וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בחימום הבית: דקו סמארט משיקה מערכת חימום אלגנטית

אתי דהאן בשיתוף דקו סמארט, בשיתוף דקו סמארט

30.3.2020 / 9:03

האוויר המייבש של המזגנים, גורם לישראלים רבים לחפש פתרונות חימום חדשניים, כאלה שיאפשרו להם ליהנות מחימום מיטבי מבלי לייצר 'מפגע' עיצובי. דקו סמארט, מביאה בשורה חדשה, עם פאנל חימום ייחודי שהפך לבחירה המובילה של אדריכלים ומעצבי פנים בארץ ובאירופה

חימום הבית דקו סמארט. יח"צ,
מערכת החימום של דקו סמארט מהווה פתרון חימום יעיל, נעים וחסכוני באנרגיה/יח"צ

דמיינו פאנל אלגנטי המותקן במקום הפאנלים בביתכם שניתן לצביעה בכל צבעי הRAL -, כזה שמחמם את החלל מלמטה, ומתאים בקפידה לכל סגנון עיצוב; מודרני, כפרי, תעשייתי, וינטאג' ועוד. הפאנל בטיחותי מאוד, אינו מייבש את האוויר בחלל, נותן תחושה קסומה של בית באירופה וחסכוני מאוד בחשמל. דקו סמארט, היא המשווקת המורשית של התענוג הזה, אשר החליטה להרים את הכפפה, ולהנגיש מערכת חימום איטלקית פורצת דרך לכל בית בישראל.

איטלקית מרשימה עם שיק פריזאי

מערכת החימום של דקו סמארט, המשווקת תחת השם "בית חם", היא מבית Thermodul, חברה איטלקית שקיימת עוד מהמאה הקודמת (1990), המובילה בשוק מערכות החימום באירופה. את המותג משווקים בישראל צמד הטאלנטים; לילך חדש - מעצבת פנים במקצועה, ומשגב רובינשטיין - יזם נדל"ן.
"הכל התחיל בתהליך שיפוץ הדירה הפרטית שלי", כך מספר לנו רובינשטיין. "במהלך השיפוץ חיפשתי פתרון חימום יעיל, נעים וחסכוני באנרגיה. מכיוון שמזגן מייבש את האוויר בחלל, רציתי פתרון שיענה על הדרישות שלי; חום נעים, חיסכון בחשמל, מהירות תגובה והתאמה למזג האוויר הישראלי. נתקלתי בפתרונות רבים, אך רק המערכת של Thermodul סיפקה לי את הפתרון שרציתי, עם בונוס של עיצוב ייחודי". .

לאחר שהתקין רובינשטיין את מערכת החימום בביתו, חבר לחברתו לילך חדש, מעצבת הפנים שסייעה לו בתהליך העיצוב, ומאז הכל היסטוריה. כיום, שניהם משווקים מורשים של המערכת, ופועלים מתוך אג'נדה ברורה - 'להנגיש מוצרים חכמים, ירוקים ומעוצבים לציבור הישראלי'.

חימום הבית דקו סמארט. יח"צ,
הפאנל מייצר תחושה נעימה בחלל, כזו שמזכירה מאוד את הבתים החמים באירופה וניו-יורק. דקו סמארט/יח"צ

מערכת חימום שצורכת כ-50% פחות ממזגן
מערכת החימום של דקו סמארט עשויה מפאנל אלומיניום מעוצב, שבתוכו מותקן גוף חימום בטיחותי. בהפעלת המערכת, החום מהפאנל מגיע מלמטה, נאגר בקירות, וכך מונע מהקור לחדור לחלל ושומר על הבית חמים ונעים. אם נשווה את פאנל החימום למזגן, נגלה שהוא מותקן למעלה, ומכיוון שחום עולה, לוקח לו זמן רב לחמם את הבית ביחס לפאנל המחמם את החלל תוך כחצי שעה! מלבד זאת, המערכת חסכונית עד כ- 50% ביחס למזגן ואינה דורשת הכנות מיוחדות, אלא חיבור חשמל פשוט, ולכן ניתן להתקין את המערכת גם בבתים קיימים.

תחושת חמימות מופלאה של בית באירופה
הפאנל מייצר תחושה נעימה בחלל, כזו שמזכירה מאוד את הבתים החמים באירופה וניו-יורק. גם בטמפרטורה של מינוס מעלות, אנחנו נכנסים לחללים שונים, מייד מרגישים חמים ומקלפים את הבגדים מגופנו. מלבד זאת, תחושת החמימות גם דומה מאוד לרדיאטור שאינו מייבש את האוויר, מכיוון שהוא לא זורק אוויר יבש לחלל כפי שעושה המזגן, ולכן החימום נעשה באופן מהיר. מבחינת בטיחות, גוף החימום אינו נוגע בפאנל, ואינו מחמם אותו, מה שמשאיר אותו בטיחותי לתינוקות, לילדים ולבעלי חיים.

פתרון שמתאים למגמות העיצוב החדשניות
לדברי לילך חדש, מעצבת פנים ואחת השותפות בחברה; "מגמות העיצוב הולכות לעיצובים נקיים, ולכן הפאנל אינו מכתיב את העיצוב, אלא משתלב בכל סגנון ומאפשר קבלת מראה אסתטי. כדי להתאים את הפאנל לעיצוב הקיים, ניתן לקבלו בכל צבעי ה-RAL, וכך להתאים אותו לעיצוב האדריכלי".

המערכת מקטינה את חשבון החשמל הגדל בעונת החורף, ולכן היא תתאים להתקנה בכל מקום, החל מבתים פרטיים, משרדים, מסעדות, דיור מוגן, בתי חולים, מלונות, חדרי אירוח, מוסדות ועוד. מבחינת התקנה, ניתן להתקין את המערכת במקום הפאנל הקיים, או מעל הפאנל הקיים במידה ולא רוצים לפרק אותו. בבנייה חדשה, מומלץ לתכנן את המערכת כבר בשלבים מוקדמים ולשלב את תכנון המערכת עם תכנון הבית כולו. דבר נוסף ומפתיע, אשר מייחד את המערכת על פני חימום תת ריצפתי, שהיא ניתנת להתקנה גם בבתים שהרגע סיימו שיפוץ ואף בבתים ישנים יותר.

רוצים לדעת עוד? כנסו לאתר של דקו סמארט >>>

אתי דהאן בשיתוף דקו סמארט, בשיתוף דקו סמארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully