וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשפים של עולם הציפוי האפוקסי

בשיתוף יוסי פלור בע"מ, בשיתוף יוסי פלור בע"מ

30.3.2020 / 16:05

חברת יוסי פלור בע"מ היא בעלת ותק של 55 שנה בתחום ציפוי אפוקסי ופוליאוריתן, רצפות המיועדות לתעשיות, למגזר הפרטי והעסקי, זהו סיפור של חברה שהיא גאווה ישראלית

יוסי פלור בע"מ. יח"צ,
יוסי פלור בע"מ/יח"צ

כדי להבין את השירות והיעילות של חברת יוסי פלור בע"מ, שוחחנו עם מספר גדול של לקוחות החברה, ביניהם, מהנדס פרויקטים אשר סיפר לנו "נתקלתי בבעיה של הכנסת מדפסות מיוחדות במשקל של 3 טון על גבי ריצוף קרמיקה, בזמן שינוע של המדפסות לתוך המפעל, המשקל העצום ניפץ את הרצפות שהחלו לשקוע.

פניתי ל"יוסי פלור בע"מ", אשר פתר לנו את הבעיה והביא למקום מערכת ציפוי מתאימה שעומדת בעומסים כל-כך כבדים".

מי שמנהל את החברה הוא הבעלים שלומי טוריאלי, כאשר לצדו שבעה עובדים מנוסים ומקצועיים בתחום, על הפעילות החברה הוא סיפר לנו, "החברה מתמחה בציפוי אפוקסי ופוליאוריתן לרצפות והינה בעלת ניסיון רב בביצוע פרויקטים מקשת רחבה של ענפי המשק הישראלי.

יוסי פלור בע"מ. יח"צ,
יוסי פלור בע"מ/יח"צ

אנו עובדים עם ציפויים אשר אידיאליים לטיפול ברצפות של מפעלי מזון, טקסטיל, כימיקלים, תרופות, מוסכים, חניונים, חנויות, בתים פרטיים, מועדונים, מסעדות, בתי קפה ועוד רבים מהסקטור התעשייתי והפרטי".

הייחודיות של החברה באה לידי ביטוי בכמה אופנים, בין היתר התאמת הציפויים בהתאם לסוג הפעילות בשטח, כאשר תנאי מזג האוויר השונים יכולים להשפיע על בחירת החומרים וזמן מתוכנן מראש לפעילות העבודה, כי צריך לקחת בחשבון זמניי יבוש בהתאם לטמפרטורת חלל העבודה בימי החורף הקרים, כמו גם שנדרשת מחשבה מקיפה כאשר מדובר בציפויים אשר חשופים לכיפת השמיים. מפרטי העבודה משתנים בהתאם לסוג העבודה והתאמת המערכת מתבצעת בהתאם לסוג הפעילות על גבי הרצפה.

יוסי פלור בע"מ. יח"צ,
יוסי פלור בע"מ/יח"צ

בחברה משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים והמשובחים בעולם, בנוסף לסוגי אפוקסי ישנן מערכות נוספות מסוג פוליאוריתן מתפלס , פוליאוריתן צמנט, קוורץ צבעוני, ציפוי אפוקסי רב שכבתי, יוקריט רצפות דקורטיביות, מדות מתפלסות המותאמות לעומסים כבדים בהתאם לדרישת הלקוח.

הייתה לנו פגישה נעימה במשרדי החברה ברחוב הכשרת היישוב 10 בראשון לציון, פגשנו בעלים שהוא דמות לחיקוי בכל הנוגע למקצועיות, דיוק, אמינות, ושקיפות מלאה שממנה נהנים לקוחות החברה הקיימים, זמינות בפתרון בעיות, ולכן זו הזדמנות מצוינת מבחינתנו להמליץ בחום למי שזקוקים ומבקשים את השירותים השונים ש"חברת יוסי פלור בע"מ" מעניקים.

לאתר חברת יוסי פלור בע"מ

בשיתוף יוסי פלור בע"מ, בשיתוף יוסי פלור בע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully