וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי הים שמתאימים לכל מבני הגוף

בשיתוף יוניקה, בשיתוף יוניקה

24.3.2020 / 13:06

יוניקה היא חנות לבגדי ים ומי שעומדת מאחוריה היא נגה אופטובסקי, שמעצבת בגדי ים דו צדדים, כך שלמעשה מי שרוכשת בגד ים אחד, בעצם מקבלת ארבעה בגדי ים

הקיץ מתקרב בצעדי ענק ונשות ישראל כבר מחכות לרגע בו הן תוכלנה לפשוט את הבגדים הארוכים, להיכנס לבגדי הים הנוחים ולבלות בחופי הים השונים ובבריכות.

לצורך כך החלטנו במערכת "המומחים" לחפש אחר בתי עסק לבגדי ים. פנינו ל-1,000 נשים, קוראות המדור, אשר רשומות במערכת וביקשנו מהן להמליץ לנו על המקומות הנחשבים.

מי שקיבלה את מירב הקולות הייתה "יוניקה", חנות לבגדי ים בדיזינגוף סנטר בתל אביב.

בגדי ים של יוניקה. לי אגמון, יד 2
בגדי ים של יוניקה/יד 2, לי אגמון

יוניקה היא חנות לבגדי ים שנפתחה לפני כחמש שנים, מי שעומדת מאחוריה היא המעצבת והבעלים, נגה אופטובסקי, שבתחילת דרכה תפרה כל בגד ים בידיים ממש, "היה לי מאוד קשה למצוא בגדי ים שיתאימו לגוף שלי, ולאחר שהשתחררתי מהצבא הלכתי ללמוד תפירה ומיד החלטתי שאני רוצה לתפור בגדי ים שיתאימו למידות שלי. לאחר מכן העלתי לרשתות החברתיות מספר דוגמאות ולהפתעתי החלו לשלוח לי הודעות לגבי מחירים וגדלים, כך שלאט לאט התקדמתי מתפירה עצמית עד לפתיחת החנות פה בדיזינגוף סנטר".

מגוון בגדי הים פה גדול כאשר כל אחת יכולה להתאים לעצמה גזרה מתאימה בצורה המדויקת ביותר לגוף שלה.

אחת הלקוחות שפגשנו בחנות, מיכל גלעדי סיפרה לנו, "הגעתי לפה בפעם הראשונה בשנה שעברה, קניתי בגד ים ואני חייבת להגיד שהוא היה פשוט מושלם, בד איכותי שהיה עמיד להמון ביקורים בתוך הים והבריכה ולאחר מכן בכביסה, הגעתי היום על מנת לקנות דגם חדש".

גם נופר בראון סיפרה לנו, "כמו שאתן יכולות לראות, אני בחורה יחסית מלאה ומעולם לא הצלחתי למצוא בגד ים שארגיש איתו בנוח, חברה לקחה אותי לכאן בשנה שעברה למדידה והייתי בשוק שסוף סוף מצאתי בגד שישב עלי טוב, ממש העלה לי את הביטחון ללכת לים ולהתפשט כמו כולן".

הייחודיות של בגדי הים שנגה מעצבת היא שכולם דו צדדיים, כך שלמעשה מי שרוכשת בגד ים אחד, בעצם מקבלת 2 בגדי ים שונים עם 4 אפשרויות שילוב.

בגדי ים של יוניקה. לי אגמון,
בגדי ים של יוניקה/לי אגמון

גם אנחנו עשינו מספר מדידות והגזרה שתפסה לנו את העין הייתה גזרת תחתוני ה "וי", שמאריכה את הרגליים, מכניסה את הבטן ומעצבת את הגוף בדיוק כמו שבנות אוהבות.

"המטרה שלי היא לעשות בגדי ים שיחמיאו לכמה שיותר בנות ושיגיעו לבנות בכל מבני הגוף הקיימים" סיפרה לנו נגה והוסיפה, "משנה לשנה אני בודקת מה יותר מחמיא ומה פחות ומשנה בהתאם".

לאחרונה נגה הרימה קמפיין שנקרא Everyone is UNIQA, אשר מעודד בנות מכל המידות והצבעים להרגיש בנוח.

הקמפיין נתן מענה לבנות שאין להן ביטחון עם בגד ים והציג את הדגמים השונים על בנות שאינן בהכרח דוגמניות על מנת להוכיח שכולן יכולות.

מי שלא יכולה להגיע לחנות בדיזינגוף סנטר יכולה למצוא את כל הדגמים והמידות באתר האינטרנט של "יוניקה", אתר נגיש שעושה משלוחים לכל רחבי הארץ והשנה גם לחו"ל.

הגיע הזמן בנות, לחדש את בגדי הים וב"יוניקה" תמצאו בדיוק את מה שאתן מחפשות, בילוי שמשי נעים ולא לשכוח למרוח קרם הגנה!

מספר טלפון לבירורים והזמנות - 077-9121012

לאתר יוניקה
לעמוד הפייסבוק של יוניקה
לעמוד האינסטגרם של יוניקה

בגדי ים של יוניקה. לי אגמון,
בגדי ים של יוניקה/לי אגמון
בשיתוף יוניקה, בשיתוף יוניקה
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully