וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות אישי ומערך משלוחים: קצביית הבוטיק בבאר שבע

בשיתוף בוטיק אנטריקוט, בשיתוף בוטיק אנטריקוט

23.3.2020 / 15:10

"בוטיק אנטריקוט" בבאר שבע, הוא 200 מ"ר של בשרים מעולים, ניקיון בוהק ושירות לקוחות לבבי. "תגברנו את מערך השליחויות שלנו, משאית הקירור שלנו עובדת ממש סביב השעון", אומר הבעלים יורם אטיאס

בוטיק אנטריקוט. יח"צ,
יורם אטיאס חי ונושם את עולם הבשרים כבר למעלה מ-35 שנה. בוטיק אנטריקוט/יח"צ

חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ובעקבות המצב הנוכחי ומשבר הקורונה, קצביות רבות תגברו את מערך השליחויות שלהם על מנת לספק את הבשרים לקהל הלקוחות שלהם.

החלטנו להעניק במה לאלו שמצאנו מעניקים שירות ייחודי, אחד מהם הוא "בוטיק אנטריקוט", קצביה בבאר שבע בניהולו של יורם אטיאס.

מפיקה חברת המערכת קפצה למקום אשר עשה לעצמו שם גדול במהלך חמש השנים האחרונות.

יורם אטיאס חי ונושם את עולם הבשרים כבר למעלה מ-35 שנה, כאשר לאורך רוב התקופה היה שכיר בכמה מקומות שונים.

לפני כחמש שנים הוא ביקש להגשים חלום ולהפוך לעצמאי ולכן פתח מפעל לבשרים שמשלב בתוכו קצביית בוטיק, אליהם הביא את האני מאמין שלו כאשר בחוכמה רבה השאיר מאחור טעויות רבות שראה במקומות אחרים.

"בוטיק אנטריקוט" הוא מקום גדול, 200 מטר של חנות מפעל שהיא חטיבה אחת ארוכה שמייצרת את הבשר וגם משמשת כקצבייה לכל דבר.

בוטיק אנטריקוט. יח"צ,
"יש פה בשר סוף הדרך". בוטיק אנטריקוט/יח"צ

כאשר הגעתי למקום פגשתי במספר לקוחות, החלפתי עם חלק מהם מספר מילים על מנת ללמוד מקרוב על טיב השירות ואיכות הבשרים שהם מקבלים, אליאור ברנס בן 27 תושב העיר סיפר לי, "יש פה בשר סוף הדרך, סטייקים סינטות וצלעות הצגה, והפייבוריט שלי זה הפיקניה, הכל טרי, נקי, במחירים טובים ומעל לכל יודעים להעניק פה שירות יוצא דופן לעומת מקומות אחרים, העובדים כולם מקצוענים וסבלניים, לא משנה כמה עומס יש הם תמיד ימצאו את הזמן לתת שירות אישי".

נופר גנני, בת 32 תושבת העיר הדהימה אותי כאשר סיפרה על שירות שהיא קיבלה וכזה שהגיע מעבר לים, "הייתי ביחד עם המשפחה בחופשה ביוון, בגלל שאנחנו שומרי כשרות והתחשק לנו מאוד לערוך מסיבת בשרים גדולה, יצרנו קשר עם יורם וביצענו הזמנה, תוך זמן קצר הגיע המשלוח ארוז בצורה מושלמת עם בשרים מכל טוב, אני אישית מעולם לא נתקלתי בשירות כזה מהיר ואדיב".

אחד הדברים היפים שמצאתי במקום הוא מקרר יישון אליו מכניסים את כל כל סוגי הנתחים ומשתמשים בטכניקות יישון שונות, יבש, רטוב ובמלח, לא רק אנחנו עמדנו במשך מספר דקות מול המקרר חוות הבשרים שאיתם עובד המפעל וקצביית הבוטיק הם בעיקר מרמת הגולן, כאשר בנוסף מייבאים מחווה בנברסקה בארה"ב בקר אמריקאי.

לא הייתי יכולה לעזוב מבלי לקבל מרשם לארוחת בשרים איכותית, יורם הבעלים שמח לתת לי, "האמת שזו שיטה של השף המפורסם גורדון רמזי, לוקחים נתח של פילה שלם וצורבים אותו במשך מספר דקות מועט במחבת, דקה ועוד דקה מכל צד, כאשר בכל צד יש עלי זעתר טריים ושום.

לאחר הצריבה מכניסים לתנור שחומם קודם לכן ב-180 מעלות, עושים זאת כדי להשוות את הטמפרטורה, אחרי 8 דקות אפשר להוציא את הנתח, להוסיף פלפל ומלח וזה מוכן".

לגבי הימים האחרונים כאשר רוב גדול של לקוחותיו סגורים בבתים הוא סיפר, "תגברנו את מערך השליחויות שלנו, משאית הקירור שלנו עובדת ממש סביב השעון".

"בוטיק אנטריקוט" בבאר שבע, מקום גדול ומרשים בזכות מגוון הבשרים, ניקיון ומעל לכל, שירות הלקוחות.

כיף גדול להעניק ציון עשר עגול למי שהגשים חלום ומצליח בגדול.

לפרטים: 089323913
לעמוד הפייסבוק של בוטיק אנטריקוט

בוטיק אנטריקוט. יח"צ,
מקום גדול ומרשים בזכות מגוון הבשרים, ניקיון ומעל לכל, שירות הלקוחות. בוטיק אנטריקוט/יח"צ
בשיתוף בוטיק אנטריקוט, בשיתוף בוטיק אנטריקוט
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
  • בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully