וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שמוחק את החובות לאלפי בתי אב בישראל

בשיתוף יואב שיינר, פשרות בין לקוח לבנק, בשיתוף יואב שיינר, פשרות בין לקוח לבנק

29.3.2020 / 13:08

יואב שיינר, שנחשב ל"מוחק החובות של ישראל", משמש כבר כשנים רבות כאיש המקצוע שאליו פונים אלפי אנשים פרטיים ובעלי עסקים, חלקם מוכרים וידועים, על מנת שיעזור להם לצאת ממצוקה כספית אל מול הבנקים הלוחצים. סיפורו של איש חד וקשוח שמביא תוצאות בשטח

יואב שיינר, פשרות בין לקוח לבנק. יח"צ,
יואב שיינר/יח"צ

משבר הקורונה שפוקד בימים אלו את ישראל מדיר שינה מעיניהם של מאות אלפי ישראלים אשר חוששים לגורלם אל מול החובות שטופחים ומעיקים נפשית וכלכלית, עבור חלק מהם כבר לא נותר כמעט מקום לתמרן.

את המציאות הזו יואב שיינר חי כבר שנים רבות כאשר מלווה באופן ישיר אלפי לקוחות שמגיעים אליו לאחר שספינתם עלתה על שרטון והם מאויימים על ידי הבנקים ושאר נושים.

המומחיות של שיינר באה לידי ביטוי בשני אופנים, הראשון הוא בנייה של אסטרטגיה חדשה בדמות תוכנית הבראה כלכלית שבה בני המשפחה או בעל עסק צריכים להתנהל לפיה ובעזרה הם חוזרים אט אט לדרך המלך.

האופן השני הוא כאשר משמש כמתווך בין בעלי החוב לבנקים ונושים.

אחד המפיקים של מערכת "המומחים" יצא לפגוש את האיש באחד ממשרדיו הפרוסים ברחבי המדינה, אלו הם הרשמים שהביאו עימו מהפגישה.

יואב שיינר בן 52 וכבר למעלה מ 23 שנה הוא נחשב על ידי הבנקים לאיש החזק של מחיקת החובות בישראל.

יואב שיינר, פשרות בין לקוח לבנק. יח"צ,
יואב שיינר/יח"צ

בתחילת דרכו העסקית שיינר היה איש עסקים מצליח בעולם הרכבים ובזכות העובדה שידע לקרוא את המפה מוקדם יותר מאחרים, הוא ידע לצאת ממנו כאשר חברות הליסינג הגדולות נכנסו לשוק, כשהבין כי הגלים עומדים להיות גבוהים מדי עבור אנשי עסקים פרטיים. לאחר מכן הוא פתח בקריירה שנייה אליה הביא את כל הניסיון וידע שצבר לאורך השנים, והיום ביחד עם צוות של 25 עובדים מאחוריו, ביניהם ניתן למצוא כלכלנים, מנהלי בנקים לשעבר ויועצים נוספים, הוא מכין תכניות הבראה כלכליות, כולל בנייה של תכניות עסקיות עבור משקי בית ובעלי עסקים, במקביל לליווי צמוד אל מול הבנקים.

כאשר נפגשנו השאלה הראשונה ששאלתי את שיינר היתה, מה ההבדל בין השירות שהוא מעניק לבין עורך דין שמנסה לגשר גם הוא בין לקוחות והבנקים, יואב שמח לפרט עבורי והסביר, "עורכי דין הם לא סוחרים ובשוק הזה אתה צריך לבחור מי אתה בדיוק, עורך דין או סוחר.

עורכי הדין בתחום חסרים את הידע והניסיון לדעת איך להסתכל בכלל על תיק וחובות, הם לא בודקים מתי נפתח התיק, מי הרפרנט מטעם הבנק, לאיזה גוף הגבייה שייכת ועוד.

יואב שיינר, פשרות בין לקוח לבנק. יח"צ,
יואב שיינר/יח"צ

מעבר לזה, עורך דין שמייצג את הלקוח יכול לפעול רק מול עורך הדין של הבנק, אין ביכולתו לעקוף אותו וכתוצאה מזה הוא לא יכול להגיע ולשים הצעה אל מול מקבלי ההחלטות עצמם, אם זו היחידה הקובעת של הבנק או יחידת הגבייה, את הדברים הללו בין היתר אני יכול ועושה".

יואב סיפר לי על עשרות דוגמאות מהשטח, כיצד בעלי חוב של 100,000 שקלים קיבלו ליווי קלוקל שבו עורך הדין שלהם החל את המשא ומתן מסכום של 70 אלף, בעוד שיינר לא התבייש להתחיל את עבודת הגישור מסכום קטן ביותר של 7,000 שקלים, "בזכות הידע שצברתי אני נובר עמוק עמוק בתוככי התיק, אני יודע לזהות מה יכול להפוך להיות חוב אבוד, מאלו הבנקים חוששים, לכן אני לא מתבייש להיות חוצפן ולשים על השולחן הצעה שבה עדיף לבנק לקחת סכום איקס שבו החייב יכול לעמוד, מאשר לא לראות גרוש נוסף מהחוב. עורכי דין רגילים מחפשים את הפתרון הקל והמהיר אך הוא לא לטובת הלקוח".

יואב שיינר הפך עם השנים לטייקון התיקים בישראל, כאשר מייצר יותר מ 5,000 תיקי לקוחות גבייה לכל בנק בשנה.

בזכות היכולת המזהירה של שיינר, בשנים האחרונות לא מעט עורכי דין מבקשים את הייעוץ הדרכה והתערבות שלו עבור הלקוחות שלהם גם כן.

לאורך השנים יואב שיינר כבר עבר מאות מיליונים של שקלים בעסקאות ותיקונים שביצע, הוא כבר ממזמן לא נרתע מבנקים, מכתבים מאיימים של עורכי דין או מספרים גבוהים, המעמד שיצר לעצמו פותח לו דלתות בכל הבנקים, שם יודעים כשהוא מביא עסקה היא כזו שיש לה תעודת ביטוח בדמות החזר כספי, ועדיף לתפוס ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ.

יואב שיינר שנחשב מוחק החובות של ישראל, היתה לי פגישה מרתקת עם איש שטח נעים, חכם, מקצוען וממולח.

מספר טלפון - 0546880000
03-6880000 - מוקד ארצי


לאתר של יואב שיינר

בשיתוף יואב שיינר, פשרות בין לקוח לבנק, בשיתוף יואב שיינר, פשרות בין לקוח לבנק
  • עוד באותו נושא:
  • הסדר חוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully