וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון הזול והטעים כשתקועים עם הילדים בבתים

בשיתוף פיצה צ'יז, בשיתוף פיצה צ'יז

23.3.2020 / 17:23

מחירים נמוכים, גבינה איכותית - וטעם מושלם! כשכולם סגורים בבתים, פיצה מצוינת היא ארוחה שכולם אוהבים ורשת פיצה צ'יז היא ה-פיצרייה להזמין ממנה

משבר וירוס הקורונה אשר פוקד את ישראל ממאן להיעלם, פני הדברים בימים האחרונים הם שתושבים רבים נמצאים סגורים בבתים, בלי היכולת לעבוד או לצאת לבלות.

בישיבת צוות וירטואלית שקיימנו אנחנו חברי מערכת "המומחים", ניסינו למצוא פתרונות מסוימים אשר יכולים להקל את זמן המשפחה הכפוי של הורים וילדים, ומה יותר טוב מאשר אוכל מנחם וטעים בדמות מגשי פיצה משביעים?

בימים האחרונים ביצענו סקר רחב היקף שבו השתתפו כ-5,000 קוראים רשומים במערכת, כאשר כל אחת ואחד מהם נתבקשו להמליץ לנו על פיצרייה פעילה עם שירות משלוחים ישיר.

מי שקיבלה את מירב הקולות וההמלצות הייתה רשת הפיצריות "פיצה צ'יז", לזו יש שני סניפים פעילים כבר מספר שנים באשדוד ובמודיעין ולפני שבועיים הם חנכו סניף חדש בקריית מלאכי.

מבדיקה שערכנו עלה כי הרשת בניהולם של שלושה שותפים, גל אילוז, איתי חגואל ושמואל גבאי, משתפת פעולה עם רשת הפיצות הגדולה "פיצה רומא" ועם חברת טרה.

שיתוף הפעולה הזה בא לידי ביטוי בהזמנת מוצרים כגון בצקים וגבינות בכמויות מסחריות גדולות, כתוצאה מכך יש להם את האפשרות למכור מגשים במחירי הכי זולים בשוק.

פיצה צ'יז. ליאור בנימין סטודיו תדמית,
"הילדים 'שרופים' על הטעמים של פיצה צ'יז"/ליאור בנימין סטודיו תדמית

אחת מהנשאלות בסקר, מירב עזרן תושבת אשדוד סיפרה לנו על כך, "זו תקופה לוחצת וקשה, מצד אחד יש לנו דאגות של פרנסה כאשר גם אני ובעלי יצאנו ממקומות העבודה לחופשה ללא תשלום, בנוסף יש לנו ארבעה ילדים שמטפסים על הקירות ומחכים להפתעות. מי שמצילים אותנו בימים אלו זה הסניף של "פיצה צ'יז", הילדים "שרופים" על הטעמים של הפיצה שלהם, לכן זה משפר את האווירה בבית כאשר אנחנו מבצעים הזמנה ובוא נשים את הקלפים על השולחן, גם המחיר עוזר לנו מאוד, שני מגשים משפחתיים ב 40 שקלים או גג 60 עם כמה תוספות, זה זול בהרבה לו אני עכשיו צריכה להזמין מהקצביה 2 קילו חזה עוף שיכול לצאת לי יקר פי 2 ויותר, ככה שהם מהווים עבורנו קרש הצלה כלכלי ונפשי".

לצורך בדיקת איכות הזמנו גם אנחנו מספר מגשים במגוון טעמים מסניף "פיצה צ'יז" באשדוד, ההזמנה כללה: מגש משפחתי רגיל שעלה לנו רק 20 שקלים, זו כוללת 100% גבינת נעם צהובה של טרה, מגש מוצרלה 100 אחוז שהיא מעט יותר מעושנת עלה כ-30 שקלים בלבד, מגש פיצה ללא גלוטן מבצק גדרון ומגש פיצה טבעונית עם גבינת "משהו משהו", עלו לנו 35 שקלים כל אחד.

פיצה צ'יז. ליאור בנימין סטודיו תדמית,
מגש משפחתי רגיל עלה לנו רק 20 שקלים/ליאור בנימין סטודיו תדמית

היינו סקפטים לגבי הטעמים בגלל המחירים הזולים, אבל לתדהמתנו הרבה מדובר היה בטעמים יוצאים מגדר הרגיל, בצקים קראנצ'ים, איכות גבינות מעולה ורוטב פיצה משובח.

על מנת ללמוד טוב יותר על הפער הגדול בין המחיר הזול לאיכות הטעמים המעולה, יצרנו קשר טלפוני עם אחד מבעלי הרשת, גל אילוז והוא הסביר לנו את פשר העניין, " מדובר באסטרטגיה עסקית שמאפיינת גופים מצליחים בכל מיני תחומים, החלטנו ליישם אותה גם אנחנו. בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם "פיצה רומא", אנחנו רוכשים מהם כמויות גדולות מאוד של מוצרי גלם, נעזרים גם במחסני אחסון המזון שלהם ולכן יכולים להוזיל בעלויות הפיצה ובמחיר הסופי ללקוחות, אתם לא הראשונים שטועים כאשר עושים קשר ישיר בין מחיר לאיכות, אבל כפי שלמדתם בעצמכם, אצלנו המחיר זול והאיכות הכי גבוהה בשוק.

עוד למדנו מגל כי רוטב הפיצה המצוין הוא תוצר של שיתוף פעולה נוסף, עם השף זוהר בלס, מי שהיה השף הראשי בתדמור ובשנים האחרונות מכהן כיועץ קולינרי של מסעדות רבות.

זוהר היה זה שבנה את הרוטב מחומר הגלם שמגיע ישירות מאיטליה, כאשר הוסיף לו מספר תבלינים שמתאימים לטעם של הסועד הישראלי.

אחד הדברים המדליקים שמאפיינים את "פיצה צ'יז" זו העבודה שבכל שבו הם יוצאים במבצע מטורף, לשבוע הקרוב תוכלו לקבל שלוש תוספות על מגש אחד בעשרה שקלים בלבד.

בעקבות משבר הקורונה בכל שלושת הסניפים הגבירו את שירות המשלוחים, להזמנות ניתן לפנות לסניף באשדוד ברחוב אדר 4 בכיכר העונות.

הסניף החדש בקריית מלאכי בשדרות בן גוריון 2.
סניף מודיעין ברחוב עמק דותן 66 במרכז מרלז.

אשדוד - 086776090
מודיעין - 089718176
קריית מלאכי - 088583331

לעמוד הפייסבוק של רשת פיצה צ'יז

פיצה צ'יז. ליאור בנימין סטודיו תדמית,
מגוון רחב של מבצעים בפיצה צ'יז/ליאור בנימין סטודיו תדמית
בשיתוף פיצה צ'יז, בשיתוף פיצה צ'יז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully