וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת מסביב לשעון: הקצביה יוצאת הדופן באזור השרון

בשיתוף קצביית Meatnet, בשיתוף קצביית Meatnet

30.3.2020 / 9:19

משבר הקורונה שפוקד אותנו בימים אלו לא עוצר את מי שעשתה לעצמה שם גדול באזור השרון - קצביית Meatnet, שבה נתחים איכותיים שניתן לקבל בעזרת שירות המשלוחים עד הבית

קצביית Meatnet. יח"צ,
קצביית Meatnet/יח"צ

מערכת "המומחים" ממשיכה לסקר את הקצביות האיכותיות ביותר ברחבי ישראל. הפעם החלטנו להתמקד באזור השרון ולשם כך ביקשנו מגולשי המדור אשר מתגוררים בערים רעננה, כבר סבא והרצליה לספר לנו היכן הם רוכשים את הנתחים המובחרים לקראת החגים ובאופן רגיל.

מי שקיבלה את מירב ההמלצות הייתה קצביית "Meatnet", הנמצאת בקניון רננים. מספר מפיקים יצאו להכיר את פעילות הקצביה מקרוב, הם חזרו מאוהבים בקצביה איכותית במיוחד.

משבר הקורונה שפוקד אותנו בימים אלו פגע פגיעה אנושה במרבית העסקים ברחבי ישראל, אולם מי שעדיין פעילות אלו הן בעיקר הקצביות השונות, בינהם מי שעשתה לעצמה שם גדול באזור השרון, " ,"Meatnetשבה עובדים כמעט סביב השעון.

קצביית Meatnet. יח"צ,
קצביית Meatnet/יח"צ

כאשר הגענו לקצביה מצאנו חנות גדולה, מבריקה ונוצצת ומסביב מספר גדול של מקררים, על המדפים חיכו להם ארוזים בצורה מרשימה נתחי בשר שונים והיה גם מקרר אחד שתפס לנו את העין במיוחד, מקרר יישון הבשרים, עליו הסביר לנו הבעלים, בנאל סבג: "זה מקרר שייבאנו במיוחד מאיטליה, חלק נכבד מהבשרים שלנו אנחנו מכניסים לתוכו, לתהליך של יישון שגורם לבשר להתרכך.

ישנן שתי שיטות יישון עיקריות, יישון יבש ובו מיישנים נתחי בשר עם העצם, כאשר הנתח נמצא בפנים למינימום של 30 יום, ויש את היישון הרטוב בואקום, גם הוא נמשך 30 יום ובו מכניסים אל המקרר נתחים ללא עצמות.

במקרר עצמו יש מלחים מיוחדים שסופגים את הלחות, כך שהבשר מאבד בתהליך 22 אחוז לחות ודם, עד אשר הוא יוצא יבש ואיכותי".

עוד למדנו כי לאחר תהליך היישון, הקצבים במקום מורידים את כל החלקים המיותרים כתוצאה מתהליך הריקבון ומגישים את הנתח כשהוא כולו אדום.

הנתחים שעוברים יישון בקצביה הזו הם של עגלות בלבד, משום שאלו שומניות, לעומת מקומות אחרים שבהם מוכרים עגלים בגלל מחיר זול יותר. ההבדל הוא שהבשר של העגלים קשה בהרבה לעומת הרכות של העגלות.

קצביית Meatnet. יח"צ,
קצביית Meatnet/יח"צ

תוך כדי שהות שלנו בקצביה שוחחנו עם כמה לקוחות, אחת מהן, ספיר גולדשטיין בת 33 מרעננה סיפרה לנו, "בפעם הראשונה שקניתי פה בשרים היתה הפעם שהבנתי את ההבדל בין עוד קצביה לבין מקצוענים.

בניגוד למקומות אחרים שבהם הייתי קונה בשרים לאורך השנים, פה מקצבים בצורה כזו שלא יהיה בבשר שומן, גידים, סחוס וגם לא יותר מדי עצמות מבלי שצריך לבקש, פשוט עושים זאת על אוטומט, כך שמקבלים את הנתחים נקיים ומוכנים במאה אחוז לטיגון או בישול. אני גם מקבלת בשרים נקיים וזה גם מוזיל לי את המחיר, כי בקצביות אחרות משאירים את השומן וככה שוקלים".

לקוחות נוספים סיפרו לנו כי מגיעים במיוחד על מנת לקנות בשרים על האש, אנחנו למדנו כי ההמבורגרים, קבבים ונקניקיות של Meatnet מיוצרות על ידי הקצביה בלבד, בזכות בשר טרי ונקי ללא כל תוספות.

את הבשרים שלהם Meatnet מקבלים מחוות מקומיות מדרום וצפון הארץ, בכל הנוגע לטלאיים אליהם מגיעים רק זן שנקרא כלאיים, מדובר בזן מיוחד בלי ריח של כבש ויש לו טעם עם ארומה מיוחדת. בנוסף הם מקבלים נתחים מחווה מיוחדת במינה בנברסקה ארה"ב, ממנה מגיעים נתח קצבים, אסאדו, פילה וסינטה איכותיים, כאשר גולת הכותרת היא אנטריקוט בלאק אנגוס פריים ריב משויש להפליא.

שירות המשלוחים של הקצביה מגיע לכל אזור השרון, מנתניה ועד צפון תל אביב, בנוסף לקצביה יש אתר נגיש דרכו ניתן לבצע הזמנות ויש בו לא מעט מידע וטיפים חשובים, זו אחת הסיבות שהוא מדורג במקום הראשון בגוגל בקטגוריה של בשרים.

Meatnet היא הקצביה הראשונה שפגשנו שאורזת באריזות ואקום את כל הנתחים המיוחדים, כך היא שומרת על צבע וטריות של הבשרים, מדובר בנספח נוסף של קצביה מיוחדת במינה.

לאתר קצביית Meatnet

להזמנות 1800-21-77-88

לעמוד הפייסבוק של קצביית Meatnet
לעמוד האינסטגרם של קצביית Meatnet

בשיתוף קצביית Meatnet, בשיתוף קצביית Meatnet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully