וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה לכן: טיפים ומתכונים לקוסמטיקה טבעית

בשיתוף לבנדר קוסמטיקה טבעית, בשיתוף לבנדר קוסמטיקה טבעית

31.3.2020 / 13:05

גם כשאנו מסוגרים וחרדים בבית בשל נגיף הקורונה, מומלץ להקדיש כמה דקות ביום לטיפוח עור הפנים ועור הגוף. קבלו כמה עצות זהב מחברת לבנדר קוסמטיקה טבעית לאופן שבו תעשו זאת נכון

טיפ לטיפוח שיער טבעי

במוצרי השיער שנמצאים במדפי הפארמים השונים, קיימים רכיבים שעלולים לגרות את עור הקרקפת, לצור גרד וקשקשת. עכשיו כשיש לנו זמן פנוי, אפשר להיעזר בחליטה טבעית ומסכה טבעית לשיפור מצב הקרקפת ומראה השיער.

חומץ, חליטת רוזמרין ואפילו ביצה ושמן זית יכולים לתת אפקט נפלא לנראות השיער ושיקום הקרקפת. מדללים רבע כוס חומץ תפוחים במים ואחרי החפיפה מתיזים על השיער ושוטפים. השיער יהיה רך ונעים למגע וכמובן בריא, הרבה יותר.

טיפ לטיפוח עור הפנים באופן טבעי

יש הרבה דברים שניתן לעשות על מנת לשמור על עור פנים מטופח, חיוני וקורן, הבסיס לטיפוח עור הפנים הוא בעצם שמירה על עור פנים נקי מזיהומים סביבתיים. במהלך היום עור הפנים שלנו נפגש עם אבק, עשן וזיהומים שונים הפוגעים בעור הפנים. לכן ישנה חשיבות רבה לניקוי יומיומי של עור הפנים על מנת לאפשר ספיגה נכונה של קרמים וחומרי הזנה שונים. שימוש יומיומי בסבון טבעי ועדין לפנים (סבון טבעי שלא מייבש את עור הפנים) הוא הבסיס לחיטוי העור.

אחת לשבוע מומלץ לקיים ניקוי פנים עמוק בעזרת פילינג טבעי ועדין או מסיכה סופחת לניקוי עמוק של עור הפנים. כאשר עור הפנים נקי, הזנתו בעזרת שמנים צמחיים כמו שמן זרעי ענבים, שמן חוחובה, שמן שקדים או שמן זית תהיה הרבה יותר יעילה ותעניק לעור הפנים מראה קורן ורענן.

לבנדר. עידו משעל,
לבנדר קוסמטיקה טבעית/עידו משעל

קרם הגנה טבעי

ברור לכולנו שהשמש מסוכנת מאוד לעור הפנים ולעור הגוף, לכן מומלץ להישמר ולהגן על העור בצורה היסודית ביותר.

בשעות הבוקר ובמהלך היום מומלץ מאוד לעטות כובע (רצוי עם מצחייה - על מנת לא לחשוף את עור הפנים לשמש) ולהשתמש בקרם הגנה טבעי המיועד לעור הפנים.
חשיפה לשמש מסוכנת ויוצרת נזקי פיגמנטציה, אפילו תוך זמן קצר (באופן יחסי).

הקוסמטיקה הטבעית משתמשת בשני מינרלים להגנה מפני השמש: אבץ אוקסיד, וטיטניום אוקסיד, אלו שני מינרלים ממקור טבעי והם היחידים שמומלצים ע"י רשות הבריאות האמריקאית - FDA. כאשר אתם רוכשים קרם הגנה מהשמש תוודאו שהוא מכיל רק את המרכיבים האלו! אבץ אוקסיד, וטיטניום אוקסיד הינם מינרלים טבעיים והם אינם מתפרקים בחשיפה לשמש ואינם הופכים לרכיבים שעלולים להיות מסוכנים כמו שאר הכימיקלים להגנה מפני השמש.

טיפוח גוף טבעי

העור עוטף את גופנו והוא בעצם המפגש שלנו עם העולם, עור מעקצץ, עור יבש או עור דק, גורמים לרבים מאתנו אי נוחות. חשוב לשמור על עור הגוף, להזין אותו ולטפח אותו.

רצוי להקפיד ולשתות כמויות נכונות של מים, ע"י שתיה ותזונה נכונה קיימת הזנה פנימית לעור הגוף. להזנה חיצונית ש לעור הגוף רצוי להשתמש בשמנים טבעיים וחמאות גוף טבעיות העוזרת לתחושת הנינוחות בעיקר כאשר מדובר בשילוב עם שמנים אתרים טהורים. משיכת הגוף בשמן טבעי או קרם גוף טבעי באפון יומיומי, מהרגלים דרך הבטן והאגן עד השכמות והידיים, יוצרים תחושת רוגע בזכות ההזנה, הניחוח והמגע.

טיפוח טבעי לכפות הרגליים

כפות הרגלים של כל בני המשפחה זקוקות לטיפוח מתמיד. דרך כפות הרגלים ניתן לזהות מצבי משבר פיזיים ורגשיים. החדשות הטובות הם, שגם בבית עיסוי לא מקצועי של כפות הרגלים ע"י בן/בת הזוג או ע"י הילדים יכול להביא לשיפור אמיתי בתחושה.

עיסוי לכפות הרגליים, רצוי לעשות אחרי שטובלים את הרגלים בקערית עם מים פושרים ומלח ארומטי טבעי למשך כ-5 דקות. לעיסוי רצוי להשתמש בשמן בסיס כשמן שקדים שאליו הוספנו מעט שמנים אתרים אנטי בקטריאליים ואנטי פטרייתיים כמו שמן עץ התה, שמן עשב לימון, שמן נאולי ושמן לבנדר.

טיפוח טבעי לנפש - להרגיע את החרדות

אנחנו מאמינים שהגוף והנפש הינם מקשה אחת, כשם שאנו מטפחים את עור הפנים, עור הגוף ואפילו את כפות הרגליים יש לטפח גם את הנפש. שמן לבנדר, שמן ברגימוט ושמן נירולי ידועים כשמניים אתריים מרגיעים, הם מרגיעים חרדות, עוזרים לנו להירדם מחטא ומשרים אופטימיות ונחת.

בימי קורונה אלו, כאשר אנחנו בבית ויש לנו לא מעט זמן פנוי אנחנו יכולים להתפנות ולטפל בעצמו. לבנדר קוסמטיקה טבעית, רוקחות טבעית וקוסמטיקה אורגנית מצרפים עבורכם מתכונים להכנה עצמית בבית לטיפוח עור הפנים ועור כפות הרגליים.

מתכון ביתי להכנת פילינג טבעי ועדין לפנים

יש לרסק במעבד מזון את המצרכים הבאים:
חצי כוס קוואקר טחון דק
4 כפות יוגורט טבעי שמן ככל האפשר
מלפפון קטן
יש להניח את העיסה שהתקבלה על על הפנים למשל כ-10 דקות.
לאחר מכן יש להסיר מהפנים בתנועות סיבוביות עדינות ולשטוף במים פושרים.

מתכון ביתי להכנת מלח אמבט טבעי לכפות הרגלים

מרכיבים להכנת אמבט קטן:
כ-30 גר עלי/ענפי רוזמרין
ליטר מים רותחים (ששופכים על הרוזמרין)
ליטר מי ברז רגילים שאנחנו מוספים לחליטה לאחר 5 דקות
מרכיבים להכנת מלח מחטא
כוס מלח גס
שמנים אתריים: שמן אתרי לבנדר (5 טיפות), שמן עץ התה(3 טיפות), שמן עשב לימון (4 טיפות)

יש להוסיף 4 כפות מלח ארומטי למים החמים להניח בהם את כפות הרגלים ל- 5 דקות
לאחר ניגוב מומלץ עיסוי כפות רגלים זה יכול להיות עיסוי עצמי או ע"י אחר.
העיסוי מסייע לאיזון הגוף והרגעת הנפש.

lavender.co.il/' target='_blank'>לבנדר - קוסמטיקה טבעית מפתחים, מייצרים ומשווקים מוצרי קוסמטיקה טבעיים משנת 2007, כל מוצרי לבנדר מכילים 100% חומרים ממקור טבעי (לפי תקן ISO-16128).

המוצרים של לבנדר, קוסמטיקה טבעית, ידידותיים לאדם ולסביבה, ומיוצרים מחומרי גלם משובחים מכל העולם ובעיקר מארץ ישראל. כל המוצרים שלנו מיוצרים בעבודת יד מוקפדת ישראלית מקומית בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאישור משרד הבריאות, ללא כימיקלים, תוצרי נפט, ריחות סינטטיים וללא חומרים משמרים כלל.

חנויות לבנדר קוסמטיקה טבעית, נמצאות בשרונה מרקט - תל-אביב, קניון ערים - כפר-סבא וחנות המפעל ומרכז המבקרים והסדנאות - נעורים 54, פרדס-חנה כרכור.

היכנסו לאתר לבנדר קוסמטיקה טבעית באתר lavender.co.il ותלמדו עוד על רוקחות טבעית ואורגנית. תוכלו גם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-2127172 ונשמח לסייע לכם.

בשיתוף לבנדר קוסמטיקה טבעית, בשיתוף לבנדר קוסמטיקה טבעית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully