וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכול האוניברסיטה הוא מרכול שבו יש הכל

בשיתוף מרכול האוניברסיטה, בשיתוף מרכול האוניברסיטה

31.3.2020 / 11:50

בתוך שנה הפכו בני הזוג מור ורן פניבילוב את המרכול שלהם בבאר שבע לסופרמרקט שבו אווירה סטודנטיאלית קופצנית ושמחה, כאשר הלקוחות ובעלי הבית הם כמו משפחה אחת גדולה. בימי הקורונה הם תגברו את שירות המשלוחים ושומרים על קשר עם הלקוחות

כבר שנה פועל "מרכול האוניברסיטה" בבאר שבע, למערכת "המומחים" הגיעו שמועות כי מדובר במרכול ששינה את החוקים בעיר, מדובר במקום שבו אפשר למצוא את כל המוצרים הנצרכים ויש גם תוספת מיוחדת, פינת ישיבה מיוחדת בה ניתן ליהנות מכל סוגי הקפה ומאפים מובחרים. קפצנו לבקר במקום וחזרנו מאוהבים במי שביצעו מהפך במקום.

בשער 90, צמוד לאוניברסיטת בן גוריון, הייתה פיצוציה קטנה ולא יותר מדי פעילה. המיקום האסטרטגי תפס את העין של בני הזוג מור ורן פניבילוב והם החליטו לקחת את המקום ותוך שנה הפכו אותו לאימפריה לכל דבר, "מרכול האוניברסיטה".

כיום מדובר במרכול שפועל באווירה סטודנטיאלית קופצנית ושמחה, כאשר הלקוחות ובעלי הבית הם כמו משפחה אחת גדולה.

מרכול האוניברסיטה. יח"צ,
מרכול האוניברסיטה/יח"צ

על המדפים ניתן למצוא מגוון מוצרים בסיסים גדול, החל מבשרים קפואים, פירות וירקות טריים, כל מוצרי החלב והגבינה האפשריים, כולל תחליפים, מגוון לחמים מובחרים, מוצרי היגיינה וניקיון, טבק מכל הסוגים וגם אלכוהול מובחר שמגיע ישירות מהיבואן. למי שנתקע בלי כסף מזומן, במקום ישנו כספומט של לקוחות כל הבנקים.

כאשר הגענו לביקור במקום פגשנו במספר לקוחות שביצעו קניות, אחת מהן, ורד אסולין, בת 25 תושבת השכונה הצמודה, שכונת ו' הישנה, סיפרה לנו, "המרכול הזה הוא בדיוק מה שהאזור היה צריך, אפשר למצוא פה הכל במרחק הליכה או נסיעה קצר ואין צורך להגיע לרשתות הגדולות בשביל כל דבר והמחירים פה הרבה יותר זולים".

מרכול האוניברסיטה. יח"צ,
מרכול האוניברסיטה/יח"צ

גם ערן שמעונוב, חייל בן 19 פרגן, "זה גם המחירים הזולים ובשבילי והחברים זה גם האלכוהול משובח, אני יודע בוודאות שזה מגיע מהיבואן ולא חיקויים עלובים שמוכרים בפיצוציות מסויימות, חוץ מזה תמיד כיף לעבור פה בבקרים בדרך לבסיס, לשבת מספר דקות ולשתות כוס קפה חזק וטוב שנותן כוח לכל היום".

בני הזוג מור ורן מנהלים את המקום במשמרות, עבור רן עולם המרכולים והמזון הוא לא זר, להוריו יש מרכול נוסף בבאר שבע, בנוסף בעבר הוא היה בעלים של בית קפה תל אביבי מוכר ומצליח בשם "שקשוקפה", כך שצבר ניסיון גדול ואת הידע כולו מביא ל"מרכול האוניברסיטה".

שאלנו את רן איך הם פועלים בתקופת הקורונה שמשאירה רבים מתושבי העיר בבתים, הוא הסביר, "תגברנו את שירות המשלוחים שלנו והוא מגיע לכל רחבי העיר, השירות לתושבי שכונת ו' הישנה ולכל מי שנמצא כרגע בבידוד, המשלוחים הם בחינם כאשר כל הזמנה מגיעה באותו היום, זו הבטחה".

ניתן לבצע הזמנות דרך אתר האינטרנט של המרכול.

שעות הפתיחה של "מרכול האוניברסיטה" הם:

בימים א' עד ה' בין השעות 07:00 עד חצות.

בימי שישי החל מהשעה 07:00 עד חצי שעה לפני כניסת השבת.

במוצאי שבת המרכול נפתח חצי שעה לאחר צאת השבת ועד חצות.

"מרכול האוניברסיטה", מקום שיש בו הכל כולל שירות אדיב והמחירים מהזולים בעיר.

לעמוד הפייסבוק של "מרכול האוניברסיטה"

מרכול האוניברסיטה. יח"צ,
מרכול האוניברסיטה/יח"צ
בשיתוף מרכול האוניברסיטה, בשיתוף מרכול האוניברסיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully