיוני יותר מאי פעם כדי לשמור על עסקים בימי הקורונה וגם אחריהם. עם חברת שריט, תוכלו להקים אתר חנות ייעודי עבור העסק שלכם שיגיע לקהל נרחב וישמור על העסק שלכם בשטח למשך זמן רב.

למידע נוסף

בשיתוף SHAREIT, בשיתוף SHAREIT
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully