וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק מסרב לתת לכם הלוואה? ויש ברשותכם נכס? מצאנו עבורכם פתרון איכותי

בשיתוף ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים, בשיתוף ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים

24.3.2020 / 14:15

התייעצנו עם כלכלנים כדי למצוא פתרון איכותי עבור מי שצריך להגדיל אשראי או לקבל הלוואה ונתקל בסירוב של הבנק. חברת "ייעוץ והכוונה-שרותי פתרונות פיננסים", קיבלה מהמומחים שלנו ציון גבוה מאוד. יצאנו להכיר אותם וחזרנו מאוהבים

מפיקות מדור המומחים סיפרו שבני משפחה ביקשו להרחיב את העסק שלהם אבל הבנק חשש לתת להם הלוואה או להרחיב קווי אשראי. הן ביקשו שנעשה כתבה על הבעיה הזו שרבים נתקלים בה, ואגב כך נברר עם מקצוענים, מי יעזור לנו לפתור את הבעיה. כלכלנים איתם דברנו הפנו את תשומת ליבנו לחברת "ייעוץ והכוונה - פתרונות פיננסים". הסלוגן שלה מספר את סיפורה: "כשהבנק אומר לכם לא, אנחנו אומרים לכם כן!"

ביררנו והבנו שמדובר בחברה בת 12 שנות ניסיון. נציגיה מתגאים במדד יעילות של 90% הצלחה. הם מספרים: "עבור לקוחות רבים אנו מהווים ביטחון פיננסי, גוף מייעץ ומסגרת כלכלית. חשוב לנו שהלקוח לא יהיה לבד. לאחר שנקיים בדיקה יסודית, אנו נמליץ עבור הלקוח על תנאי ואופי מימון באפיקים הבטוחים ביותר".

באופן כללי חשוב שתדעו, כי תחום האשראי החוץ בנקאי מפוקח על ידי משרד האוצר ורשות שוק ההון. מרבית החברות אשר מעניקות אשראי לעסקים, לגיטימיות והוגנות. לעומת ימים עברו, כרגע פשוט לגייס מימון במערכת החוץ בנקאית, מכיוון שדרישות הסף נמוכות ולא כפופות להוראות המפקח על הבנקים ובנק ישראל. חברות אלה גמישות משמעותית בהליך קבלת ההחלטות.

ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים. יח"צ,
ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסיים/יח"צ

החלטנו לקפוץ למשרדי החברה כדי להכירה מקרוב. לקוחה קבועה שפגשנו במקום סיפרה: "אני כבר מכירה את 16 העובדים, כולם היו מנהלים ועובדי בנק לשעבר, כלכלנים, רואי חשבון, יועצי מס ויועצים פיננסים. קבלתי כאן אלטרנטיבה מקצועית למימון תוך בנקאי וחוץ בנקאי".

איש עסקים שסיפר לנו על החברה הוסיף: "הם מקצוענים בשירות אל מול לקוחות שהבנק מסרב לממן. אצלם ניתן לקבל הלוואה בהחזר חודשי שאפשר לעמוד בו. ההתמחות שלהם היא מול לקוחות שכמעט התייאשו. הבירוקרטיה אפסית ולרוב ניתן אישור הלוואה בפגישה אחת".

ההתרשמות שלנו מהביקור הייתה מעולה. אווירה אינטימית ורצינית. פגשנו את מנכ"ל החברה יוסף דנינו, בעל ניסיון רב שנים בתחום האשראי, וצוות העובדים המקצועי והמנוסה גילו הקשבה והבנה לבקשות שלנו. קיבלנו מידע מקיף באשר לניהול משק הבית. למדנו שכאן יש ייעוץ מלא ללקוח פרטי או עסקי. המומחים בנו איתנו תוכנית עסקית על מנת לנהל את עתידנו בצורה יציבה ובטוחה יותר. להבנתנו, ניתן לקבל מהם כסף בלי לערב את המשכנתא הקיימת, ממש משכנתא שנייה.

כאן לא תלויים באישור הבנק. הם יחליטו במקום לגבי מתן ההלוואה שלכם. הקונספט הוא - איחוד הלוואות גם לאנשים שמוגבלים בהיסטוריה הבנקאית, כאלה שיש להם כתם במערכת הבנקאית.
החברה פועלת תחת פיקוח ואישור משרד האוצר.

"הלקוח ייהנה משקט נפשי, יכולת החזר ודאית ולא יהיה תלוי במצב הרוח של הבנק"

נציג החברה סיפר לנו: "אנחנו גוף שמספק הלוואות חוץ בנקאיות כנגד משכון ושעבוד נכס/דירה. לקוחות סובלים מריבוי הלוואות והחזר חודשי שמקשה עליהם לפרוע את החוב. אנו מאחדים את כל ההלוואות ללקוח להלוואה אחת, מקטינים את ההחזר הכספי החודשי, ופורסים הכל לשנים ארוכות. הלקוח יהנה משקט נפשי, יכולת החזר ודאית ולא יהיה תלוי במצב הרוח של הבנק. לקוח שהבנק סירב לתת לו הלוואה, בעלי חשבונות משועבדים או מוגבלים, לקוחות שחזרו להם צ'קים בבנק או שיש נגדם עיקולים, בעלי BDI שלילי, בעלי דירות הורים, הסדרים מול כונסי נכסים, סילוק תיקים בהוצל"פ, כל אלה לקוחות עבורנו. נעשה תהליך מלא בתמורה לשעבוד נכס- עד 65% מערכו. זאת ועוד, לאור המצב החדש ובעקבות הקורונה, החברה תעניק ללקוחותיה הלוואה והלקוחות יוכלו להחזיר את התשלום בעוד שנה מיום סגירת העסקה".

נראה שמצאנו פתרון של ליווי עד חזרה למסלול הבנקאי. מימון וייעוץ שיחזיר אותנו לנקודת התחלה נקייה.

4920*
03-9442218
כתובת העסק: משה לוי 11 (בניין U.M.I), ראשון לציון.

לאתר ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים

לעמוד הפייסבוק של ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים

ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים. יח"צ,
ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים/יח"צ
בשיתוף ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים, בשיתוף ייעוץ והכוונה - שרותי פתרונות פיננסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully