וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 טיפים יעילים לבחירת חלונות מבודדים ודלתות כניסה

בשיתוף חברת אנדרסן, בשיתוף חברת אנדרסן

31.3.2020 / 12:48

בחירת חלונות ודלתות לבית הוא אחד השלבים הראשונים בבנייה, וחשוב לדעת להתאים אותם לצרכי הדיירים כבר בשלב הראשוני. לחברת אנדרסן, המומחית בייצור והתקנה של חלונות מעוצבים, חלונות אטומים ודלתות כניסה מעוצבות, יש כמה עצות עבורכם

הכי נעים לחזור לבית יפה ואסטטי, ולכן בבניה או שיפוץ אנחנו משקיעים משאבים רבים בתכנון נכון של כל החללים. תכנון זה לוקח בחשבון לא רק את הפונקציונליות של הבית, אלא גם את הטעם האישי של הדיירים. בחירת חלונות ודלתות לבית הוא אחד השלבים הראשונים בבנייה, וחשוב לדעת להתאים כבר בשלב הראשוני כל מפתח לכיוון האור על הצרכים של הדיירים, ועל פי השימוש של כל חדר.

איך תבחרו חלונות ודלתות מבודדים ואיכותיים

בידוד תרמי איכותי ואפקטיבי תורם לתחושת הנוחות בתוך הבית, ומסייע לחיסכון משמעותי באנרגיה לצורכי חימום הבית בחורף, וקירור הבית בקיץ. אך גם אם בונים את הקירות מהחומרים הנכונים, חייבים לקחת בחשבון את המפתחים: החלונות והדלתות, מכיוון שכאשר הם אינם מבודדים כראוי, הם מהווים נקודות תורפה. לכן ביצירת חלל ביתי נוח למגורים כדאי לשקול השקעה בחלונות מבודדים, וכן גם דלתות כניסה מבודדות.

חומרי איטום איכותיים: התקנה לקויה, או איטום בחומרים שאינם איכותיים ייגרמו לכניסה של אוויר, או אפילו גשם. כמובן שכך נפגע גם הבידוד, מכיוון שמעבר האנרגיה בלתי נמנע.

פרופיל מבודד לחלונות הבית ודלתות הכניסה: פרופיל הוא המסגרת של החלון (או של הדלת) שמחזיקה את הזכוכית, ומקשרת בין החלון לבין הקיר, הפרופיל הנפוץ ביותר בארץ כיום הוא פרופיל חלון אלומיניום, וזאת בזכות המחיר הנח והעמידות שלו. אך חשוב לזכור שאלומיניום הוא חומר שמוליך חום וקור, דבר שהופך אותו למוגבל מבחינת יכולות הבידודיות שלו. אם חשוב לכם לבודד את הבית כדי לקבל הרגשה נעימה בבית, אז כדאי לכם להוסיף סכום קטן בהוצאה הראשונית של החלון ולשדרג את הפרופיל. השידרוג יחסוך לכם כסף רב בטווח הרחוק מכיוון שההוצאות הכספיות עבור חשמל לתפעול מיזוג האוויר בקיץ ובחורף יהיו נמוכות יותר. לחברת אנדרסן המומחים בייצור והתקנה של חלונות מעוצבים, חלונות אטומים ודלתות כניסה מעוצבות יש מבחר של חלונות עץ עם סוגים שונים של חיפוי חיצוני להגנה על העץ מפני אלמנטים של מזג האוויר.

אנדרסן. ברוך ברנר,
אנדרסן/ברוך ברנר

זכוכית אטומה מדגם - LowE: שכבה שקופה של סגסוגת מתכתית בשם LowE מצפה את זכוכית החלון, ומקטינה בצורה דרסטית את מעבר האנרגיה מצד אחד לצד השני. בזכות שכבה זו מעבר החום של השמש קטן פי 5 בהשוואה לחלונות כפולים רגילים, כמו כן בריחת החום מתוך הבית החוצה בחורף קטנה גם היא. טכנולוגייה זו מאפשרת להכניס לבית את מרבית האור הנראה לעין ולמנוע חדירה של קרני UV ו-IR ללא השפעה על הצבעים השולטים בחלל הבית.

רצוי כי בחלונות הבית יזרום גז ארגון: בין שתי שכבות זכוכית של חלונות ודלתות אנדרסן יש גז אצילי בשם "ארגון" גז זה תורם גם הוא לבידוד של החלון ולמניעה של מעבר אנרגיה מצד אחד של החלון לצד השני.

לוודא כי קיימת מסגרת אחריות נרחבת: חברת אנדרסן מציעה את מסגרת האחריות הרחבה ביותר שיש כיום בשוק. 10 שנות אחריות, ו 20 שנות אחריות על הזכוכית עצמה.

חלונות מעוצבים ודלתות כניסה ידידותיים לסביבה: יש לנו אחריות כלפי כדור הארץ ומשאבי הטבע בהם אנו משתמשים כל יום. אם לא ננהל את השימוש בהם בתבונה - הם יגמרו. פשוט כך. חברת אנדרסן היתה הראשונה להשתמש ב"יערות מתחדשים" בייצור חלונת ודלתות מעץ. כמו כן, היא פיתחה סדרות של חלונות המיוצרים על ידי חומרים ממוחזרים.

חשוב לזכור ששימוש בחלונות ודלתות מבודדים תורמים גם הם לאיכות הסביבה, וזאת משום שהם מורידים את הצורך בצריכת אנרגיה. לייעוץ חינם, הצעות מחיר והזמנות צרו קשר עם אנדרסן ישראל בטלפון מספר: 1800-101284, תוכלו גם לבקר אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://andersenwindows.co.il/.

בשיתוף חברת אנדרסן, בשיתוף חברת אנדרסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully