וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבחור נכון: טיפים והמלצות לרכישת דק סינטטי

בשיתוף TREX, בשיתוף TREX

31.3.2020 / 12:57

דק בגינה הוא אלמנט יפהפה. עץ הוא חומר שנותן מראה חמים ואותנטי, ומשתלב בכל סגנון עיצוב. הכירו את הדק האיכותי והסינטטי של TREX, בעל מראה של דק עץ טבעי, ואת יתרונותיו השונים

מה יותר כיף מאשר לשבת בסוף היום באוויר המרגיע, עם המשפחה והחברים, בגינה מטופחת ומושקעת, ליהנות מהשמש הנעימה, ומהבריזה המלטפת? אם גם אתם מעוניינים בשידרוג שטח החצר שלכם עם דק לגינה וריהוט מעוצב, הגעתם למקום הנכון. דקים סינטטים מהווים פיתרון מושלם לריצוף גינה בצורה אסטטית ויפה שמשתלבת היטב עם כל סוגי הצמחייה. במאמר זה נפרוס בפניכם טיפים והמלצות לרכישת דק סינטטי.

דק סינטטי עם מראה של דק מעץ טבעי
דק בגינה הוא אלמנט יפהפה. עץ הוא חומר שנותן מראה חמים ואותנטי, ומשתלב בכל סגנון עיצוב. ולכן אנשים רבים בוחרים להתקין דק איפאה בגינה שלהם. אך מכיוון שבכל מקרה מדובר בהשקעה כספית לא קטנה, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון. לדק עץ, שכאמור מותקן מחוץ לבית, יש חיסרון בולט כיוון שהוא חשוף לפגעי הטבע השונים. דק איפאה, דק אורן, או אפילו דק טיק בורמזי, זקוקים לתחזוקה שוטפת הכוללת שטיפה, שיוף, ושכבות של לק או צבע. כל אלו דורשים זמן, מאמץ, וכמובן גם כסף. ללא תחזוקה זאת מראה הדק יתדרדר עם הזמן, צבעו ישתנה, והוא יתעוות ויוציא שבבים. לכן כדאי מאוד להשקיע קצת יותר כסף ולרכוש דק סינטטי באיכות גבוהה. השקעה זאת תשתלם במהרה במידה ורכשתם דק סינטטי של TREX, מכיוון שלדק זה יש מראה של דק עץ טבעי, והוא איכותי במיוחד.

טרקס. ברוך ברנר,
דק סינטטי של TREX/ברוך ברנר

מחפשים דק סינטטי שיחזיק לאורך שנים ולא יצריך תחזוקה שוטפת? מצאתם!

הדקים הסינטטיים הם הלהיט החדש בעיצוב גינות ומרחבים ציבוריים. הם מעניקים מראה יוקרתי ואסטטי שמשתלב יפה עם צמחייה וריהוט גן, אך עמידים מאוד ואינם דורשים תחזוקה. אנחנו בTrex מחלקים את סוגי הדקים הסינטטיים מסוג קומפוזיט לדורות - דור שני ודור שלישי, כאשר בכל דור ניתן למצוא מגוון רחב של דקים סינטטיים בגוונים שונים ובאיכויות שונות. ישנם בארץ חברות שונות שמייצרות דקים סינטטים מהדור השני, בניהם איכותיות משתנות, רמת גימור, אסטטיות ומראה משתנה. אך בגדול התכונות של דק סינטטי מהדור השני הם:

• דק סינטטי מדור שני אינו דורש תחזוקה
• דק סינטטי מדור שני אינו נרקב
• דק סינטטי מדור שני אינו מתעוות
דק סינטטי מדור שני אינו דוהה בשמש.
לעומת זאת דקים סינטטיים מדור 3 הם פיתוח חדש יותר שמיוצר רק בחברת טרקס.
• לדק מהדור השלישי יש את התכונות הבאות בנוסף לכל היתרונות של הדור השני
• דק סינטטי מדור שלישי דומה עוד יותר לעץ טיבעי
• דק סינטטי מדור שלישי איכותי עוד יותר
• לדק סינטטי מדור שלישי עמידות גבוהה מאוד בפני שריטות
• דק סינטטי מדור שלישי אינו סופגים כתמים.

ישנה אפשרות לכופף את הדקים הסינטטיים בזויות שונות, וכך לקבל מנעד גדול יותר של אפשרויות עיצוב.

הדקים הסינטטיים של חברת TREX הם בהחלט בחירה החכמה בזכות היופי, העמידות והעובדה שהדקים סינטטיים של טרקס ישמור על המראה הייחודי שהםו לאורך שנים, ללא צורך בתחזוקה, 25 שנות אחריות, שרות לקוחות מעולה וצוות עובדים סובלני ומכיל. אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/ או ליצור אתנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-101284.

בשיתוף TREX, בשיתוף TREX
  • עוד באותו נושא:
  • פרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully