וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר החדש שיאפשר לכם לחסוך עד 65% בביטוח החיים

בשיתוף אתר ReCover, בשיתוף אתר ReCover

31.3.2020 / 11:41

אתם יכולים להוזיל את עלויות ביטוח החיים שלכם תוך מספר דקות. איך? אתר ReCover העובד עם חברות הביטוח מגדל, כלל, הראל, הפניקס ומנורה מבטחים, יאתר בתהליך קצר אונליין את פוליסות ביטוח החיים האטרקטיביות ביותר בהתאם למצבכם ויחליף עבורכם את הפוליסות ללא עלות

ללא בירוקרטיה, ללא תורים ואפשרות לחסוך עד 65% בהוצאות החודשיות על ביטוח חיים: אתר האינטרנט החדש ReCover המשלב טכנולוגיה שמאתרת את כל סוגי הפוליסות בחברות הביטוח הגדולות בישראל, הושק לטובת הציבור ויאפשר לבחון ולהציע פוליסות ביטוח תוך מספר דקות.

במקביל להוזלת ביטוחי החיים וקבלת הצעות המחיר מחברות הביטוח, האתר מספק שירות ייעוץ אינדיבידואלי לציבור: "לקוחות רבים אינם מבינים בתחום הביטוח ומשוכנעים ע"י חברות ויועצים שונים לבחור בסכום פיצוי שאנו מותאם עבורם. אנו מעניקים שירות אינדיבידואלי בהתאם לנתונים האישיים של הלקוח ופורסים בפניו את הצעות הביטוח השונות מכלל החברות". מספר מנכ"ל החברה, יוסי אליהו.

עד כה אלפי ישראלים השתמשו בשירות של אתר ReCover ובחברה דיווחו על עלייה משמעותית במהלך השבועיים האחרונים.

ביטוח בריאות. ShutterStock
ReCover המשלב טכנולוגיה שמאתרת את כל סוגי הפוליסות בחברות הביטוח הגדולות בישראל/ShutterStock

הטכנולוגיה חוסכת את עלויות הסוכנים

הבעיה העיקרית בענף היא שפעמים רבות פוליסות לא עודכנו בהתאם לצרכים המשתנים של המבוטחים ובהתאם לשינויים בשוק אשר הוזילו את מחירי הביטוח. למשל מי שרכש ביטוח חיים טרום רפורמת פברואר 2019 משלם עד היום תעריפים גבוהים. על המבוטח לדרוש את עדכון התעריפים, אך אחוז ניכר מהציבור לא מודע לשינוי.

השירות באתר האינטרנט החדש פועל בעלויות מוזלות ומציג את מחירי הביטוחים בחברות הביטוח הגדולות והמוכרות בישראל. בתום השלמת התהליך נשלח דוא"ל ללקוחות עם העתק הפוליסה שעליו לאשר ולאחר מכן באפשרותו לבטל את הפוליסה הישנה בלחיצת כפתור.

לאתר ReCover

בשיתוף אתר ReCover, בשיתוף אתר ReCover
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully