וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלל יזמות - מלווים אתכם כל הדרך להגשמת החלום

בשיתוף הלל יזמות, בשיתוף הלל יזמות

23.3.2020 / 14:15

בתחילת שנת 2020 החלטנו ללכת שלב אחד קדימה, לסקור את השטח של חברות היזמות, כאלה אשר מעניקות שירות ומענה אחר לגמרי, אחת מהן תפסה לנו את העין מיד, הלל יזמות. אם יש לכם חלום, אליהם צריך להרים טלפון כדי להגשים אותו

הלל יזמות. יח"צ,
החברה שמעניקה את כל התשובות לשאלות, תוך כדי ליווי וייעוץ אישי כל הדרך להגשת החלום שלכם/יח"צ

חולמים לבנות בית אבל חוששים לצאת לדרך כי לא בטוחים לגבי עלויות, חרדים מבירוקרטיה ולא יודעים איך עושים את הצעד הראשון?

ברוכים הבאים למציאות של אלפי אנשי בישראל, ותכירו את הלל יזמות, החברה שמעניקה את כל התשובות לשאלות, תוך כדי ליווי וייעוץ אישי כל הדרך להגשת החלום שלכם.

במהלך שנת 2019, במערכת "המומחים" סיקרנו עשרות חברות תיווך בתחום הנדל"ן, בתחילת שנת 2020 החלטנו ללכת שלב אחד קדימה, לסקור את השטח של חברות היזמות, כאלה אשר מעניקות שירות ומענה אחר לגמרי, אחת מהן תפסה לנו את העין מיד, הלל יזמות.

חברה אשר מתמחה בייעוץ פיננסי, ייעוץ תכנוני הכולל הכנת פרוגרמה תכנונית, הכנת הנחיות מרחביות, כתיבת חוות דעת מקצועיות, מיפויי מגרשים מתאימים ורכישתם, ועדות לתכנון ובניה, תיווך ומכירת נכס קיים.

הלל יזמות. יח"צ,
"מדובר בחברה של מקצוענים בתחום, הם העניקו לי ליווי אישי לאורך כל הדרך". הלל יזמות/יח"צ

שוחחנו עם מספר לקוחות של הלל יזמות, שי מלכה, שבנה לעצמו את בית חלומותיו תחת הליווי ועזרה של החברה, סיפר לנו, "מדובר בחברה של מקצוענים בתחום, הם העניקו לי ליווי אישי לאורך כל הדרך, עשו הכל על מנת שאבין את פני התמונה כולה, בשקיפות מלאה, הדריכו אותי בכל פרט, היו זמינים לתת שירות ופתרון לכל בעיה שצצה, גם אם מדובר היה בתמיכה נפשית, בכל שעה שהייתי צריך אותם, עד אשר הקמתי בית בישראל, לחנוכת הבית הקרובה שאני אעשה, הם יהיו אורחי בכבוד שלי".

הלל יזמות. יח"צ,
חברה אשר מתמחה בייעוץ פיננסי, ייעוץ תכנוני הכולל הכנת פרוגרמה תכנונית, הכנת הנחיות מרחביות, כתיבת חוות דעת מקצועיות, ועוד. הלל יזמות/יח"צ

הלל יזמות יושבים ברחוב ד''ר קריסטינה סיקורה 3 בבאר שבע, משרדי החברה הפעילה כבר כחמש שנים, שלחנו מספר מפיקים מצוות "המומחים" לשוחח עם מי שמנהלים אותה, שלומי הלל ושרונה אבן מוחה.

ביקשנו לשמוע משלומי, מה גרם לו לפתוח חברה אשר מעניקה את השירותים הללו, הוא סיפר לנו,
"מאז ומעולם חייתי את עולם הנדל"ן, ב 2015 כאשר קצב מכירות הנדל"ן חווה האטה מסויימת לאחר הקפיצה ההדרגתית לאורך שמעט עשור, ידעתי לקרוא את השטח מכל הזוויות השונות, גם בעקבות המחאות השונות, שינויי שוק בדמות מחיר למשתכן, מס רכישה מוגדל וכיוצא מזה, שם החלטתי לפתוח ערוץ חדש בשוק, כזה המעניק מענה לצמיחה וקידום לקהל יעד ספציפי שיכול לבנות את בית חלומותיו, תוך כדי תזמון מושלם של הקצאת מגרשים ממנהל מקרקעין ישראל לטובה בנייה פרטית".

מה זה אומר בשטח אתם שואלים? הכל, חישוב מסלול, יצירת דגמים ומפרטים, יצירת קשר לעבודה עם אנשי המקצוע הטובים בתחום, עבודה מול ספקים, הצהרות משפטיות, ליווי אישי ומקצועי צמוד עד שמגיעים ליעד, מפתח ביד, דלת להיכנס דרכה אל תוך בית עומד ומושלם.

אם גם לכם יש חלום, לבנות בית בישראל אבל לא יודעים כיצד לצאת לדרך, אל תשברו את הראש, פנו עוד היום למקצוענים של הלל יזמות, החלום שלכם, העבודה עליהם.

לעמוד הפייסבוק של הלל יזמות
לפרטים נוספים ותיאום פגישה חייגו: 08-6699750

בשיתוף הלל יזמות, בשיתוף הלל יזמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully