וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פיצרייה וגם מאפייה: המסעדה שמלהיבה את תושבי הדרום

בשיתוף דגני השרון, בשיתוף דגני השרון

31.3.2020 / 13:25

"דגני השרון" בצומת סילבר ובסמוך לתחנת הרכבת של אשקלון, והבעלים החדש מאור זגורי עשה בה שינוי גדול שהפך אותה ללהיט באזור. משירות המשלוחים ועד למנות מיוחדות: הכירו את האימפריה של זגורי

דגני השרון. יח"צ,
מסעדת דגני השרון/יח"צ

במערכת "המומחים" אנחנו מאוד אוהבים לגלות בתי עסק שמציעים מספר שירותים בחבילה אחת, שמועה שהגיע לאוזנו של עורך המערכת גילתה לו כי בעיר אשקלון בצומת מרכזית ליד תחנת הרכבת פועלת לה חנות אחת שהיא גם מאפייה, גם פיצרייה ומסעדה חלבית לכל דבר.

שני מפיקים חברי המערכת יצאו לשטח לראות על מה מדובר, הם הגיעו ל "דגני השרון", מקום מרהיב עם בעלים צעיר ומיוחד.

"דגני השרון" ממוקמת במיקום אסטרטגי מרכזי וחשוב, על צומת סילבר ובתחנת הרכבת של אשקלון, כאשר אלפי אנשים עוברים בה במהלך היום.

מי שמנהל אותה בחודשים האחרונים הוא הבעלים החדש, מאור זגורי, רק בן 24 אבל עם ראש גדול על הכתפיים, אחד שלא נותן לקשיים לעצור אותו מלהתקדם בחיים.

דגני השרון. יח"צ,
מסעדת דגני השרון/יח"צ

מאור גדל באזור הדרום כך שהכיר את העסק של "דגני השרון" מקרוב, מגיל 16 ועד הגיוס לצה"ל הוא עבד במקום ולפני מספר חודשים הוא קיבל הצעה לרכוש אותו בעצמו, על כך הוא סיפר לנו, "עבדתי פה בנעורי כך שמכיר כל פיסה ואבן מהמקום, מעבר לזה, כאשר שקלתי את ההצעה עשיתי מספר בדיקות נוספות על מנת להיות בטוח במאה אחוז, התוצאה של הכל ביחד היתה בדיוק מה שקיוותי שתהיה, כאשר תוך כדי תנועה כבר הצבתי לעצמי מספר שינויים שאני מבקש לעשות".

חלק מהשינויים שמאור ביצע תוך זמן קצר היה שדרוג מקצה לקצה של התפריט, בנוסף הוא הפך את ימי שישי במקום לחגיגה אמיתית, בה הוא מציג למכירה מאפים מיוחדים, לחמים וסלטים ביתיים. עשינו סיבוב גדול במקום ורשמנו לעצמנו מספר דברים.

מגוון המאפים הוא גדול ומרהיב, בורקסים מפנקים, סמבוסקים עם כמה שילובים, ביצה, פטריות ושאר הפתעות, בייגלה פריכים, לחמים טריים, זיווה טעימה ביותר (כל-כך טעימה שטעמו שתי מנות) ועוד.

בכל הנוגע לפיצרייה יש מגוון אפשרויות במחירים מנצחים, מגש פיצה ענק עם כמה תוספות במחיר של 59 שקלים בלבד, מחיר אדיר לפיצה של 100% גבינה.

מגש פיצה דאבל שכולל 4 סוגי גבינות, שתי שכבות בצק וחמאת שום במאה שקלים בלבד!

לפיצה הזו יש ביקוש רב בקרב חיילים מהבסיסים שמסביב לאשקלון, עבורם מאור החליט כי המשלוחים יהיו ללא תוספת תשלום.

דגני השרון. יח"צ,
תפריט מסעדת דגני השרון/יח"צ

קינחנו במסעדה החלבית, זו מציעה תפריט עשיר של בר סלטים בהרכבה אישית, ארוחות בוקר מפנקות בדמות כריכים ב 9 טעמים שונים ושקשוקות שונות.

בארוחת הצהריים אפשר להתענג על טעמים מאיטליה, בזכות פסטות רביולי גבינה ובטטה, פטוצ'יני ופטה ועוד.

שירות משלוחים שלא היה קיים קודם לכן פעיל כיום ומגיע לרדיוס של 35 קילומטר לכל כיוון מאשקלון, זה כולל את העיר אשדוד, קיבוצים ומושבים נוספים באיזור.

בעקבות משבר הקורונה מאור תגבר את השירות כאשר גייס שליחים נוספים על מנת לתת מענה מהיר לכל הזמנה.

"דגני השרון", היתה לנו פגישה מרתקת עם יזם עסקי צעיר חכם ומוכשר, אין לנו ספק כי עוד נשמע עליו בעתיד.

לעמוד הפייסבוק של דגני השרון

בשיתוף דגני השרון, בשיתוף דגני השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully