וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הסופרמרקטים הגדולה שנותנת במה לכל ספק ויצרן מקומי

בשיתוף קינג סטור, בשיתוף קינג סטור

23.3.2020 / 15:32

13 סניפים ברחבי הארץ, שפתוחים שבעה ימים בשבוע בין 08:00 בבוקר ל-22:00 בערב. הכירו את רשת "קינג סטור", שמספקת חוויית קנייה מסוג אחר

קינג סטור. יח"צ,
קינג סטור/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" בדבר בתי עסק צומחים ומרשימים במיוחד בישראל, מי שצדה את עינינו כבר תקופה ארוכה זו רשת הסופרמרקטים המתפתחת "קינג סטור".

כיום הרשת מונה -13 סניפים שונים הפרוסים בכמה מוקדים ברחבי הארץ ובהם היא מעסיקה כ 1,000 עובדים!

מפיק של המערכת ביקר בכמה מסניפי הרשת, שוחח עם לקוחות בשטח ועם מנכ"ל החברה, אלו הם הרשמים שאסף בדרכו מרשת הסופרמרקטים הגדולה.

"קינג סטור" היא רשת סופרמרקטים משפחתית, בעליה הם שני בני דודים, בלאל ומוחמד סאלח, כאשר חברת "הפניקס" משמשת כשותפה ובבעלותה 20% מהרשת.

הרעיון להקים את הרשת עלה לפני יותר מ-13 שנה, לאחר שבני הדודים והמשפחה כולה עבדו בעולם סיטונאות המזון במשך שנים ארוכות, אך לאחר שחשו כי השוק הולך ומצטמצם, הם יזמו מהלך שבו חשבו מחוץ לקופסא, זה כלל מעבר לעצמאות עם פתיחת הסניף הראשון ומאז הם לא עומדים במקום.

קינג סטור. יח"צ,
קינג סטור/יח"צ

כאשר הגענו לסניף הרשת בבאר שבע נדהמנו לגלות כי מדובר בעיר קטנה לכל דבר, חנות סופרמרקט ענקית בגודל של 7,000 מטר, שוחחנו שם עם כמה לקוחות אקראיים, דורון בובליל בן 35 סיפר לנו, "מבחינתי יש את כל הרשתות האחרות ויש את "קינג סטור". מדובר בחוויית קנייה אחרת לגמרי, הניקיון פה זה משהו יוצא דופן, כמו לערוך קניות בבית מרקחת, אין כזה דבר למצוא עגבניה מעוכה או ירקות מפוזרים על הרצפה, פשוט כיף להסתובב פה בין המסדרונות ומדפים".

בסניף בעיר קלנסווה אשר במשולש שוחחנו עם דפנה אלוני, בת 41 תושבת כוכב יאיר, לנו היא סיפרה, "מגוון המוצרים פה הוא יוצא מגדר הרגיל, מצאתי פה דברים שאין בשום מקום אחר ומה שאני מאוד אוהבת זו העובדה שכל התאריכים שעל גבי מוצרי החלב השונים הם לימים קדימה, אין כזה דבר פג תוקף מחר או מחרתיים, גם העובדה שהם פתוחים לאורך כול השבוע כולל סופי שבוע מקלים עלי מאוד את חוויית הקנייה".

קינג סטור. יח"צ,
קינג סטור/יח"צ

מנכ"ל הרשת הוא מג'די כיתאני, אפשר לפגוש אותו יורד לשטח כאשר ללא הפסקה בכל אחד מהסניפים השונים, כאשר דואג להעניק תשומת לב מירבית לעובדים, לקוחות ולכל הפרטים הקטנים על מנת שהקנייה תהיה מושלמת.

על תפיסת העולם של הרשת הוא סיפר לנו, "הרשת שלנו מאפשרת לכל ספק או יבואן מקומי להכניס את המוצר שלו למדפים שלנו, כי אנחנו מאמינים בסוג כזה של כלכלה שבו מעניקים הזדמנות ועוזרים גם לעסקים קטנים להתחזק. לכן אתם יכולים למצוא אצלנו מגוון ענק של מוצרים שונים שלא קיים באף רשת אחרת, זו הסיבה למשל שלסניף בקלנסווה מגיעים גם תושבי נתניה, מרחק חצי שעה נסיעה על מנת לרכוש את הלבנה הערבית או טחינה משכם".

דבר נוסף שמייחד את הרשת אלו הם מחירי הירקות הזולים במיוחד, מכיוון שהם עובדים עם כמה וכמה ספקים כוח הקנייה שלהם גדול ולכן יכולים לתמרן עם המחירים לטובת הצרכנים.

היעד הבא של הרשת הוא כפול, בימים אלו הם נמצאים בשלבי הקמה מתקדמים של שירות משלוחים גדול ויעיל, בנוסף התכנון ארוך הטווח לעוד שנתיים הוא להפוך ולהיות לחברה הראשונה מהמגזר הערבי שתיסחר בבורסה המקומית.

הסניפים של רשת "קינג סטור" פתוחים לקהל הרחב ועובדים במשך שבעה ימים בשבוע, בין השעות 08:00 בבוקר עד 22:00 בערב.

היה לנו את העונג לפגוש יזמים ומנהלים חכמים ששינו את פני החוקים של קניית המצרכים לבית, על כך לא נותר לנו אלא להוריד את הכובע ולהגיד כל הכבוד.

לעמוד הפייסבוק של רשת קינג סטור

לעמוד האינסטגרם של רשת קינג סטור

קינג סטור. יח"צ,
קינג סטור/יח"צ
בשיתוף קינג סטור, בשיתוף קינג סטור
  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully