וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי הצפון, שימו לב: סופרמרקט עם שירות משלוחים יעיל ומהיר במיוחד

בשיתוף סופר סברי נהריה הירוקה, בשיתוף סופר סברי נהריה הירוקה

26.3.2020 / 9:10

כשכולם נמצאים בבתים, זה הזמן להיעזר בשירות משלוחים של מוצרי מזון עד הבית. זה הזמן שלכם לבצע הזמנות למשלוחים דרך האפליקציה של "סופר סברי נהריה הירוקה" או דרך אתר הבית באינטרנט

סופר סברי נהריה הירוקה. יח"צ,
סופר סברי נהריה הירוקה/יח"צ

הנחיות ממשלת ישראל ומשרד הבריאות ממליצות ואף מחייבות באופן מוסרי את אזרחי המדינה להישאר עד כמה שניתן בבתיהם על מנת להילחם יחדיו בוירוס הקורונה שמאיים ומשבש את חיי כולם.

אחת המצוקות ודבר שמדיר שינה מחיי האזרחים זו השאלה כיצד בסיטואציה מסובכת זו להצטייד במזון עבור בני המשפחה. במערכת "המומחים" אנחנו שמחים להביא לכם את בתי העסק שנותנים מענה בדיוק לבעיה זו.

בעקבות העומסים שנרשמים ברשתות הסופרמרקטים הגדולים בהקשר של משלוחי מזון הביתה, כאשר אלו מגיעים לעיתים עד יממה לאחר ההזמנה, מצאנו כי בנהריה פועל סופרמרקט מקומי בשם "סופר סברי נהריה הירוקה" ובזכות מערך שירות מתוגבר ויעיל, הוא מצליח לספק את ההזמנות כולם עד מספר שעות מרגע ההזמנה כאשר מעניק שירות לתושבי העיר נהריה והיישובים מסביב.

מפיקה חברת המערכת יצאה למשימת עבודה ובה הגיעה לסניף המדובר ברחוב הגולן 2 בעיר הצפונית, לראות כיצד הדברים עובדים בשטח, אלו הם הרשמים שהביאה עימה.

סופר סברי נהריה הירוקה. יח"צ,
סופר סברי נהריה הירוקה/יח"צ

"סופר סברי נהריה הירוקה" הוא סופרמרקט מקומי גדול ומרשים, הוא מכיל בתוכו מעדניה וקצביה כאשר על המדפים מסביב נמצא מגוון עצום של מוצרי צריכה של אוכל, כלים, חומרי ניקוי ועוד.

בימים רגילים "סופר סברי נהריה הירוקה" מעניק שירות לשכונה הירוקה שבה מתגוררים מעל 10,000 איש אך בימים אלו, בעקבות משבר הקורונה, רבים מתושבי העיר נהריה כולה, קיבוצים ויישובים נוספים סביב נהריה מבקשים לקבל את שירות המשלוחים היעיל ומהיר שהם מספקים, כך שמקבלים את ההזמנות שמבצעים עד מספר שעות ובהתחייבות שזו תגיע באותו יום העבודה ולא למחרת.

סופר סברי נהריה הירוקה. יח"צ,
סופר סברי נהריה הירוקה/יח"צ

מי שמנהל את הסופרמרקט הוא הבעלים הוא נדב יחיא, הוא מגיע ממשפחה שעסקה במשך שנים רבות בסיטונאות וקמעונאות ולמעשה הוא דור שני שעובד בתחומים הללו.

כאשר פגשתי את נדב בסופרמרקט שאלתי אותו כיצד הם התאימו את עצמם למצב הנוכחי, הוא סיפר לי, "בכל הנוגע למצבת העובדים אנחנו עדיין מעסיקים את העובדים כולם, 20 במספר ורובם עובדים איתנו במשך שנים, כך שכולנו פה צוות משפחתי של ממש. יחד עם זה בעקבות ההוראות החדשות שמונעות התקהלות של מעל לעשרה אנשים במקום אחד, אנחנו עושים חלוקה של שעות עבודה ותגברנו בעיקר את שירות המשלוחים שלנו על מנת לתת מענה לדרישה הגדולה של לקוחות מהשכונה, העיר והסביבה כולה לקבל את המצרכים בזמן סביר".

בימים רגילים "סופר סברי נהריה הירוקה" היה פתוח מהשעה 06:00 עד 23:00 אך בעקבוות הקורונה החילטו במקום להאריך את שעת הסגירה לטובת הלקוחות וזו עומדת כיום על השעה 01:00 בלילה.

ניתן לבצע הזמנות למשלוחים דרך האפליקציה של "סופר סברי נהריה הירוקה" או דרך אתר הבית באינטרנט. בנוסף, באפליקציה ובעמוד הפייסבוק מתפרסמים ללא הפסקה מבצעי חודש רבים והנחות על מוצרים, כך שכדאי לעקוב מקרוב אחר אלו.

"סופר סברי נהריה הירוקה", סניף גדול, נקי, כשר ומכיל בתוכו את כל מה שכל אחד מאיתנו צריך והיום עם שירות משלוחים מתוגבר שמוריד דאגה אחת מהלב של הלקוחות כולם.

ניתן להזמין דרך האתר שלסופר סברי נהריה הירוקה

להזמנה דרך האפליקציה של סופר סברי נהריה הירוקה:

להורדה - משתמשי אנדרואיד

להוריד - משתמשי IOS אייפון

משלוח מגיע תוך שעתיים מביצוע הזמנה, טלפון 04-9523790. רק אצלנו - משלוחים כל יום לנהריה הירוקה, כל השכונות בנהריה ויישובי הסביבה.

סופר סברי נהריה הירוקה. יח"צ,
סופר סברי נהריה הירוקה/יח"צ
בשיתוף סופר סברי נהריה הירוקה, בשיתוף סופר סברי נהריה הירוקה
  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully