וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולגות מכנים אותה "גוגל" ועורכי הדין קוראים לה ד"ר מיטל

בשיתוף מ.י.א שליחויות, בשיתוף מ.י.א שליחויות

30.3.2020 / 15:19

כבר 13 שנים מחזיקה מיטל לינוי ברטל, הבעלים של חברת השליחויות מ.י.א שליחויות, צי של אופנועים ורכבים בשני סניפים, שעושים שילחויות לבנקים, עורכי דין ומשרדים גדולים. הכירו את ה"ג'דאית"

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר נשים חזקות ששברו מוסכמות ופעילות בהצלחה בעולם שנחשב לעולם של גברים, הגענו גם למיטל לינוי ברטל, הבעלים של חברת השליחויות מ.י.א שליחויות.

מדובר בחברה שפעילה כבר כ-13 שנה, מחזיקה בצי של 19 אופנועים ורכבים ובעלת שני סניפים, בנתניה ובתל אביב.

שירות המשלוחים של מ.י.א שליחויות מיועד לחברות עורכי דין ובנקים, כאשר לאורך השנים מיטל גייסה כמה מהמשרדים הגדולים ביותר והיא עובדת עם כל הבנקים השונים, השירות שמעניקה כולל בין היתר:
* איתור מען ומסירות אישיות, משפטיות, כתבי דין ואזהרות של הוצאה לפועל.
* הגשת מכרזים והחתמת אפוסטילים.
* פעולות רישום בטאבו וצילום תוכניות בנייה מרשויות מקומיות.
* הוצאת אישורי העדר חובות לטאבו מרשויות מקומיות.
* תיקוני שומות בלשכות מיסוי המקרקעין, צילום תיקי משטרה ופרקליטות.
* שליחויות גוביינא והעברת מסמכים מהיום למחר.

פגשנו את מיטל באמצע יום עבודה, ולמרות העומס הגדול היא מצאה עבורנו מספר דקות בהן היא סיפרה לנו אקסטרה נוסף בשירות שמעניקה, "מעבר לשליחויות יש לנו מערכת של CRM שאליה לקוחות מקבלים שם וסיסמא, לאחר ביצוע מסירה שלנו הם מקבלים מאיתנו מייל שמאותת להם כי יכולים להיכנס למערכת ולהוריד קבצי PDF של אישורי מסירה ותצהירים למסירות משפטיות וכך לחסוך בזמן פעולה".

מ.י.א שליחויות. יח"צ,
מ.י.א שליחויות/יח"צ

אל עסקי השליחויות המשפטיות מיטל נכנסה לאחר שנה אחת בה עבדה כמעקלת לכל דבר בחברת קבלן, כאשר היתה לאשה הראשונה בארץ שעובדת בשטח שבו דופקים על דלתות של אנשים ומבקשים כסף לכיסוי חוב לפני עיקול.

בשנה ההיא היא נחשפה לעורכי דין רבים ופקידי בנקים, אולם העבודה עצמה הקשתה עליה בפן הנפשי, לכן החליטה להמשיך ולעבוד בתחום אך מאחורי הקלעים, על כך היא סיפרה לנו, "תמיד הייתי אשת שטח, אני אוהבת לפגוש אנשים שונים, לראות את הדינמיקה של הדברים, בנוסף תמיד נמשכתי לעולם של חוק ומשפט ואז עלה לי הרעיון לפתוח חברה שתקשר בין כולם.

מהר מאוד גיליתי כי מדובר בעולם של גברים אבל לא נרתעתי, תוך זמן קצר איכות השירות שלי עשה את שלו וקיבלתי יותר ויותר לקוחות, רובם עובדים איתי עד היום".

איכות השירות של מיטל בא לידי ביטוי גם בזכות ההבנה שלה בדבר תהליכים וטפסים, מעבר לעובדה שמיטל מחזיקה ברישיון לדיני קרקעות, בזמן שהיתה ממתינה במסדרונות של בתי משפט ורשויות, היא למדה את החומרים וטפסים אותם הגישה, כך שכיום היא מומחית כמעט לכל דבר ויודעת מצויין להדריך את העובדים שלה, למי לפנות וכיצד לקצר תהליכים מיותרים.

על השאיפה העתידית מיטל סיפרה לנו, " השאיפה שלי היא להמשיך ולצמוח בעולם הזה, לפתוח עוד סניפים ולעבוד עם עוד ועוד חברות ועורכי דין".

היתה לנו פגישה מרתקת עם אשה "ג'דאית" לכל דבר, כזו שבחוכמה ואומץ רב פרצה גבולות וכיום מחזיקה בחברת שליחויות שעשתה לעצמה שם של חברה אמינה במיוחד.

ליצירת קשר: 0527223722
Main@mayadelivery.com

בשיתוף מ.י.א שליחויות, בשיתוף מ.י.א שליחויות
  • עוד באותו נושא:
  • שליחויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully