וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייג אוהב דגים? בעיר לוד מצאנו מקום שבו אוהבים אותם מאוד

בשיתוף דגי איילה, בשיתוף דגי איילה

24.3.2020 / 13:20

כשרוצים לקנות דגים טריים ואיכותיים, שם אחד עולה מיד: דגי איילה. הגענו וראינו מבחר עצום, נהנינו משירות אישי ולבבי וסימנו את חנות הדגים המקסימה בלוד ככזו ששווה את הנסיעה וההזמנה. אגב, הם עושים גם משלוחים

חברי מערכת "המומחים" אוהבים מאוד מכמה סיבות וסגולות, הם תורמים למראה העור והשיער, מחזקים את הראייה, מסייעים להתפתחות המוח, בזמן היריון מדובר במאכל מומלץ במיוחד, הם מאזנים את הגוף ובכל מונעים מחלות ודלקות ומעבר לטעמים המיוחדים, בניגוד לארוחת בשרים, לאחר שאוכלים דגים לא מרגישים כבדות או עייפות.

עורך המדור ביקש שנמצא עבורו את המקומות הטובים ביותר, בהם ניתן למצוא דגים איכותיים במחירים נוחים, שם אחד שעלה מן המים שוב ושוב היה דגי איילה, מפיקה של המערכת יצאה לחנות אשר ממוקמת ברחוב איילון 12, גני יער בלוד, אלו הרשמים שהביאה מהשטח.

דגי אילה. יח"צ,
דגי איילה/יח"צ

הגעתי לחנות ביום שישי בבוקר, האסוציאציה הראשונה שעלתה לי לראש היתה ים, בגלל במשטח הכחול ובעיקר, המקררים וויטרינה שהיו עמוס בדגים מכל הסוגים, דגי ים, דגי בריכה, דגים קפואים ודגי ייבוא, בין היתר מצאתי סלמון טרי, ברבוניות, סרדינים, דניס בכל הגדלים, לברק, לוקוס, בס, מושט, קרפיון וטונה.

החנות היתה מלאה בלקוחות ביקשו לעצמם דגים לארוחת השבת, אחד מהם, דוד עזרא , סיפר לי, "בכל שישי אני קונים אצל דגי איילה, יש פה סחורה טרייה, מנקים לי את הדגים במקום, זה כבר הפך לנוהל, אף פעם לא התאכזבתי".

מי שמנהלים את החנות שקיימת כבר 4 שנים הוא אסף סער, את הניסיון בתחום צבר כאשר עבד אצל יבואן בשר ודגים קפואים, בנוסף גם עבד עבור הרב פינטו, כאשר בחגים היה מחלק דגים למשפחות מעטות יכולות, תוך כדי תנועה התגבש אצלו הרעיון לפתוח חנות בעיר שבה נולד.

דגי אילה. יח"צ,
דגי איילה/יח"צ

לשמחתי אסף מצא עבורי מספר דקות פנויות בין עומס הלקוחות, קודם החמאתי לו על הניקיון המופתי במקום ועל מגוון הסחורה הגדול, ביקשתי לדעת האם יש לו תוכניות עתידיות, הוא סיפר, "בהחלט, אנחנו עומדים להתרחב ולבנות פה מקום שיאפשר לא רק קנייה של דגים אלא אכילה שלהם, פיש אנד צ'יפס, דגים על הפלנצ'ה, דגים בבישול, בורגר פיש ועוד".

בנוסף דגי איילה עושים משלוחים לרמלה, לוד, באר יעקב ויישובי הסביבה. המקום כשר למהדרין בהכשרת הרב רווח.

דגי איילה, מקום נקי, מבחר עצום, שירות אישי ולבבי, חנות דגים מקסימה בלוד, שווה את הנסיעה וההזמנה.

דגי איילה 089333210

לעמוד הפייסבוק של דגי איילה

דגי אילה. יח"צ,
דגי אילה/יח"צ
בשיתוף דגי איילה, בשיתוף דגי איילה
  • עוד באותו נושא:
  • דגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully