וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים מנצחים לשיער מטופח אחרי החלקה אורגנית

בשיתוף המומחים להחלקות שיער, בשיתוף המומחים להחלקות שיער

31.3.2020 / 13:15

לשיער תפקיד חשוב ודומיננטי בתרבות שלנו, ונשים רבות (וכיום גם לא מעט גברים) מוכנות להשקיע לא מעט ממרצן. איך נכון לעשות זאת? למומחים להחלקות שיער יש דרך לעזור לכן

סוגים רבים ושונים של החלקות שיער קיימים כיום בעולם, ונראה כי ענף זה הפך בעשורים האחרונים לתחום מומחיות של ממש ולמקצוע המצריך היכרות עם מגוון רחב של חומרים ומוצרים, שיטות עבודה שונות, כלים ייעודיים ועוד. שיער משחק תפקיד חשוב ודומיננטי בתרבות שלנו, ונשים רבות (וכיום גם לא מעט גברים) מוכנות להשקיע לא מעט ממרצן, זמנן וכספן על מנת לטפח את שיערן בצורה זו או אחרת. החלקות שיער הפכו כאמור להליך נפוץ ומבוקש ביותר, וניתן למצוא לא מעט סוגים שונים של החלקות שיער בתחום כיום.

החלקת שיער אורגנית
לצד שמות מוכרים יחסית מהתחום דוגמת החלקת שיער יפנית, החלקת קראטין, החלקת משי ועוד, ניתן למצוא כיום גם החלקת שיער אורגנית. למעשה, סוג זה של החלקת שיער הוא רק מתבקש בימינו, כאשר המילה "אורגני" מסמלת מוצרים או שירותים טבעיים יותר, כאלו אשר לא נעשה בהם שימוש רב בכימיקלים ו/או תוצרים מלאכותיים שונים מעשה ידי אדם.

כאן המקום לומר כי החלקה אורגנית אמנם מתאפיינת בתכונות דומות לאלו של מוצרים/שירותים אורגניים אחרים (דוגמת שימוש ביותר חומרים טבעיים, השפעה פחות אגרסיבית ואלימה על השיער וכו'), אך אין בהכרח מדובר בהחלקה בה נעשה שימוש אך ורק בחומרים אורגניים לחלוטין. במקרים רבים כוללות החלקות שיער אורגניות גם שימוש בכימיקלים שונים, אך לרוב מדובר בכמות קטנה ופחות אגרסיבית מאלו המאפיינות החלקות שיער מסוגים אחרים אשר אינם אורגניים לחלוטין. בדומה למוצרים ושירותים אורגניים נוספים גם החלקת שיער אורגנית ידועה בהחלקה המיטיבה עם השיער ומסייעת לשמור על בריאותו ורעננותו לאורך זמן. אך על מנת שההחלקה האורגנית אכן תפיק תוצאות מסוג זה יש לוודא כי אנו מטפחות את השיער בחודשים שלאחר ההחלקה.

המומחים להחלקות שיער. עידו יערי,
המומחים להחלקות שיער/עידו יערי

כיצד לטפח את השיער לאחר החלקה אורגנית
הגענו, אם כן, לשלב הטיפים לטיפוח השיער לאחר החלקה אורגנית. מה כדאי שנעשה בשבועות ובחודשים שלאחר ההחלקה?

ובכן, בתור התחלה מומלץ שלא לחשוף את השיער החלק יתר על המידה למפגעים ידועים שונים, דוגמת כלור אותו ניתן למצוא בבריכות שחייה. הכלור אמנם לא יהרוס את ההחלקה לחלוטין, אך יפגע בשיער ואולי יוריד את משך הזמן שנוכל להמתין עד שנידרש לחידוש ההחלקה. באופן דומה, גם חשיפה ממושכת למי המלח שבים או לשמש היוקדת של הקיץ הישראלי עלולים "לשחוק" את ההחלקה ולשלוח אותנו לחדש אותה לאחר פרק זמן קצר יחסית.

חידוש תקופתי של החלקה אורגנית הוא כמובן אחד הכלים המרכזיים בטיפוח השיער ושמירה על המראה המדהים המתקבל לאחר ההחלקה. תדירות החידוש צריכה להיקבע על פי הנתונים האישיים והספציפיים שלך (דוגמת סוג השיער, אורך, צבע וכו'), ועשויה כאמור להיות מושפעת מכמות החשיפה של שערך לגורמים מזיקים שונים.

בנוסף , מומלץ לחפוף את השיער אך ורק עם שמפו המיועד לשיער שעבר החלקה אורגנית, וכדאי גם להשתמש במסכה לשיער לאחר החפיפה. בסיום המקלחת מומלץ לייבש את השיער באמצעות מייבש שיער. כך תוכלי להבטיח כי השיער שלך יקבל מראה מושלם בעקבות ההחלקה האורגנית, וגם ישמור עליו לאורך זמן.

אז איך בוחרים מעצב שיער שיעשה את החלקת השיער שלך? בחרי מעצב שיער עם המלצות, תוודאי שהוא מקצועי, בעל ניסיון ושהוא משתמש בחומרים האיכותיים ביותר וכי החומרים שברשותו הינם באישור משרד הבריאות. כדאי שיהיה לך נעים לקבל ממנו שירות ולשהות במחיצתו הרבה שעות, וכמובן תוודאי שאת סומכת עליו. אנו מזמינים אותך להיכנס לאתר הבית של המומחים להחלקת שיער בכתובת: https://straight-hair.co.il/ לקבלת מידע נוסף. כמו כן אפשר לקבוע תור לייעוץ והחלקת שיער בטלפון מספר: 073-3744652.

בשיתוף המומחים להחלקות שיער, בשיתוף המומחים להחלקות שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully