וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו והקורונה: כך תבחרו נכון מערכת סולארית מסחרית ומתקין סולארי

בשיתוף גרינטופס, בשיתוף גרינטופס

24.3.2020 / 14:57

בתקופות משבר חשוב לזכור כי מערכת סולארית מסחרית דורשת תכנון רב והקפדה על הפרטים הקטנים. גרינטופס היא דוגמה לחברה שמחזיקה מלאים של ממירים ופאנלים סולאריים לרבעון וחצי קדימה ומעבר לאיתנות הפיננסית יש לה צוות מנוסה והיא מעניקה ליווי וייעוץ

הררים של מילים נכתבו ועוד יכתבו על השפעת הקורונה על העולם כולו, מהיבטים שונים. במדינות רבות היקף העבודה מצטמצם משמעותית, עובדים מוצאים לחל"ת, מפעלים מפסיקים פעילות, ונראה כי המשבר הזה עדיין רחוק מלהסתיים. למרות הקשיים האלו, כולם נערכים לחזרה לשגרה מלאה - כשזו תגיע (והיא תגיע).

מה קורה בתחום שלנו? מרבית הייצור של הפאנלים הסולאריים (פאנלים וממירים) מקורו בסין. מכיוון שסין היתה הראשונה להיפגע מהקורונה, ייצור הפאנלים במדינה נעצר החל מה-20 בינואר. זמן לא רב אחר כך חוו כל החברות הפעילות בתחום ירידה משמעותית בהיקף המלאים.

לשמחתנו, המפעלים בסין החלו חוזרים לעבודה במתכונת מלאה. מהמפעלים איתם אנחנו עובדים בסין אנחנו מקבלים דיווחים על עבודה בתפוקה של 50%, תוך שהם מעריכים כי עד סוף החודש הם כבר יגיעו לעבודה בתפוקה מלאה או כמעט מלאה - 80%-100% אין ספק כי זו בשורה משמחת, ועדיין - ייקח זמן להשלים את המחסור האדיר שנוצר בפאנלים סולאריים ברחבי העולם. להערכתנו, השלמת הפער תיעשה רק לקראת יולי-אוגוסט. המצב כרגע הוא כי למרות החזרה לעבודה, המפעלים עצמם סובלים ממחסור בחומרי גלם שונים כמו סיליקון, אלומיניום וזכוכית. בנוסף, חלק מהעובדים מתקשים להגיע לעבודה, מכיוון שהם גרים מחוץ לערים המרכזיות וצריכים לקבל אישורים מהרשויות הכרוכים בתהליך בירוקרטי לא קצר - שכמובן מעכב גם הוא את החזרה לשגרה.

גרינטופס. גרינטופס,
חשוב לבחור חברה המורשה כקבלן סולארי מוסמך 191 א לפי חוק קבלני החשמל במדינת ישראל/גרינטופס

כדי לאפשר לחברות הפעילות בתחום להשלים חסרים במהרה, ומצד שני לדאוג ללקוחות - על מדינת ישראל ורשות החשמל להכריז על "כוח עליון" (force majeure) - וכמה שיותר מהר.

גרינטופס מחזיקה מלאים של ממירים ופאנלים סולאריים לרבעון וחצי קדימה, ולכן אנחנו יכולים לשגר קריאת הרגעה ללקוחות שלנו ולהבטיח כי לא יהיו שינויים במועדי ההתקנה.

בתקופות צמיחה, וודאי שבתקופות משבר חשוב לזכור כי מערכת סולארית מסחרית דורשת תכנון רב והקפדה על הפרטים הקטנים, וחשוב לדעת לאילו פרמטרים יש לשים לב בעת בחירה של מתקין סולארי:

• איתנות פיננסית: בדקו כי לחברה איתה אתם עובדים יש גב כלכלי חזק. חברה ותיקה, בעלת איתנות פיננסית מוכחת, תוכל לספק לכם שירות תחזוקה שוטף לאורך השנים, ואשר תלווה אתכם לא רק לפני ותוך כדי הקמת המערכת, אלא גם אחריה. אנחנו בגרינטופס בעלים של מערכות סולאריות רבות ההופכות אותנו ליצרני החשמל הפרטיים הגדולים בישראל.

• ליווי וייעוץ: התקנה של מערכת סולארית מחייבת היכרות עמוקה עם ההיתרים והאישורים הנדרשים, המגבלות השונות, והרשויות האחראיות. לכן, חשוב שתבחרו במתקין מקצועי של מערכות סולאריות שיוכל ללוות אתכם בכל שלבי הדרך. ליווי מקצועי יאפשר לכם לנהל את תהליך קבלת האישורים ביתר קלות ולעבור את התהליך כולו בפשטות.

• צוות בעל ניסיון: כמו בכל תחום, לניסיון רב שנים יש יתרון משמעותי. בחרו חברה לה ותק משמעותי, ניסיון בפרויקטים רחבי היקף, ומגוון לקוחות, במגזרים הפרטי והציבורי. צוות בעל ניסיון יוכל לספק לכם את המענה הנדרש לאורך כל הדרך.

• קבלן סולרי רשום: חשוב לבחור חברה המורשה כקבלן סולארי מוסמך 191 א לפי חוק קבלני החשמל במדינת ישראל. בבחירה של חברה כזו אתם מבטיחים כי מי שילווה אתכם יהיה צוות מקצועי ובעל ניסיון שיוכל לתכנן מערכת סולארית שתעמוד בכל הדרישות והתקנים הנדרשים על פי חוק, וכזו שתוכל להפיק אנרגיה ירוקה באופן היעיל ביותר.

למידע נוסף.

בשיתוף גרינטופס, בשיתוף גרינטופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully