וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר בת"א שבו נמצאים כל המוצרים החשובים לתקופת משבר הקורונה

בשיתוף סופר זול אלון, בשיתוף סופר זול אלון

23.3.2020 / 13:58

בתקופה זו אתם צריכים מוצרי אוכל ומוצרים נלווים הכרחיים, ואחרי שהמליצו לנו על "סופר זול אלון" הענק יצאנו לבדוק וגילינו מקום שיש בו הכול

משבר הקורונה שינה את דפוס חייהם של רבים מאזרחי מדינת ישראל, עד כדי כך שהיציאות מחוץ לבית שמורות למקרים דחופים בהם בין היתר צריכים להצטייד במצרכים של אוכל ומוצרים נלווים הכרחים, כאשר כל אחד מנסה למקסם ולהקטין את זמן השהות בחוץ.

במערכת "המומחים" התגייסנו למשימה על מנת לעזור לכם למצוא בתי עסק גדולים ונגישים, שם תחת קורת גג אחת תוכלו למצוא את מירב המוצרים.

החלטנו לפתוח עם העיר תל אביב ולצורך כל נעזרנו בשאלון אותו שלחנו לכ-2,500 תושבים, קוראים אשר רשומים במערכת, מהם ביקשנו לקבל המלצה על בית עסק שאינו נמנה על הרשתות הגדולות.

אחד המקומות שקיבל את מירב ההמלצות היה "סופר זול אלון" שנמצא ברחוב סלמה 139 בעיר. יצאנו לבדוק.

סופר זול אלון. יח"צ,
כל מוצרי המזון להוציא פירות וירקות, בנוסף לחומרי ניקוי רבים, כאשר יש גם מוצרים נלווים בדמות מוצרי חשמל, טקסטיל וכלי בית. סופר זול אלון/יח"צ

"סופר זול אלון" הוא מוסד תל-אביבי ידוע שאשר פעיל כבר כ-31 שנה בניהולם של שלווה ומרינה מיכאלי.

מדובר בסופרמרקט מקומי בגודל של 600 מטר, מחזה יוצא דופן כאשר מדובר במרכול בתוך העיר ועל המדפים מצאנו את כל מוצרי המזון להוציא פירות וירקות, בנוסף לחומרי ניקוי רבים, כאשר יש גם מוצרים נלווים בדמות מוצרי חשמל, טקסטיל וכלי בית.

בדיוק לפי ההנחיות בזמן השהות שלנו במקום היו בנוסף עד עשרה לקוחות, שוחחנו עם כמה מהם, רינת אלוני, בת 25 תושבת שכונת פלורנטין סיפרה לנו, "בלי קשר למצב הנוכחי זה המקום שבו אני עורכת את הקניות שלי באופן קבוע, אני צמחונית ומצאת פה מגוון גדול של כל מוצרי האוכל שמתאימים לי ובמחירים מאוד מאוד נוחים".

גם אלי סמיניאן, בן 31 תושב קריית חיים סיפר, "אני זוכר את המקום אז מאז שאני ילד, אמא שלי היתה לוקחת אותי לכאן לערוך קניות והיום זה אני שעושה את השליחות. הכל פה נקי, מזמין, מחירים זולים, זה חוסך לי זמן יקר, בטח עכשיו, כאשר יכול למצוא מספר דברים ביחד במקום להסתובב בכמה חנויות שונות".

"סופר זול אלון" פתוח במהלך כל השבוע לאורך שעות היום, בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 - 21:00. בימי שישי בין השעות 08:00 - 17:00.

שוחחנו גם עם שלווה הבעלים, על הסיטואציה הנוכחית הוא סיפר לנו, "אנחנו נחשבים כמקום חיוני ושומרים על הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות, לכן הקטנו את מספר העובדים כדי שלא ייווצר מצב של התקהלות גדולה מדי של אנשים במקום אחד, אבל מעבר לזה אנחנו ממשיכים להקפיד על הניקיון לנוחיות הלקוחות וגם שומרים על מחירים נוחים, בדיוק כפי שעושים לאורך כל השנים".

לסיכום הביקור שלנו, "סופר זול אלון", מקום גדול שבו ניתן למצוא את כל מה שיש במרכולים הגדולים, אך כשחוויית הקנייה פה שונה והרבה יותר משפחתית.

בימים אלו כאשר כדאי לצמצם את זמן השהייה מחוץ לבית, המקום הגדול והזמין מעניק פתרון מושלם לתושבי השכונות הסמוכות, שכונת שפירא, קריית שלום, תל כביר ופלורנטין כאשר זמין גם לשאר תושבי תל-אביב.

לפרטים: 036875933

בשיתוף סופר זול אלון, בשיתוף סופר זול אלון
  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully