וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות למאות לקוחות: כפיר רולסמך הקים אימפריית משלוחים של איש אחד

בשיתוף כפיר מסירות ומשלוחים, בשיתוף כפיר מסירות ומשלוחים

30.3.2020 / 15:58

במסירות ובעבודה קשה הפך כפיר רולסמך את העסק הקטן שלו להצלחה גדולה וכיום "כפיר מסירות ומשלוחים" מעסיקה עשרות שליחים ברחבי הצפון ומתמחה במתמחה במסירת טפסים שונים ומגוונים בזמן קצר

כבר כמה שנים טובות שחברת השליחויות "כפיר מסירות ומשלוחים" נחשבת לחברה הגדולה, המהירה ואמינה ביותר באזור הצפון. מדובר באימפריה של איש אחד, כפיר רולסמך, שידע לזהות צורך ממשי של בעלי חברות, עורכי דין ואנשים פרטיים והיום מפעיל עשרות שליחים. מפיק חבר המערכת יצא לפגוש את האיש וזהו סיפורו.

כפיר רולסמך גדל והתחנך בעיר בית שאן, עיר מאותגרת מבחינה כלכלית ותעסוקתית אך לרגע אחד הוא לא נתן לקשיים הללו לקבוע לו את גורלו.

בזכות היכרות עם חבר עורך דין, כפיר למד את הצורך בתעשייה לשליחים זמינים למסירת טפסים שונים לאורך כל שעות היממה, בתחילת הדרך היה מבצע את השליחויות בעצמו, אך תוך כדי תנועה הקיף את עצמו בקבלני משנה שכל אחד מהם מעסיק תחתיו עשרות עובדים נוספים, ביחד הם מהווים כיום את חברת השליחויות הגדולה ביותר באזור הצפון.

על תחילת הדרך הוא סיפר לי, "תמיד חיפשתי איך אפשר לנפץ את המסגרת שהעיר בית שאן קובעת עבור לא מעט ממי שגדלו בה, אני לא הייתי מוכן להיכנע לתכתיבים, תמיד ידעתי שזה לא משנה היכן אתה גדל אלא מי אתה ומה אתה רוצה לעשות, כאשר אפשר להגשים כל חלום.

אני אוהב להיות בתזוזה ולפגוש אנשים, לכן לא חיפשתי לפתוח עסק שבו אשאר לשבת במשך כל שעות היום, ברגע שהתחלתי לבצע שליחויות עבור החבר עורך הדין, ירד לי האסימון כי זהו התחום שבו אני רוצה להיות".

כפיר מסירות ומשלוחים. יח"צ,
כפיר רולסמך, הבעלים של "כפיר מסירות ומשלוחים"/יח"צ

אחת הפעולות הראשונות שכפיר עשה היתה מהפכה לכל דבר, לפני שנכנס לתמונה מחיר של משלוח אחד באזור הצפון היה סביב 500 שקלים, כאשר עורכי דין רבים היו "מגלגלים" זאת על החשבונית אותה היו מחייבים לקוחות, אך חוש הצדק של כפיר הפריע לו לגבות מחירים כל-כך גבוהים, על כך הוא הסביר לי, "בזכות העובדה שגדלתי בעיר שרבים בה חיו בדוחק, למדתי על בשרי איך אפשר לחיות בכבוד מבלי לעשוק אחרים, את תפיסת העולם הזו הבאתי לעסק. אין הצדקה לקחת מלקוח כזה או אחר סכום של 500 שקלים על משלוח אחד, וזה לא משנה אם מדובר באיש שיש לו בכיס סכומים גדולים או לא, מבחינתי זה פשוט גזל ולכן מיד חתכתי במחירים".

פעולה חכמה נוספת שכפיר ביצע היא אסטרטגית לכל דבר, בכל עיר באזור הצפון, אם זו עפולה, בית שאן, מגדל העמק וטבריה הוא מעסיק שליחים שגרים באותה העיר, כך מבטיח לעצמו עובדים שמכירים בעיניים עצומות כל רחוב ושביל, חלקם מכירים גם באופן אישי רבים מהתושבים, כך שבזכות הידע המקדים השליחים שלו מבצעים את פעולת המסירה במהירות מירבית.

כפיר מסירות ומשלוחים. יח"צ,
כפיר רולסמך, הבעלים של "כפיר מסירות ומשלוחים"/יח"צ

"עד לפני כמה שנים עורכי דין מהסביבה היו נעזרים בחברת שליחויות מחיפה, מעבר למחיר הגבוה שזה עלה להם, את המסירה היו מבצעים שליחים שלא מכירים את הערים הספציפיות אליהם היו מגיעים, הרבה לפני עידן הוויז זה היה יוצר קשיים", סיפר לי כפיר והוסיף, "מה גם שכיום בכל פעם שיש ראש עיר חדש הוא מחליף את חלק משמות הרחובות וכיכרות וזה יוצר בלבול עבור מי שלא מכיר, לכן נטרלתי לחלוטין את הבעיה הזו".

חברת "כפיר מסירות ומשלוחים" מתמחה במסירת טפסים שונים ומגוונים, מסירות אישיות משפטיות, כתבי דין ואזהרות של עורכי דין, בנקים והוצאה לפועל, הגשת מכרזים, פעולות רישום בטאבו, תיקוני שומות בלשכות מיסוי המקרקעין, צילום תיקי משטרה ופרקליטות ועוד, כאשר כל משלוח מגיע עד 24 שעות.

בימים אלו כפיר מחפש לתגבר את השליחים תחתיו, משבר הקורונה גרם לזה שהם נותנים יד ומבצעים שליחויות גם לאנשים פרטיים אשר תקועים בבתים, זה מגיע עד כדי פעולות של לקיחת מרשמים מאנשים מבוגרים עבור בתי מרקחת וקניית תרופות.

אם אתם מעוניינים בעבודה, מדובר באופציה שמחכה לכם כאן ועכשיו.

לעמוד הפייסבוק של כפיר מסירות ומשלוחים

בשיתוף כפיר מסירות ומשלוחים, בשיתוף כפיר מסירות ומשלוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully