וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלנו טיפ מנצח לסטייק מהסרטים

בשיתוף יעקב עדיקה ובניו, בשיתוף יעקב עדיקה ובניו

23.3.2020 / 16:04

כשקונים בשר בירושלים יש מקום אחד שאליו הולכים - לקצביה של "יעקב עדיקה ובניו". הניקיון הבוהק, השירות המעולה והבשרים האיכותיים הופכים כל קנייה לבטוחה. אז בחרנו מספר סטייקים ויעקב נתן לנו מתכון מושלם

יעקב עדיקה ובניו. יח"צ,
בשר טרי וישרות מעולה. יעקב עדיקה ובניו/יח"צ

כבר למעלה מ-50 שנה שיעקב עדיקה חי ונושם בשרים. בעבר היה בעל קצביה בשוק מחנה יהודה ובשנים האחרונות את כל הידע והניסיון הביא לאטליז שמכיל בתוכו מכל טוב, "יעקב עדיקה ובניו" שמו.

הגענו לרחוב בוליביה 4 בירושלים, לקצביה של "יעקב עדיקה ובניו", כבר ברגע הפסיעה הראשונה התרשמנו מאוד מקצב העניינים, מצד אחד מספר לקוחות שצבאו על הוויטרינה והמקררים, ומצד שני מי שהעניקו להם שירות מקצועי, היו שלושה נותני שירות אשר אחראים לתת שירות ללקוחות, הצוות שמתעסק בחיתוך הבשר מיומן, ומגיש ומתעכב עם כל לקוח עד לפרט הכי קטן. ובנוסף להם, שלושה קצבים שתפקידם הינו ניקיון והכנת הסחורה ביעילות ומהירות מרשימה, זה סטנדרט של שירות וניקיון!

בכלל הניקיון המופתי שישנו באטליז הינו הדבר הכי חשוב להם והם מתייחסים לעניין במלוא הרצינות.

יעקב עדיקה ובניו. יח"צ,
"ארוחה טובה מתחילה בבשר איכותי". יעקב עדיקה ובניו/יח"צ

שוחחנו עם אחד הלקוחות, הרצל נאמן, ירושלמי מבטן ולידה, הוא סיפר לנו, "בעבר לא היה מענה לבשר טוב בירושלים, היום הוא קיים פה ובגדול. כולם אומרים שהמוצר שלהם איכותי, או הכי איכותי, הייתי בכולם ואני מציע שגם הם יגיעו לכאן ויראו מה זה שירות מושלם ומוצרים סופר איכותיים, בכל יום חמישי אני מביא לאשתי את הנתחים הטריים לשבת וזה תמיד יוצא נהדר, כי ארוחה טובה מתחילה בבשר איכותי".

שאלתי את יעקב, הבעלים של המקום, איך זה שלעומת שאר מקומות פה אין שום מבצעים והוא הסביר, "זה נכון, אנחנו לא עושים מבצעים, לדעתי מבצעים תמיד באים על חשבון איכות ואנחנו נותנים ללקוחות שלנו מוצר איכותי לאורך כל השנה. המחירים שלנו בהתאם לאיכות המוצר, לקוח שבא לפריט אחד לוקח תמיד שלושה פריטים ויותר".

יעקב עדיקה ובניו. יח"צ,
"המחירים שלנו בהתאם לאיכות המוצר, לקוח שבא לפריט אחד לוקח תמיד שלושה פריטים ויותר". יעקב עדיקה ובניו/יח"צ

ניגשנו גם אנחנו לויטרינה המרכזית, בחרנו מספר סטייקים לקחת ובקישנו גם טיפ, איך לעשות ארוחה שהנתחים המובחרים יצאו מושלמים, אחד הקצבים אמר וגם כתב לנו על נייר:

המצרכים הדרושים:

300 גרם סטייק אנטריקוט, כף שמן זית, מלח גס ופלפל גרוס ורוזמרין.

אופן ההכנה:

מחממים מחבת פסים על להבה גבוהה למשך 3 דקות ואז מורידים את האש לדרגה בינונית, אז מניחים את הסטייק ומבשלים עד למידת העשייה הרצויה, ההמלצה היא למידת עשייה מדיום וזה אומר לא יותר מ 3 דקות, הדברים נכונים גם לגבי הצד השני ומתבלים כפי שאוהבים.

לאחר מכן מכבים את הגז, שופכים את הנוזלים והסטייק מוכן חם ועסיסי.

ניתן להשיג בקצביה הכשרים מכל הסוגים החל ממהדרין ועד בד"צ.

"יעקב עדיקה ובניו", עושים כבוד לבשר ועוף, הייתה לנו חוויה מהנה שבה פגשנו בני משפחה שנותנים את השירות מכל הלב ללקוחות ומגישים להם את העופות והבשרים הכי טובים, נקיים וטריים מהמגש לצלחת.

לבירורים והזמנות: 02-5665455
לעמוד הפייסבוק של יעקב עדיקה ובניו
לעמוד האינסטגרם של יעקב עדיקה ובניו

יעקב עדיקה ובניו. יח"צ,
מתכון לסטייק מנצח. יעקב עדיקה ובניו/יח"צ
בשיתוף יעקב עדיקה ובניו, בשיתוף יעקב עדיקה ובניו
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully