וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה החדשה ששמה על המפה את המטעמים מבית אמא

בשיתוף מסעדת הבית, בשיתוף מסעדת הבית

26.3.2020 / 15:51

בשרים על האש לצד מגוון של תבשילים שאפשר להריח אותם ממרחקים וסלטים טריים מדי יום ביומו. "מסעדת הבית" בנתניה מכינה אוכל ביתי שכולו קסם קולינרי

מסעדת הבית. יח"צ,
מסעדת הבית/יח"צ

בחצי השנה האחרונה פועלת בנתניה מסעדה חדשה, "מסעדת הבית" שמה. לאוזני עורך מערכת "המומחים" הגיעה שמועה כי מדובר במקום שכבר רבים נוהרים אליו. זאת בזכות אוכל ביתי בטעמים מופלאים. קפצנו גם אנחנו להתרשם מהטעמים, חזרנו מאוהבים ומאושרים ממקום שעושה כבוד לטעמים מבית אמא.

"מסעדת הבית" נפתחת לרווחה בכל יום במהלך השבוע משעה 9:30 בבוקר עד השעה 16:30. המסעדה מציעה בשרים על האש לצד מגוון של תבשילים שאפשר להריח אותם ממרחקים וסלטים טריים מדי יום ביומו, בנוסף ניתן לערוך אירועים במקום בחדר VIP מרשים לאירועי בוטיק, השקות וכנסים של עד 65 איש וחלל לאירועים קטנים בשעות הערב. כמו כן, ניתן להזמין שירותי קייטרינג לארוחות ערב לאירועים פרטיים.

מסעדת הבית. יח"צ,
מסעדת הבית/יח"צ

מי שמנהל את הקונספט המגוון הוא אבי אזרזר. מאחוריו ניסיון של למעלה מ 25 שנה בעסקי המזון וההסעדה, יליד העיר נתניה. הנוסף הוא מנהל קייטרינג מזרחי בקרני שומרון המאכיל בעיקר מוסדות, בתי ספר ואירועים גדולים. לאורך השנים אבי הפיק אירועי שיא בכל הארץ והוא נחשב לאחד מהבשלנים הידועים, המנוסים והמוכרים באזור השרון, אבל בכל הנודע למסעדה עצמה מדובר בחלום של שנים שהחליט סוף סוף להגשים, להביא לקהל הסועדים את מטעמי ילדותו המבוססים על המטבח הצפון אפריקאי המסורתי.

כאשר קפצנו לארוחת צהריים, המסעדה היתה מלאה בלקוחות. שוחחנו עם כמה מהם. "אני עובד בחברת היי-טק מרחק כמה דקות הליכה מפה", מספר . אלי וקנין בן ה-29, "אני מגיע למסעדה לפחות שלוש פעמים בשבוע ומתרגש כל פעם מחדש. זה מחזיר אותי לארוחות שאמא שלי היתה מכינה לי בבית בו גדלתי בבאר שבע. בימים שאני לא נוסע להורים לשבת, אני לוקח מפה אוכל לסוף השבוע בבית,זה מקום חד פעמי, אין דברים כאלה".

על החלום שהגשים והקונספט שאליו כיוון סיפר לנו אבי בכבודו ובעצמו, "מדובר באזור תעשייה שאליו מגיעים אלפים בכל יום. אני חי את האזור ומרבה לשוחח עם העוברים ושבים. שמתי לב שלאנשים נמאס מהאוכל המהונדס והתעשייתי ומתגעגעים לארוחת צהריים אמיתית. הם רוצים לקבל תמורה עבור הכסף. לקח לי זמן עד שבסופו של דבר החלטתי ללכת על זה - אוכל ביתי, ממש המטבח של אמא, לכן הכל פה אלו תבשילים בייתים עם טאץ' אישי ואין מאושר ממני לראות איך תוך מספר חודשים בלבד, המקום שוקק חיים בכל יום, אנשים היו צמאים לאוכל איכותי ואני שמח שמצליח לשמח את כולם".

מספר אבי שגם בפסח המסעדה כשרה למהדרין, והם מפעילים שירות משלוחים בכל אזור השרון עד בית הלקוח, משפחות רבות באזור השרון מתכוונות לאכול את ארוחת ליל הסדר לצד הטעמים הנפלאים של מסעדת הבית.

מסעדת הבית. יח"צ,
מסעדת הבית/יח"צ

אכלנו גם אנחנו מספר תבשילים ואין מה להגיד, מדובר במטעמים שאפשר למצוא רק בבתים מסורתיים בצהרי יום שישי או ערב שבת חגיגים, כך שרשמנו לעצמנו להגיע גם ביום שישי בבוקר, אז פותחים את הסירים בדמות יריד אוכל וקייטרינג לסוף השבוע.

"מסעדת הבית", היה לנו העונג להתארח ולטעום, לרגעים זה הרגיש כמו חלום, כיף גדול ועל כך אנחנו יכולים להגיד כל הכבוד.

לעמוד הפייסבוק של מסעדת הבית
לעמוד האינסטגרם של מסעדת הבית

לבירורים והזמנות ניתן לצור קשר במספר 09-9797222
0528703737 אבי

גיבורי ישראל 7, נתניה אזור תעשייה החדש.

בשיתוף מסעדת הבית, בשיתוף מסעדת הבית
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully