וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותיקה ואמינה: רשת חנויות הסלולר והמחשבים שחובה להכיר

בשיתוף ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ, בשיתוף ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ

26.3.2020 / 8:43

למעלה מ-20 שרשת ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ מספקת שירותי תיקון מגוונים, והבונוס הוא שבכל סניף תוכלו למצוא גם את כל דגמי הסלולרי החדשים, מחשבים מכל הסוגים, אקס בוקס, נינטנדו, פלייסטיישן ועוד

ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ. יח"צ,
ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ/יח"צ

במערכת "המומחים" ממשיכים בסקירה של בתי העסק בתחום הסלולר ומחשבים. בעקבות סדרת הכתבות הקודמת, הגיעו למשרדי המערכת המלצות רבות מצד מספר גדול של קוראים אשר הסבו את תשומת ליבנו בדבר רשת חנויות בשם "ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ".

לרשת יש שלושה סניפים, אחד באור יהודה ושניים בפתח תקווה, מספר מפיקים חברי המערכת יצאו לשטח לפגוש את מי שמנהלים את הרשת ולהביא מידע עדכני אחר פעילותה, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ היא רשת אשר פעילה כבר 20 שנה. היא מנוהלת על ידי ארבעה שותפים כאשר בכל סניף ניתן למצוא מעבדה מקצועית לתיקונים ומגוון רחב של מוצרים, בין היתר כל דגמי הסלולר החדשים, מחשבים מכל הסוגים, גאדג'טים שונים, אקס בוקס, נינטנדו, פלייסטיישן ועוד.

ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ. יח"צ,
ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ/יח"צ

הגענו לסניף ברחוב ההגנה 25 בפתח תקווה ופגשנו את אחד השותפים, אלי יצחקוב, הוא עשה לנו סיור בחנות ובמעבדה והתרשמנו מאוד מהסדר, ניקיון ויעילות שבה עובדים במקום.

למדנו כי במעבדה יש את כל החלקים המקורים לתיקונים של המכשירים השונים, כולל מסכים, כאשר על כל תיקון הלקוחות מקבלים אחריות של שלושה חודשים.

הטכנאים שעובדים בה הם בעלי ידע ויכולת לבצע תיקונים של כל הדרגים, כולל דרג ג' וד' המיועדים לתיקונים ברמת הרכיב, זאת בשונה ממקומות אחרים שם מטפלים עד רמת הפלסטיקה ומסכים בלבד.
"עד לפני מספר שנים אף היינו מעבירים למכללות שונות ברחבי הארץ קורסים של טכנאות סלולר, סיפר לנו אלי והוסיף, "לכן ובזכות הידע ומקצועיות שלנו, מעבר ללקוחות פרטיים עובדים איתנו גם מוסדות וארגונים גדולים".

אלי חי ונושם את התחום עוד משנת 2007, הוא החל לעבוד באחת מהחנויות כעובד מן המניין וכיום מכהן כאחד מארבעת הבעלים, כך שמכיר מקרוב את הדרגים וכיום הניסיון שצבר עוזר לו לייעל את השירות לרמת אומנות.

ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ. יח"צ,
ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ/יח"צ

אחד הלקוחות האקראיים שפגשנו במקום, יפתח קופמן, בן 52 מרמת גן סיפר לנו, "אני לקוח ותיק של הרשת, לאורך השנים רכשתי דרכם מספר מכשירי סלולר, לי, לאשתי ולבנות שלי, אם מדי פעם מכשיר היה נופל או מתקלקל, השירות שהעניקו לי תמיד היה נעים ומקצועי, תוך זמן קצר במעבדה היו פותרים לי כל בעיה ולזכותם, המחירים מאוד נוחים ומתחשבים. הגעתי היום כדי לקנות מחשב לפטופ קטן שיהיה לי לעזר כאשר אני טס במסגרת העבודה".

ממש לאחרונה הרשת התחדשה באתר אינטרנט חדש, בתוספת לעמוד הפייסבוק הפעיל שבו מפורסמים מבצעים ומוצרים חדשים אשר מגיעים לחנויות.

"ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ", אנחנו מצאנו רשת מקצועית שמנוהלת למופת, כאשר על דגלם חרטו איכות, שירותיות, מקצועיות ומחירים תחרותיים לגמרי.

הסניפים של רשת "ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ" נמצאים ב:
רחוב העצמאות 65 באור יהודה.
רחוב ההגנה 25 בפתח תקווה.
רחוב חיים עוזר בפתח תקווה.

לעמוד הפייסבוק של ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ

לאתר ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ

בשיתוף ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ, בשיתוף ד"ר פון פיקס מעבדות בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully