וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימי הקורונה: רשת הסופרמרקט המשפחתית שמאפשרת מגוון שירותי משלוחים

בשיתוף בני חנא שמשום בע"מ, בשיתוף בני חנא שמשום בע"מ

26.3.2020 / 12:06

רשת המרכולים של בני משפחת שמשום מספקת מגוון רחב מאוד של מוצרים במשלוח עד הבית - ממוצרי בשר, דגים וירקות ועד לכלי בית. כך קונים בטוח

רשת בני חנא שמשום בע"מ. יח"צ,
אפשר להזמין ולקבל את כל המוצרים במשלוח עד הבית. בני חנא שמשום בע"מ/יח"צ

אחת ההנחיות החד משמעיות במסגרת המגבלות הקשות בעקבות משבר הקורונה היא כי מספר מצומצם ביותר של עסקים יכולים להישאר פתוחים ולהעניק שירות של משלוחים לקהל הצרכנים, בעיקר אלו הם הסופרמרקטים שעובדים ללא הפסקה סביב השעון על מנת לשרת את המוני בית ישראל.

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר הסופרמרקטים הפעילים ברחבי הארץ, מספר מפיקים חברי המערכת יצאו צפונה אל העיר נצרת ולרשת בני חנא שמשום בע"מ, זהו סיפורם.

רשת הסופרמרקטים בני חנא שמשום בע"מ פעילה עוד משנת 1956 וכיום יש בבעלותה שלושה סניפים, האחד על כביש חיפה נצרת, השני בעיר נצרת עצמה והשלישי ממוקם בנוף הגליל, כולם בבעלות האחים בני משפחת שמשום.

רשת בני חנא שמשום בע"מ. יח"צ,
בני חנא שמשום בע"מ/יח"צ

כאשר הגענו לסניף על כביש חיפה נצרת ראינו מקרוב כיצד במקום שומרים על ההנחיות כצוות העובדים דואג כי מספר מצומצם ביותר של לקוחות עורכים את הקניות בזמן שכל השאר מחכים בתפזורת מחוץ לסופר, בנוסף, כל מי שמגיע תורו להיכנס עובר קודם בדיקה של חום על מנת להיות בטוחים כי אין כל בעיה.

אפרת כהן, בת 41 מהיישוב הסמוך נוף הגליל סיפרה לנו, "אני מרגישה בטוחה להגיע לערוך פה קניות למשפחה כי דואגים לבריאות הלקוחות, מעבר לזה מדובר בסופרמרקט הקבוע שלי, יש פה מגוון גדול של מוצרים, תמיד נקי, השירות אדיב והמחירים נוחים".

למדנו כי בעקבות משבר הקורונה תגברו ברשת את שירות המשלוחים והוא כולל כמה אופציות, על כך סיפר לי אחד הבעלים, סוהיל, "ההזמנות לשירות המשלוחים שלנו נעשות בכמה מישורים, יש את אתר האינטרנט שלנו שבו עורכים קניות משלט רחוק ומתזמנים משלוח עד לדלת הבית.

אפשרות נוספת היא לבצע הזמנה דרך שיחת טלפון או הודעת וואטסאפ, את ההזמנות ניתן גם לבוא ולקחת ממגרש החנייה, פשוט ממש, אנחנו עורכים את הקנייה עצמה לפי ההזמנה, חוסכים זמן יקר ללקוח וכל מה שהוא צריך לעשות זה להגיע, לאסוף ולהמשיך לדרכו, בלי שום עיכובים".

רשת בני חנא שמשום בע"מ. יח"צ,
בני חנא שמשום בע"מ/יח"צ

ערכנו סיבוב בתוככי הסופרמרקט עצמו, יש בו קצבייה של בשרים טריים, בקר, מוצרי עוף והודו.

דגים קפואים, מחלקת פירות וירקות גדולה, מחלקת כלי בית ומתנות, חומרי ניקיון, כמובן כל מוצרי החלב השונים ומצאנו גם מוצרים ייחודיים, כאלה שמייבאים מחו"ל, בין היתר אורז, פסטות, שמן זית ועוגות מיוחדות ממקומות כמו טורקיה, ספרד ואיטליה, לא תראו כאלו על המדפים של הרשתות הגדולות.

בני חנא שמשום בע"מ, שומרים על החוקים ומעניקים חוויית שירות וקנייה נוחה וזולה, הם ראויים לכבוד והערכה.

לקנייה אונליין באתר רשת הסופרמרקטים בני חנא שמשום בע"מ

הזמנות דרך וואטסאפ למספר 0528743133

לעמוד הפייסבוק של רשת הסופרמרקטים בני חנא שמשום בע"מ

לעמוד האינסטגרם של רשת הסופרמרקטים בני חנא שמשום בע"מ

בשיתוף בני חנא שמשום בע"מ, בשיתוף בני חנא שמשום בע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully