וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה של טעמים, חנות התבלינים שמסעירה מחדש את ראשון לציון

בשיתוף התבלין, בשיתוף התבלין

26.3.2020 / 17:07

"התבלין" היא חנות תבלינים חדשה שחוגגת קצת יותר משנה, אבל כמות הלקוחות מוכיחה עד כמה המגוון והאיכויות של התבלינים מחוות הגידול הוא עצום. "הטריות היא זו שעושה את ההבדל", אומר דניאל, אחד הבעלים בעסק המשפחתי

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחרי בתי עסק חדשים וצומחים, הגיעה לשולחן עורך המערכת ידיעה בדבר קאמבק משפחתי מרגש בראשון לציון.

בשנה האחרונה נפתחה בעיר היין חנות תבלינים חדשה בשם "התבלין" ומי שמנהלים אותה הם שני אחים, אושרי ודניאל יוסף, שניהם ילידי העיר.

לפני 30 שנה כאשר הגיחו לעולם, היתה זו אמא שלהם שעבדה בחנות התבלינים המשפחתית של הדוד שלום ברחוב יהודה לייב פינסקר, והיום הם אלו שמחזירים עטרה ליושנה בדמות חנות מיוחדת במינה.

שתי מפיקות חברות המערכת הגיעו לרחוב רוטשילד 3 במרכז העיר ראשון לציון, הם חזרו עם כמה שקיות של תבלינים שהופכים כל ארוחה לטעימה עוד יותר.

התבלין. יח"צ,
התבלין/יח"צ

"התבלין" היא חנות תבלינים חדשה שחוגגת בימים אלו קצת יותר משנה, אבל אם חשבנו שנמצא מקום לא מוכר, כמות הלקוחות שהיו במקום כאשר הגענו אליה לא הותירו סימני שאלה, תושבי העיר ראשון לציון נוהרים אליה בהמוניהם.

בין היתר הייחודיות של "התבלין" זו היכולת שלהם להתאים טעמים שונים לפי בקשה של הלקוחות תוך שמירה על הטעם האותנטי, לדוגמה אם מישהו אוהב סחוג תימני או קארי מסאלה אבל מעדיף שזה לא יהיה חריף מדי, ניתן לעשות תערובת שבה משחקים עם דרגת החריפות בתבלין.

שוחחנו עם כמה מהלקוחות שערכו מסע קניות, צילה יערי, בת 58 סיפרה לנו, "אני זוכרת את החנות של דוד שלהם לפני כמה שנים טובות, זו היתה במרחק של מאה מטר מפה. אין מה לדבר, החבר'ה הצעירים הביאו לא מעט תבלינים שלי אישית לא היו מוכרים קודם לכן, הכל סחורה טרייה, כיף להסתובב, להריח ולטעום".

סיבוב בחנות גילה לנו מגוון עצום של תבלינים, שכולם מבוססים על 56 זרעי תבלין, חומרי הגלם מגיעים שלמים ישירות מהיבואנים ומחוות גידול עשבי תבלין בארץ וכולם עוברים טחינה מקומית בחנות, כך הם שומרים על טריות מלאה.

התבלין. יח"צ,
התבלין/יח"צ

בנוסף צמד האחים יוצרים ומרכיבים כמה וכמה סוגי תבלינים שלנו לא היו מוכרים, בזכות ערבוב לפי מתכון סודי שעובר במשפחה לאורך השנים, טעמים וריחות שלא תמצאו על מדפים של שום חנות או סופרמרקט אחר בישראל.

שוחחנו עם דניאל, אחד האחים, ביקשנו ממנו לספר על איך הדברים עובדים בשטח, לנו הוא הסביר, "הדבר הכי גדול שלמדנו לעשות זה להרכיב תערובות במנות קטנות, הכל על מנת לשמור על טריות של מאה אחוז, לכן יוצא שאנחנו עושים תערובת של תבלין מסויים גם פעמיים ושלוש בשבוע לפי הצורך, כשזו נגמרת אנחנו עושים טחינה קטנה נוספת מחדש, לעיתים גם באותו היום, אבל הטריות היא זו שעושה את ההבדל, לכן על כך אנחנו מקפידים".

בשנה וקצת שהחנות פעילה מירב הלקוחות שלה הם אנשים פרטיים, אולם בזכות השם שכבר יצרו לעצמם, מוצרים של "התבלין" עומדים להימכר בקופסאות אישיות ואפשר יהיה להשיג זאת בקצביות ומעדניות נוספות.

מעבר לתבלינים, בחנות נמכרים מוצרי בריאות וטבע שאותם האחים מביאים בגישה עד ליצרן כך שאין מוצר מדף בריאות שאי אפשר שיהיה בחנות, בין היתר מדובר בקמחים אורגנים, שמנים, ממרחים מיוחדים של כל החברות ששמות דגש על מוצרים אורגניים וחיים בריאים יותר.

אוהד ידעי, שף קונדיטור, מי שסיים בהצטיינות קורס אצל אסטלה מ. בלפר הידועה, כיום מתמחה בהכנת קינוחים טבעונים ברמה גבוהה והוא מתארח בחנות ביום שישי ומחלק עצות רעיונות וטעימות, טעמנו כמה מהם והטעמים היו מופלאים.

שירות המשלוחים של "התבלין" מגיע אל כל אזור המרכז והזמנות ניתן לעשות דרך אתר הבית החדש, במקביל לאלו שנעשים בטלפון או בשליחת הודעת וואטסאפ.

אם בא לכם לרקוח טעמים, "התבלין" זה המקום בשבילכם.

לאתר "התבלין"

לעמוד האינסטגרם של "התבלין"

בשיתוף התבלין, בשיתוף התבלין
  • עוד באותו נושא:
  • תבלינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully