וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריה צומחת בדרום: הקצבייה והמעדנייה של ה"אחים דובקין"

בשיתוף אחים דובקין, בשיתוף אחים דובקין

31.3.2020 / 12:11

חיים ודביר גדלו אל תוך העסק המשפחתי שבו ניקו דגים וטיפלו בהזמנות. שנים אחרי, יש בבעלותם בריכות דגים, מפעל מצליח, קצבייה שמוכרת בשר מובחר ומעדנייה מצליחה. כן, גם ב"מאסטר שף" התרשמו מאיכות המוצרים

אחים דובקין. יח"צ,
חיים ודביר. אחים דובקין/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר בתי עסק שורשיים שצמחו בהדרגה וכיום הם אות ומופת לכל דבר, הגענו למושב תקומה בעוטף עזה כדי להתרשם מקרוב מ"אחים דובקין", מי שחרטו על דגלם טריות ואיכות וכיום הם בעלים של מפעל פרימיום לגידול ושיווק דגים, קצבייה ומעדניה.

שני מפיקים חברי המערכת קפצו לראות מקרוב כיצד הדור השלישי של המשפחה נכנס גם הוא למשימה שבה מעניקים שירות אישי באופן בלתי רגיל ומספקים מוצרים מיוחדים שלא מוצאים על כל המדפים.

הסיפור של "אחים דובקין" מתחיל ב 1986, אז אבא מאיר והדוד בצלאל שהיו קודם לכן חקלאים לכל דבר החליטו לעבור ולעסוק בגידול ושיווק דגים מבריכות מים מתוקים שהקימו במושב הדרומי, כך שחיים ודביר, אז ילדים קטנים גדלו אל תוך העולם שבו בתחילת הדרך ניקו דגים וטיפלו בהזמנות.

לאחר שירות קרבי ביחידות מובחרות בצבא, השניים לקחו לידיהם את המושכות ושדרגו את העסק בצורה יוצאת מגדר הרגיל, כאשר מחנות קטנה העסק צמח להיות לשם דבר באזור וכיום עומד לתפארת מפעל בוטיק לדגים, בשרים וגם מעדניה שבה אפשר למצוא מוצרי פרימיום מיוחדים. המפעל עומד בתקנים המחמירים ביותר של משרד החקלאות ומשרד הבריאות בכל הנוגע לבטיחות מזון . והם מאוד גאים על כך.

אחים דובקין. יח"צ,
אחים דובקין/יח"צ

כשהגענו למפעל פגשנו את דביר, אחד מהאחים בעלי המקום, לנו הוא סיפר כי כיום הם מספקים בשירות משלוחים הזמנות ברחבי הארץ, לכל אזור הדרום ,איזור ירושלים, למרכז הארץ עד עמק חפר ומתכננים גם להגיע לאזור הצפון.

"יש בבעלותנו בריכות דגים מתוקים ואנחנו מגדלים שם בעיקר קרפיון ואמנון, במקביל עובדים עם דייגים מקומיים המספקים דגה מהים. ייבוא מחו"ל כפי שעושים באופן קבוע בכל הנוגע לסלמון שמגיע אלינו מנורווגיה".

דביר היה גאה כאשר עשה לנו סיבוב במפעל, התרשמנו מאוד מהניקיון וסדר מופתי במקום, כאשר ציינו זאת בפניו הוא סיפר לנו בהתרגשות, "לפעמים אני מסתכל על הכל ותופס את הראש, הדרך שבה עשינו מאז שהייתה זו רק חנות קטנה והיום עומד פה מפעל פרימיום לכל דבר, זה לא הולך ברגל אלא בזכות המון השקעה ותשומת לב על כל הדברים, מקטן עד גדול".

בכל הנוגע לבשרים "אחים דובקין" עובדים עם חוות מקומיות בישראל ובמקביל מייבאים בשרים מיוחדים מארה"ב, ארגנטינה וספרד וניתן למצוא אצלם בשר ואגיו משובח.

אחים דובקין. יח"צ,
אחים דובקין/יח"צ

תוך כדי שהייה שלנו במפעל, פגשנו מספר לקוחות אקראיים, אחד מהם, ברק נחמיאס, בן 27 מתל אביב סיפר לנו, "לפני שנה חבר טוב שלי התחתן וארגנו לו מסיבת רווקים עם חגיגה של בשרים שקנינו אצל ה"אחים דובקין", יש להם חבילות ממש כדאיות, אני מגיע עם תקציב מסוים ולפיו הם מרכיבים לי חבילה עם מספר גדול של נתחים מובחרים שונים ומוצרי הבית המיוחדים שלהם, לפני שנה הגעתי עם תקציב של 2,000 והם פינקו אותנו בכמות גדולה כך שיצא לכל סועד משהו כמו 500 גרם לאדם לאכול והכי כיף שכל הבשרים מגיעים מוכנים, חתוכים, מתובלים ומשופדים, רק לשים על המנגל ולחגוג, הפעם אני מגיע לקנייה עבור מסיבת יום הולדת לאבא שלי".

אחד הדברים שהרשימו אותנו במיוחד היה מקרר יישון לסטייקים, הנתחים המובחרים נכנסים אליו ועוברים תהליך שבו נמצאים בטמפרטורה של בין 0 ל-2 מעלות וב-85 אחוזי לחות, מצאנו שם נתחים כמו פריים ריב ואסאדו, כאשר חלק נשארים שם 28 ימים ויש כאלה שיכולים לעבור תהליך של מספר חודשים, תלוי בבקשה של הלקוחות ויש גם אפשרות לשמור נתחים מיוחדים לישון על פי בקשת הלקוח. הכל ממוספר ומתויג עד לשלב שמחליטים שהנתח מוכן למכירה.

אחים דובקין. יח"צ,
אחים דובקין/יח"צ

הביקור במעדניה השאיר אותנו עם פה פעור, על המדפים מצאנו גבינות בוטיק מחוות מקומיות ומחו"ל, רטבים שונים לפסטות, מעדני דגים, מעושנים, בקבוקי שמן זית מיוחדים ויינות איכותיים, מגוון מוצרים גדול שלא מוצאים במרכולים וברשתות הסופרמרקטים הרגילים.

הפאנצ' והההתמחות הנוספת של אחים דובקין זה אירועי גריל מן לחברות למפגש גיבוש צוות וללקוחות פרטיים במתחם המשק של האחים או בבית הלקוח ואפילו מפיקים אצלם כל שנה אירוע של פסטיבל דגים בשר בירות ויין ללא הגבלה ואליו מגיעים אנשים מכל הארץ והוא משלב מוזיקה טובה ומעל 13 עמדות הכנה שונות ומגוונות של דגים ובשר כגון: מטפונה כבש, פוייקה, גריל דגים, גריל בשר, פיש אנד ציפס, עראייס בשר ועראייס דגים, דגים כבושים ומעושנים, בשרים מעושנים ואסאדו ואת כל המתקנים האלה בנו במו ידם.

לא רק אנחנו התלהבנו מאיכות המוצרים, גם תוכנית "מאסטר שף". כאשר בעונה האחרונה הזמינו את חיים ודביר בתור פרזנטורים של ארגון מגדלי הדגים כדי להיות ה"פנים והדוגמא" של כל הארגון. בתכנית במאסטר שף האחים המליצו למתמודדים את סוג הדג עבור כל מנה שרצו להרכיב מהידע הרחב שלהם .

"אחים דובקין", אימפריה צומחת בדרום, הנסיעה למושב תקומה כדאית גם בגלל הנוף ובעיקר בעבור מוצרי הפרימיום שהם מספקים. ואל תשכחו - יש גם שירות משלוחים! הם גם מגיעים עד אליכם לביתכם!

לאתר אחים דובקין

להזמנות 1-700-700-498
WHATSAPP 0544982044
ahimdubkin@gmail.com

בשיתוף אחים דובקין, בשיתוף אחים דובקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully