וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהשף מוצא את הקצב הנכון!

בשיתוף הקצב והשף, בשיתוף הקצב והשף

31.3.2020 / 8:10

כשנכנסנו אל "הקצב והשף" מצאנו בשרים מובחרים, מקרר יישון מרשים ומוצרים למעשנה שלא ניתן להשיג במקומות אחרים. ההפתעה הגדולה הייתה כשגילינו את החדר הסודי שבו חגג ערן זהבי

הקצב והשף. יח"צ,
הקצב והשף/יח"צ

אחד הדברים הכי אהובים על חברי מערכת "המומחים" הוא למצוא בתי עסק מפתיעים וייחודים, כזה מצאנו לאחרונה בעיר עפולה, ברחוב קהילת ציון 14, "הקצב והשף". מדובר בקצבייה איכותית שהוסיפה חדר מיוחד ובו שף מקצועי מכין ארוחות בוטיק. אחד המפיקים חברי המערכת קפץ לראות מקרוב את השילוב המעניין, הוא חזר מאוהב בקונספט המיוחד.

בשנים האחרונות העיר עפולה שינתה את פניה, כיום מדובר בעיר מחוז מרכזית ומתפתחת בצפון הארץ ומי שזיהו את הפוטנציאל העצום הגלום בה הם שני אנשי עסקים, ארי רוזנטל ואביב בן סימון. לפני כשנה השניים פתחו יחדיו קצביה גדולה ובתוכה חדר לארוחות בשרים.

הקצב והשף. יח"צ,
בשרים איכותיים. הקצב והשף/יח"צ

מדובר במקום גדול של 200 מטרים ובו כמה מחלקות. מחלקת בשרים גדולה ועשירה עם דגש מרכזי לנתחי בקר, מחלקת עופות ומחלקה שמיועדת גם לדגים קפואים.

שוחחתי עם ארי רוזנטל, אחד השותפים והוא פירט עבורי מהיכן מגיעים הבשרים המובחרים, " חלק מהבשרים שלנו מגיעים מכמה חוות בישראל וחלק הוא ייבוא מארגנטינה וארה"ב והכל כשר".

שני דברים תפסו לי את העין, הראשון הוא מקרר יישון ובו מלחים מיוחדים, אלו עוזרים לבשר להתרכך בזמן תהליך היישון שיכול לקחת מספר שבועות עד חודשים.

הדבר השני היו מוצרים בלעדיים למקום, בשר ממנו מכינים קבבים והמבורגרים מיוחדים, בנוסף לפרגיות, עופות ושניצלים, על כך ארי סיפר, "חלק נכבד מהלקוחות מכורים ממש למוצרים הללו, חסכנו להם זמן של עבודה וכאבי ראש, הם לא צריכים יותר להתעסק בהכנות מקדימות, זה עלינו בלבד בזכות כמה נוסחאות שרקחנו מראש, כל מה שנותר להם לעשות זה לשים את הבשרים על האש או לטגן כאשר אלו מגיעים מתובלים מכף רגל ועד ראש".

בנוסף יש מחלקה מורחבת של מוצרים למעשנה שתפס טרנד ארצי ועולמי, יש שם דברים שלא ניתן להשיג במקומות אחרים כמו מד טמפרטורה, בוצ'רים 100% עץ ומוצרים נוספים.

הקצב והשף. יח"צ,
ויש אפילו בר קולינרי מהמם. הקצב והשף/יח"צ

מעבר למחלקת הבשרים, דגים ומוצרים נלווים שיש במקום, מבחינתי שובר השוויון היה חדר נוסף, נפרד על ידי קיר זכוכית כך שניתן לראות מה נעשה בו.

מצאתי שם בר גדול עם 15 מקומות מסביב והקונספט הוא שאפשר להזמין את החדר לאירועים פרטיים כאשר שף מקצועי מטעם המקום מכין לעיני כל ארוחות בשרים שונות לפי הזמנה.

למדתי כי לא מעט סלבריטאים כבר בילו בחדר המיוחד כאשר הזמינו אותו עבור חגיגה פרטית, בין היתר היו אלה הכדורגלנים ערן זהבי, אלון מזרחי ושביט אלימלך.

"ההצלחה של החדר הזה כל-כך גדולה עד שלא נותרה לנו ברירה אלא לפתוח גם כמה שולחנות נוספים", סיפר לי ארי.

אחד הלקוחות שהגיע למקום וראה כי אני מתעניין בנעשה בחדר סיפר לי, "לפני חודש חגגנו בו כל המשפחה מסיבת שחרור מהצבא של הבן שלי, החדר מעניק אווירה אינטימית ומיוחדת והסטנדרט שם הוא של מסעדות שף לכל דבר. הכל נקי ומצוצח, האוכל מגיע תוך כדי ביצוע מרשים ופרזנטציה יפה, הבשרים מגיעים מעבר לדלת, מתוך הקצביה כך שהטריות היתה מורגשת בכל ביס". במתחם השף יש גם ליין מנות ישראליות טיפוסיות בפיתה וחלה בשישי בצהריים.

הקצב והשף. יח"צ,
גם ערן זהבי חגג. הקצב והשף/יח"צ

אותו לקוח גם רמז לנו כי ישנה קבוצת וואטסאפ סודית ללקוחות ממש נאמנים ובה הם מקבלים מתכונים ומבצעים בלעדיים כי ייחודיות זה שם המשחק, כאשר שאלנו את ארי לגביה הוא חייך חיוך גדול וקרץ לנו כאומר, אין תגובה, אך כן הסכים לספר לנו ראשונים כי בקיץ הקרוב הם מתכננים להעביר במקום סדנאות בשרים כחלק מערבי גיבוש וימי הולדת.

החדר פתוח לאירועים עד השעה 22:00 ולעיתים גולשים לשעות מאוחרות יותר, כך שבמקביל גם הקצביה עצמה נשארת פתוחה לקהל הלקוחות , בניגוד לשאר קצביות שבדרך כלל נסגרות קודם לכן.

כיום בימי הקורונה במקום תגברו את מערך המשלוחים כאשר גייסו שליחים נוספים, אלו מספקים את הסחורה לכל עפולה ויישובי עמק יזרעאל.

"הקצב והשף", קצביה גדולה, עשירה במגוון מוצרים ועם קונספט מיוחד, סביר להניח שהרעיון המקורי יגיע במהרה גם לאזורים אחרים ברחבי הארץ, אבל המקור נמצא בעפולה.

מספר טלפון לבירורים והזמנות: 04-8865777
לעמוד הפייסבוק של הקצב והשף
לעמוד האינסטגרם של הקצב והשף

בשיתוף הקצב והשף, בשיתוף הקצב והשף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully