וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיומנו של יזם: האטרקציה שכבשה את ישראל

בשיתוף לייזר טאג קלאב, בשיתוף לייזר טאג קלאב

25.3.2020 / 14:10

חברת לייזר טאג קלאב החלה להתמחות בהפקת ימי כיף וגיבוש מלאים לעובדים - מארגון האירוע מ א'-ת', הכנת האטרקציה הייחודית עבור הקבוצה המגיעה ועד ארוחת בוקר מפנקת וסידור המתחם עם צוות מקצועי ומיומן

אז אנחנו מכירים את זה שבכל פעם שמארגנים לנו איזה יום גיבוש לצוות, אנחנו מגיעים לשם, מתחילים את היום, ולאחר זמן מה מתאכזבים. זה יכול להיות משום שהאטרקציה רק נשמעה נוצצת כשדיברנו עליה ואולי בגלל שהארגון שהבטיחו לנו לא היה משהו. אך יש מחסור בימי גיבוש אטרקטיביים, לכן יש כמה אנשים שלקחו לתשומת ליבם את העניין.

היזם הצעיר והנמרץ אברהם הינוך, מהנדס מצטיין בהכשרתו, הקים מספר חברות מצליחות כמו וויסלרייט (חברה לסטארטאפיסטים ובניית מודלים ליזמים ואנשי עסקים) , אנימיישן (חברה להפקת סרטוני אנימציה לעסקים).

הינוך הבין כי האופציות של אטרקציות ספורט אתגרי הקיימות היום בשוק הינן מיושנות למדי. הוא החליט לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולכן הקים את חברת לייזר טאג קלאב והביא את הציוד הכי משוכלל ואיכותי על מנת לספק חוויה בחמישה חושים.

מתוך הבנה כי מגמת ימי הגיבוש עבור חברות ומקומות עבודה הפכה בעשור האחרון לחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית, חברת לייזר טאג קלאב החלה להתמחות בהפקת ימי כיף וגיבוש מלאים לעובדים - מארגון האירוע מ א'-ת', הכנת האטרקציה הייחודית עבור הקבוצה המגיעה ועד ארוחת בוקר מפנקת וסידור המתחם עם צוות מקצועי ומיומן.

פעילות הלייזר טאג מבוקשת מאוד בימי גיבוש ומחזקת את הקשר הקבוצתי בצוות, יצירת שיתופי פעולה חדשים וחזקים יותר וגורמת להפעלת כישורים שרוב הזמן בעבודה נשארים חבויים. היכולת ליצור עבודת צוות בשטח, מצביעה על היכולת לייצר שיתוף ועבודה פורה בתוך המפעל או אפילו בעסקים קטנים של 10 אנשי צוות, אשר לדברי היינוך עושים את ההבדל בין עסק מצליח ופרודוקטיבי בעשרות אחוזים לעומת עסק שגם אם כלפי חוץ נראה מצליח בתחילתו, עד מהרה עלול למצוא את עצמו במגמת ירידה בתפקוד השוטף עד לכדי דעיכה וסגירה של העסק.

על מנת להביא את המשחק לרמה הגבוהה ביותר הוא דאג שעובדי חברת לייזר טאג קלאב יעברו הכשרה מקצועית בתחומי ההדרכה, פסיכולוגיה חברתית, ניהול ויחסי אנוש על מנת להוציא את המיטב מכל משתתף ולהביא אותו למקסימום הישגים ותוצאות. כך שכל קבוצה המגיעה למתחם, או לחילופין לייזר קלאב מגיעים אליה, מקבלת את המקום בצורה מאובזרת ומכוונת מטרה.

על מנת להתאים את הפעילות לכמה שיותר קבוצות הצוות שלו בנה כמה סוגי פעילויות בתוכם כל שחקן מקבל נשק מיקרו תבור לייזר, אפוד מיוחד וכובע אלקטרוני. בנוסף יבא במיוחד אמל"ח נוסף לשידרוג החוויה כגון- רימוני יד, פצצות זמן ומוקשים.

• משחק לוחמה אסטרטגי שבמסגרתו מטרת המשחק לבצע פעולות טקטיות של לחימה כלפי חברי הצוות השני. המשחק מחייב את השחקנים לעבוד כצוות, לתכנן ולהוציא לפועל אסטרטגיה כדי לנצח ולהיות מכוונים למטרה הקבוצתית.

• פעילויות גיבוש בעלות תרחיש לחימתי ע"פ המתווה הצה"לי, בו יש כוח צבאי לוחם וכוח אויב. הפעילות ערוכה בדיוק כפי שתרגישו במצב מלחמה כולל שימוש באמל"ח מלא. מותאם במיוחד לחיילים בעבר בהווה ובעתיד, לכיתות כוננות, תנועות נוער וכל מי שמרגיש קרבי!

• משחק ספורט תחרותי של לחימה טקטית ומטרות משחק מדויקות המאפשר לפתח כישורים רבים כמו- מנהיגות, ביטחון עצמי, מוטוריקה, חשיבה יצירתית, עבודה בצוות, התמקדות בתהליך ולא רק בתוצאה המאפשר לספורט התחרותי להיות חלק משמעותי ומפתח אישיות בתקופות השונות בחיים ובעיקר בהישגים לימודיים.

כאשר מדובר על מחירי פעילות לייזר טאג, יש לציין כי חברת לייזר קלאב אומנם איננה החברה הזולה בתחום, אך כאשר נשווה בין החברות המתחרות ניתן לראות שהציוד המקצועי וחווית המשחק בשטח בחברת לייזר טאג קלאב, עולות ביחס אקספוננציאלי לעומת המחיר. להלן ניתן לראות עלויות פעילות לייזר טאג - לייזר טאג מחיר.

עד כאן לסקירה מעניינת על יזמים והיכולת להכיר מגמות בשוק הישראלי בזמן הנכון. חברת לייזר טאג קלאב הינה חברה שהצליחה בסופו של יום לספק את המענה ולתת ללקוח הישראלי את הטעימה מחווית שדה הקרב והמקום שמגרה את האתגר הישראלי.

בשיתוף לייזר טאג קלאב, בשיתוף לייזר טאג קלאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully