וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק תבלין: כל התערובות והתבלינים במקום אחד

בשיתוף בוטיק התבלין, בשיתוף בוטיק התבלין

24.3.2020 / 14:45

אחד היתרונות הכי גדולים של העולם הקולינרי בישראל זו העובדה שלאורך השנים כל עדה הביאה מאכלים משלה, כאשר בכל אחד מהם משתמשים בתבלינים שונים, העושר הזה הביא למנות מטורפות ומשגעות ואת התבלינים תמצאו בבוטיק התבלין שבחולון

בוטיק התבלין. יח"צ,
בוטיק התבלין/יח"צ

במשך השנים כל עדה הביאה למטבח הישראלי את הטעמים והתבלינים שלה. לקראת חג המספח המתקרב, עורך מערכת "המומחים" החליט לצאת בקו של כתבות אחר בתי העסק המובילים של עולם התבלינים, על מנת להעניק לכם, הקוראים, הזדמנות לגלות עולמות וטעמים חדשים.

המקום הראשון אליו יצאנו היה באופן טבעי "בוטיק התבלין" בחולון, אחד המקומות הכי אותנטים וידועים בישראל בהקשר של תבלינים.

שתי מפיקות חברות המערכת קפצו לחנות המרכזית של הרשת, ברחוב סוקולוב 44 אשר פעילה כבר כ 17 שנה, הן חזרו עמוסות בחוויות וטיפים לתיבול של בישול נכון.

"בוטיק התבלין" היא רשת של שתי חנויות אשר ניתן למצוא בהן מאות סוגי תבלינים שונים, כאשר הם אלו שמכינים אותם, במקביל לפיצוחים, פירות יבשים עם דגש לכאלה טבעיים ולא מעובדים ועוד.

בוטיק התבלין. יח"צ,
בוטיק התבלין/יח"צ

לקראת חג הפסח הקרב ובא כבר אפשר היה להרגיש בתנועה רבה של לקוחות, אחת מהן, שלומית עזרין מראשון לציון סיפרה לנו, "זו פעם ראשונה שאני מגיעה לפה לאחר המלצות אין סוף של גיסתי ואני מוכרחה לציין שהמחירים פה זולים באפן משמעותי לעומת היכן שהייתי נוהגת לרכוש את התבלינים שלי עד כה, אני חושב שזו תחילתה של ידידות נפלאה, ביני לבין בוטיק התבלין".

עמית שלום מבת ים פרגן מכל הלב גם כן, "אני לקוח ותיק כבר שנים, פעם בחודש מתייצב כמו חייל וקונה כמויות מכל הבא ליד. לפני כמה שבועות העמסתי פה סחורה לכל בני המשפחה לרגל ט"ו בשבט ועכשיו מתחילים בהכנות לחג הפסח, אחלה שירות, אחלה סחורה שבעולם ובמחירים סוף הדרך".

הבעלים של "בוטיק התבלין" הוא דוד מאשי שמנהל את הסניפים ביחד עם אשתו כרמית, על עולם הקלייה ותבלינים הוא סיפר לנו, "כל הקלייה ותערובות התבלינים שאנחנו עושים נוגעים לעדות שונות, אם זה מרוקאים, תימנים, פרסים, עיראקים ועוד. אפילו עדות האשכנז התחילו להכיר את התבלינים של עדות המזרח והיום כל מטבח ישראלי מכניס את התבלינים האלה לבית, קיבוץ הגלויות הזה נמצא אצלי בחנות, כי מגיעים אלינו מכל העדות".

אנחנו התרשמנו מאוד מהפירות הטבעיים, מעבר לטעמים הנהדרים שלהם הם בריאים מאוד כי אין בהם חומרים משמרים או סוכרים מיותרים.

בוטיק התבלין. יח"צ,
בוטיק התבלין/יח"צ

היופי הוא שבגלל שמדובר בחנות קטנה יחסית מצאנו בה אווירה משפחתית חמה, שירות ללא דופי וגם מחירים אטרקטייבים במיוחד, אם תבואו גם אתם ותעשו השוואת מחירים לעומת מקומות אחרים תבינו מיד על מה אנחנו מדברים.

"בוטיק התבלין", שתי החנויות של הרשת ממוקמות על אותו הרחוב, סוקולוב הראשי בחולון, במספרים 44 ו-57, היה לנו עונג אמיתי לבקר במקום אותנטי ובעלים שלא נכנעו ללחצים לעבור לקניונים מנוכרים, אלא שומרים על המסורת של פעם, בשירות, מחירים ומבחר גדול ביותר של מוצרים.

לבירורים והזמנות:
077-2345870
03-5032884
כתובות העסק: סוקולוב 44, חולון; סניף נוסף - סוקולוב 57, חולון.

לעמוד הפייסבוק של בוטיק התבלין

בשיתוף בוטיק התבלין, בשיתוף בוטיק התבלין
  • עוד באותו נושא:
  • תבלינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully