וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלים עסק מקומי? כך קידום אורגני יתרום לכם ובגדול

בשיתוף lshimon.com, בשיתוף lshimon.com

25.3.2020 / 11:20

פרסום דיגיטלי הוא חשוב מאוד לקידום העסק וכדי להגיע ליותר לקוחות, אתם חייבים לדעת איך מקדמים את אתר העסק. קבלו כמה טיפים מנצחים של אתר lshimon.com שאותו הקים שמעון לייזרוביץ, המתמחה בקידום אתרים ומשווק באינטרנט

ניהול עסק מקומי יכול להיות מתגמל מאוד, אך גם מאתגר. האתגר נובע מכך שאף פעם אסור להיות שאננים. על מנת לשמור על זרם יציב של הכנסות וכדי להביא עוד ועוד לקוחות, צריך להשתמש נכון בערוצי הפרסום המתאימים לימינו. רוצים לפצח את האתגר של פרסום דיגיטלי יעיל? אתם חייבים לדעת מה זה קידום אתרים ואילו יתרונות הוא מניב עבורכם, לעסק המקומי שאתם מנהלים.

להפוך את האתר שלכם לשוקק יותר
קידום אתרים ובפרט קידום אורגני מדבר על שלל שיטות להפיכת האתר העסקי שלכם לפופולרי יותר. כלומר, בבסיס, המטרה היא לחשוף את האתר שלכם ללקוחות פוטנציאליים רבים פי כמה. כאשר האתר שלכם שוקק יותר (מקדמי אתרים מסבירים שזה נקרא "שיפור תעבורה" באתר), כך אתם מפורסמים יותר. העסק המקומי שלכם מגיע לתודעה של יותר אנשים והסיכוי לסגור עסקאות - הולך ועולה.

קידום אתרים. pixabay,
כשהעסק שלכם מגיע לתודעה של יותר אנשים והסיכוי לסגור עסקאות – הולך ועולה/pixabay

קידום אורגני לחשיפה כלל ארצית בעלות נוחה
אם תרצו לדעת יותר לעומק ובהרחבה על הדרכים לבצע קידום אורגני, כאן יש מגוון מדריכי קידום אתרים. בשלב זה, נרצה להדגיש כי קידום אורגני נחשב למצוין לעסקים מקומיים מפני שהוא משיג חשיפה כלל ארצית. לאינטרנט אין גבולות וכל אתר שגוגל תלמד להעריך יותר (כלומר האתר יהיה יותר מקודם), יביא גולשים מכל הארץ. מעולם לא ניתן היה להגיע לכל כך הרבה גולשים, מכל רחבי המדינה, מבלי להשקיע הון בקמפיין טלוויזיוני או בשלטי חוצות במספרים עצומים. בעלות נוחה במיוחד, אפשר לקדם את העסק, להרחיב את מעגל הלקוחות ולמכור הרבה יותר.

לפרסם בצורה ידידותית ללקוח
קידום אורגני נתפס על ידי הציבור הרחב בתור ערוץ יותר אמין. יחסית הרבה גולשים הפכו ל"עיוורי פרסומות". מי לא מכיר את הנטייה לדלג על פני פרסומות ולא לזכור אילו מודעות בתשלום ראינו רק אתמול, בזמן הגלישה. לעומת זאת, קידום אורגני ניתפס אחרת. מפני שבדירוג מעורבים אלגוריתמים של גוגל. מנוע החיפוש מספר אחד מצהיר כי מטרתו היא להשיג מקסימום התאמה בין צרכי הגולש לבין תוצאות החיפוש. ואכן, אין חולק על כך שאתרים שמקודמים נכון זוכים ליותר כניסות מבלי להיחשב לגופים מסחריים ש"דוחפים" בכוח פרסומות לעיתים קרובות.

שיפור עצום במוניטין לוקח את העסק לגבהים חדשים
הגדולה של האינטרנט נובעת מכך שהפער בין מידע לבין מכירות הולך ומצטמצם. הציבור מחפש מוצרים ושירותים בד בבד עם חיפוש אחר מידע מועיל ו/או מעניין. היתרון החשוב הנוסף של קידום אורגני לעסקים מקומיים בכך שהוא הופך את העסק למקור איכותי למידע. כלומר, קידום בגוגל בשילוב יצירת תכנים טובים באתר, יוצר שיפור במוניטין של העסק. זו הזדמנות לעסק להסביר ללקוחות על חידושים, על עובדות מעניינות וגם להציע מוצרים חדשים. חיזוק מוניטין ויכולת גיוס לידים עסקיים - אף בעל עסק מקומי לא ירצה לפספס זאת. רוצים גם? היכנסו לאתר https://www.lshimon.com/ ותצמיחו את העסק לגבהים חדשים.

בשיתוף lshimon.com, בשיתוף lshimon.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully