וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו עבורכם מסכות רפואיות וכפפות במחירים חסרי תקדים

בשיתוף עזרים רפואיים, בשיתוף עזרים רפואיים

31.3.2020 / 14:46

על מנת לנסות להקל במעט על ההורים, סבים וסבתות של כולנו, החלטנו לבדוק את החברות שמספקות את ציוד עזר רפואי במחירים הנוחים ביותר, מצאנו כי חברת "עזרים רפואיים" נמצאת במקומות הראשונים כחברה האמינה והזולה מכולן

תקופת הקורונה פוגעת ומשפיעה על כולם, אך אלו הם בעיקר בני הדור השלישי שחשופים יתר על המידה אל מול הוירוס, דבר שמקשה עוד יותר על מי שבאופן תמידי זקוקים לטיפול ועזרה פיזית ושל מוצרי עזר שונים.

על מנת לנסות להקל במעט על ההורים, סבים וסבתות של כולנו, החלטנו לבדוק את החברות שמספקות את ציוד עזר רפואי במחירים הנוחים ביותר, מצאנו כי חברת "עזרים רפואיים" נמצאת במקומות הראשונים כחברה האמינה והזולה מכולן.

חברת "עזרים רפואיים" פעילה בשוק המקומי כבר 6 שנים בניהולו של משה יצחקי, שתי מפיקות ממערכת "המומחים" יצאו לפגוש את האיש במחסני החנות ברחוב האשל 7 בחולון, אלו הם המסקנות שהביאו מהפגישה.

חברת "עזרים רפואיים" מספקת ציוד רפואי ועזרה ראשונה לאנשי הגיל השלישי, לאנשים אשר חזרו מטיפול רפואי בבית חולים וזקוקים עדיין לציוד עזר ולציוד חבישה ושאר אנשים פרטיים אשר זקוקים לציוד רפואי כגון: חיתולים למבוגרים, פדים סופגים, סדיניות, ביגוד מגן חד פעמי, פלסטרים לאחר ניתוח, תחבושות חבישה מיוחדות אשר מותאמות לצורך הלקוח, חגורות גב, מגני ברך, פעמון מצוקה, שקיות שתן וקטטר חיצוני לגבר ועוד.

עזרים רפואיים. יח"צ,
עזרים רפואיים/יח"צ

בנוסף מספקת ציוד רפואי לאוניברסיטאות משרדי ממשלה חברות ביטוח אגודות ספורט ועוד המון גופים גדולים במשק. קודם להקמת העסק, הבעלים משה יצחקי הפעיל וניהל אתר של בית מרקחת גדול בפתח תקווה, שם למד את כל ההתנהלות ועבד מול חברות עולם הציוד הרפואי.

כאשר זיהה את המצוקה של רבים מהנזקקים לציוד המגוון החליט לעשות מעשה, על כך ועל תפיסת עולמו הוא סיפר לנו, "זיהיתי שהרבה מאוד עסקים מנצלים את המצוקה של המבוגרים ומוכרים להם ציוד במחירים הזויים לגמרי, מבחינתי זה היה ניצול ציני של קהל שבוי ובני משפחותיהם.

לקחתי על עצמי את המשימה לשנות את הדפוס הזה ולמכור את הציוד כולו במחירים נוחים עד כמה שניתן". אמר ועשה, מבדיקה שערכנו מצאנו כי המחירים שחברת "עזרים רפואיים" הם מהזולים ביותר בשוק, ולא רק אנחנו התלהבנו מהמחירים והשירות.

בדיקה שערכנו באינטרנט, בחוות הדעת של עשרות גולשים בעמוד של גוגל בכל הנוגע לחיתולים למבוגרים ושאר ציוד רפואי, "עזרים רפואיים" קיבלה תשבוחות מצד לקוחות רבים.

דרור קלעי מירושלים כתב: "השירות מעולה, משלוח מהיר ויעיל , ההזמנה הגיעה תוך יומיים, המוצרים טובים ומועילים".

איריס ירון ציינה: "הזמנתי בעזרים פלסטרים מיוחדים שאי אפשר למצוא בישראל, השירות היה מהיר יעיל, המשלוח הגיע תוך מספר ימים, האתר נגיש והמבחר גדול ומרשים. טוב לדעת שיש חברה שכזו ועוד יותר טוב להיעזר בשירותיה".

סטודיו תומאס כתבו: "צוות אדיב ומקצועי, שרות וחווית קניה נעימה מקצועית וסבלנית. משלוח ממש מהיר, קיבלתי הסבר מדויק על המוצר, רפידות סיליקון לרגל. משה, המנהל נתן לי הטלפון האישי שלו במידה ואני אהיה צריך דרגה אחרת של קשיחות ברפידות, במידה וכן, הוא ידאג למשלוח מהיום להיום, ממליץ בחום".

עזרים רפואיים. יח"צ,
עזרים רפואיים/יח"צ

בעקבות משבר הקורונה יש דרישה עצומה עבור כפפות חד פעמיות ומסכות, מצאנו כי במחסנים של "עזרים רפואיים" יש מגוון גדול פנוי, כך מי שלא מצא לעצמו ברשתות הפארם השונות, ניתן להשיג זאת במחירים זולים ובשירות משלוחים מהיר.

"עזרים רפואיים", היתה לנו פגישה נעימה עם איש שכולו נתינה, כזה שמספק ציוד עזר וציוד רפואי במחירים הוגנים ובמתן שירות אישי ואיכותי.

מספר טלפון לבירורים והזמנות: 0722300690
לאתר עזרים רפואיים

בשיתוף עזרים רפואיים, בשיתוף עזרים רפואיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully