וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירה בזכות שינוי התודעה: פגישה עם איש מכירות יחיד ומיוחד

בשיתוף רון אוחנה, בשיתוף רון אוחנה

30.3.2020 / 9:29

בגיל 17 הוא כבר מכר יותר מסוכני מכירות אחרים בחברה בה עבד והוא גורם לבעלי עסקים לחשוב מחוץ לקופסה: הכירו את רון אוחנה, מי שמשמש כמנטור מכירות עבור אנשים פרטיים וחברות

בישיבת צוות מערכת "המומחים", אחד המפיקים סיפר כי אשתו, אשת מכירות בחברת ביטוח, לא הפסיקה להלל במהלך סוף השבוע איש מקצוע שהגיע להדריך אותם בנושא מכירות, ההרצאה שהעביר היא סיפרה שינתה אצלה את כל התפיסה.

הדבר עורר סקרנות רבה אצל עורך המערכת והוא ביקש שנבדוק במי מדובר, שיחת טלפון קצרה עשתה את העבודה, מדובר ברון אוחנה, מי שמשמש כמנטור מכירות עבור אנשים פרטיים וחברות.

שני מפיקים חברי המערכת יצאו לפגוש את האיש שכמאמר הקלישאה, יכול למכור קרח לאסקימוסים.

רון אוחנה הוא איש מרשים וכבר לאחר שתי דקות של שיחה הותיר עלינו רושם אדיר, קולו בטוח ומפיו יוצאים משפטים חדים כמו סכינים, כאשר יודע לקרוא את המחשבות שלנו ולענות על שאלה עוד לפני שזו הושלמה.

תחילת הדרך של רון בעולם המכירות החלה כבר בגיל 17, דאז עבד בחברת כספות ומנעולים ותוך זמן קצר עקף את כל סוכני המכירות המנוסים ממנו, בזכות העובדה שהיתה לו את התושיה לחשוב מחוץ לקופסא ולהבין כי כל ה"טריק" במכירות הוא לזהות קודם את הצורך של הלקוח. על המכירה הראשונה בחייו הוא סיפר לנו בהתרגשות, "הגעתי באופן יזום לשכונת מגורים חדשה לגמרי, על פניו לא היה שם למכור מעבר, אולם גיליתי כי במקום היה גל של פריצות כאשר המשטרה היתה אובדת עצות, כי לא היו סימני פריצה באף אחד מהמקרים.

עברתי דלת דלת, קומה קומה ולכל שכן שפתח את דלתו הצגתי את הבעיה, סיפרתי להם כי לכל בעלי המקצוע שעבדו בבניינים השונים, צבעים, חשמלאים ואחרים, היו מפתחות לכל הבתים ומשם ככל הנראה מגיעה הבעיה. תוך כדי הסבר מיד הצעתי להם להחליף את המנעולים בתוספת מנעול כספת, מנעול עליון נוסף, משם לא הייתי צריך להגיד דבר, המכירה הושלמה כאשר היו אלה הדיירים שדחקו בי ללחוץ יד ולחתום על טופס הזמנה".

מנטור המכירות רון אוחנה. יח"צ,
מנטור המכירות רון אוחנה/יח"צ

מאז ועד היום רון עבד בכמה חברות כאיש מכירות בכיר, כאשר בנה עבור כולן תסריטי מכירה, הדריך עובדים ותוך כדי תנועה גם השלים אקזיט יוקרתי.

מדובר באפליקציה שבנה ופיתח במשך שנתיים בשם Get Pro, זו עשתה מחזור מכירות של קרוב למיליון שקלים במשך מספר חודשים לאחר שהושקה.

הייחודיות שבנה לעצמו במהלך השנים כוללת בתוכה תובנות שגרמו לאנשי מקצוע בתחום ה NLP לתפוס את הראש, על כך אוחנה הסביר לנו, "כל חיי חשבתי כיצד לחשוב אחרת ולכן סיגלתי לעצמי תובנות, בין היתר שמכירה טובה לא תהיה כאשר מדקלמים כמו תוכי תסריט קבוע מראש, אלא שכדאי לתת לצד השני סוג של תמריץ, זאת ניתן לעשות על ידי החדרת מוטיבציה ושינוי תודעה של ממש".

רוצים ללמוד טכניקות מכירה ולשפר את יכולותיכם? לקורס המכירות של רון אוחנה

שינוי בתודעה הוא התורה של שיטת ה-NLP, כאשר אוחנה העביר הרצאות בכנסים לאנשי מקצוע מהתחום, הם היו בטוחים כי הוא למד אותו בדיוק כמוהם, הם נדהמו לשמוע כי הוא בעצם הבין את הדברים בלי ידע מקדים או לעבור מסלול רגיל, פשוט ראייה מפוקחת והבנה נדירה בדבר צורך של אנשים.

על תפיסת עולמו אוחנה סיפר, "אני לא יכול לשמוע שאומרים לי לא, הדבר פשוט בוער בתוכי, לכן זה לא משנה איזה מוצר אני מוכר, אני קודם דואג לשנות את התודעה של הבן אדם".

בזכות היכולות שלו אוחנה לא נאלץ לטפל בהתנגדויות שמתרחשות בכל שיחת מכירה, הוא יודע לנטרל אותן עוד לפני שהן עולות.

בימים אלו היומן של אוחנה תפוס כמעט עד אפס מקום, כאשר מעביר סדנאות והרצאות לבתי עסק, משווק קורס און ליין וגם מעביר שיעורים באופן פרטני.

לעמוד הפייסבוק של מנטור המכירות רון אוחנה
לעמוד האינסטגרם של מנטור המכירות רון אוחנה

מנטור המכירות רון אוחנה. יח"צ,
מנטור המכירות רון אוחנה/יח"צ
בשיתוף רון אוחנה, בשיתוף רון אוחנה
  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully