וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפירות והירקות מהשדה יכולים להגיע ישירות עד דלת ביתכם כבר היום

בשיתוף ת.א. יבולה בע"מ, בשיתוף ת.א. יבולה בע"מ

30.3.2020 / 9:38

ת.א. יבולה בע"מ משווקת תוצרת חקלאית למסעדות ובתי מלון, אך בימים אלו, בעקבות משבר הקורונה, החברה החליטה להירתם לטובת כלל הציבור בישראל ולפתוח בפניו את האפשרות ליהנות משירות המשלוחים הארצי שלה

מערכת "המומחים" ממשיכה לסקור את הארץ בניסיון למצוא עסקים חכמים אשר מעניקים מענה מקצועי ומשתלם כלכלית. המלצות שהגיעו אל שולחן המערכת הכווינו אותנו אל בית עסק שלפני כשנה שילב כוחות של מספר גורמים יחד, "ת.א. יבולה בע"מ".

מדובר בחברה לשיווק תוצרת חקלאית למסעדות ובתי מלון, בימים אלו בעקבות משבר הקורונה, החברה החליטה להירתם לטובת כלל הציבור בישראל ולפתוח בפניו את האפשרות ליהנות משירות המשלוחים הארצי שלה. מפיק חבר המערכת יצא לפגוש את בעלי החברה וזהו סיפורה.

לפני כשנה שלוש חברות שונות עם ניסיון של 15 שנה בתחום השיווק של פירות וירקות החליטו להתאגד יחדיו, כאשר הקימו את "ת.א. יבולה בע"מ".

בעקבות שיתוף הפעולה גדל תקציב החברה בכמה מונים, בזכות כך תוך זמן קצר היא התפתחה ומעניקה שירות לאנשי מקצוע רבים ולנישות חדשות.

יבולה. יח"צ,
מערך הפצה רחב. ת.א. יבולה בע"מ/יח"צ

החברה יושבת במושב במרכז הארץ, כאשר הגעתי למקום מצאתי אימפריה של ממש, מחסנים וחדרי קירור שמתפרסים על פני 3,000 מטרים, כאשר החברה מעסיקה כ 120 עובדים, סדרני סחורה, נהגים, אנשי מכירות, אנשי מנהלה ועוד.

בעוד החקלאים השונים יודעים מצויין כיצד לגדל פירות וירקות איכותיים, הם נתקעים כאשר צריך לשווק את הסחורה, כאן נכנסת לתמונה חברת "ת.א.יבולה בע"מ", בזכות מערך ההפצה הרחב שלה.

על פעילות החברה סיפר לי בני ווקס, סמנכ"ל תפעול וטכנולוגיה, "אנחנו קונים תוצרת גולמית של פירות וירקות ישירות מחקלאים שונים ברחבי הארץ, את התוצרת הזו אנחנו מוכרים לכל דורש לפי הצורך שלו, כאשר עד היום עבדנו בעיקר מול בתי מלון בוטיקים ומסעדות, אבל בעקבות המצב החדש החלטנו לפתוח את השירותים שלנו גם עבור אנשים פרטיים".

חלק מהמסעדות שניתן למנות כמקבלות שירות אספקה מצד "ת.א. יבולה בע"מ" הן הגדולות והמוכרות ביותר, מסעדות שגב השונות, בנדקינט, ג'ירף, האדסון, סושיאל קלאב, סניפים שונים של לנדוור, ארומה וג'פניקה.

יבולה. יח"צ,
חלק מהמסעדות שניתן למנות כמקבלות שירות אספקה מצד "ת.א. יבולה בע"מ" הן הגדולות והמוכרות ביותר. ת.א. יבולה בע"מ/יח"צ

"אנחנו מוכרים לכל דורש לפי הצורך שלו", סיפר לי בני והוסיף, "כאשר מדובר בשפים אז להם יש דרישות יוצאות דופן, החל ממלפפונים שחייבים להיות בגדול בינוני אחיד או פירות עונתיים שכל אחד מהם חייב להיות באותו המשקל בדיוק".

הפרי היחידי שהחברה מייבאת מחו"ל הוא האננס, מדובר בפרי עונתי נדרש לאורך כל השנה, אותו היא מביאה מהרפובליקה הדומיניקנית.
ל "ת.א. יבולה בע"מ" יש הסכם גם עם רשת קרנף, זו מחזיקה במכרז של כל מסעדות הקייטרינג באוניברסיטאות השונות, בנוסף היא מספקת סחורה לבתי מלון ייחודים כמו, אינדיגו במתחם הבורסה ברמת גן ועוד.

בימים הקרובים האתר של "ת.א. יבולה בע"מ" יהפוך להיות נגיש לכלל תושבי המדינה, כך שכולם יוכלו לבצע הזמנה און ליין ולקבל פירות וירקות ישירות מהחקלאים במחירים מוזלים, דרך מערך ההפצה הרחב של החברה.

"ת.א. יבולה בע"מ", על התמרון האחרון של החברה בעקבות משבר הקורונה, בו היא מבקשת לעזור לחקלאים שנתקעו עם הסחורה ולשווק זאת עבורם גם לכלל תושבי המדינה, לא נותר לנו אלא להוריד את הכובע ולהגיד כל הכבוד.

לאתר ת.א יבולה בע"מ

בשיתוף ת.א. יבולה בע"מ, בשיתוף ת.א. יבולה בע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully