וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו לכם מטפל עצים מומחה בישראל

בשיתוף עידן גיזום בע"מ, בשיתוף עידן גיזום בע"מ

26.3.2020 / 15:07

כבר 14 שנה שעידן טהר עוסק בטיפול וגיזום עצי נוי, כריתה והעתקה של עצים. הכירו מקצוען ממדרגה ראשונה, בעל מגוון כלים וניסיון רב לטפל בכל בעיה

עידן גיזום בע"מ. יח"צ,
עידן גיזום בע"מ/יח"צ

לכל מי שיש עצי נוי גדולים לא מטופלים בצורה מקצועית או צמחייה שחרגה מגבולותיה ,כדאי להקדים תרופה למכה, לקרוא לאיש מקצוע על מנת שיטפל בבעיה, זאת על מנת למנוע קריסת ענפים, להאריך את חייו של העץ ולהפוך אותו לאסתטי ויפה.

כבר 14 שנה שעידן טהר עוסק בטיפול וגיזום עצי נוי, כריתה והעתקה של עצים. מקצוען ממדרגה ראשונה, בעל כלים וניסיון רב לטפל בכל בעיה הקשורה לענף.

מפיק של מערכת "המומחים" פגש את עידן ושאל אותו איך הוא הגיע לתחום יוצא הדופן הזה, על כך הוא סיפר, "הכל החל בחופשת השחרור שלי מהצבא, הבנתי שיש המון אנשים שסובלים מלכלוך של פירות העצים, הבנתי את הפוטנציאל העסקי והחלטתי שזה התחום שאותו אני רוצה ללמוד ביסודיות. לאחר מכן הדרך לטיפול באותם עצי נוי, כריתה והעתקה היה המשך ישיר".

עידן גיזום בע"מ. יח"צ,
עידן גיזום בע"מ/יח"צ

האג'נדה של עידן ושל כל העוסקים בתחום הוא לשמר ולטפח את העצים בישראל. בזכות האהבה שלו לתחום והחשיבות הרבה שרואה בהגנה על הטבע ביחד עם הצוותים המקצועיים שלו, הוא מעניק שירות לאורכה ולרוחבה של המדינה.

"הצוותים שעובדים תחתיי הינם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בישראל, כולם מלומדים, מוכשרים מקצועית ובעלי תעודות" סיפר עידן והוסיף: "החברה שלנו מבוטחת באופן עקיף גם לצד ג' ולכל העובדים".

לפני כל עבודה עידן מגיע לפגישת ייעוץ וסיור מקדים על מנת לאבחן את הבעיה ולדעת באילו כלים ותוכנית עבודה לצאת לשטח.

על מה שמייחד אותו לעומת אחרים הוא סיפר: "קודם כל ניסיון של שנים, הניסיון הזה מאפשר לי להתאים את הצרכים הנכונים לכל עבודה".

עידן לא ממהר להשתמש במנופים לכל בעיה, בזכות המקצועיות שלו הוא מבצע עבודות בצורה מהירה ובטוחה יותר כאשר צריך לטפס וכך בעצם מוזיל בעלויות לעומת אחרים.

אם בכל זאת מדובר במשימה גבוהה ומסוכנת מדי שמצריכה מנוף, הוא מזמין אותו, אבל בכל הנוגע לרוב רובן של העבודות הוא חוסך בהוצאה כספית מיותרת עבור הלקוחות שלו.

עידן גיזום בע"מ. יח"צ,
עידן גיזום בע"מ/יח"צ

מה לגבי ההמשך, האם חושב לצמוח ולהתרחב כמו העצים? עידן סיפר: "כן, תמיד יש חשיבה על להתפתח ולהרחיב את הצוותים שלי על מנת להגיע ולתת שירות מצוין לעוד לקוחות, וכן להגיע ליעד שבו הסביבה מלאה בעצים בוגרים, גדולים, בטיחותיים ויפים שישמרו על מדינת ישראל טבעית, ציורית ויפה".

קבלני עבודות תשתית, מוסדות שונים כגון בתי חולים, אוניברסיטאות, מועצות אזוריות, כמו גם אנשים פרטיים אשר בסביבת העבודה, מגורים ולימודים יש עצים וצמחייה אשר זקוקים לשימור וטיפול, עידן טהר, בעל חברת עידן גיזום בע"מ, הוא האיש שאליו כדאי לכם לפנות.

ליצירת קשר טלפוני עם עידן, ניתן להתקשר למספר: 050-8368817.

לעמוד האינסטגרם של עידן גיזום

לאתר עידן גיזום בע"מ

בשיתוף עידן גיזום בע"מ, בשיתוף עידן גיזום בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • גיזום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully