וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחש לכלבים: הכירו את המאלף מלווין בר ששת

בשיתוף מאלף הכלבים מלווין בר ששת, בשיתוף מאלף הכלבים מלווין בר ששת

23.3.2020 / 12:16

במושב בצרה בגינה רחבת ידיים המשתרעת על 3 דונם נמצא מרכז האילוף ופנסיון הכלבים של מלווין בר ששת. ראינו מקרוב את היחס המפנק והשירותים המיוחדים שהוא מספק להולכים על ארבע

מלווין בר ששת, אילוף כלבים. יח"צ,
מדובר במרכז אילוף ופנסיון מפנק בתוך בית קרקע ברמה של חמישה כוכבים. מלווין בר ששת והכלבים בפנסיון/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר אנשי מקצוע ייחודים, הגענו גם למלווין בר ששת, מאלף כלבים מקצועי בארבע שפות שונות, עברית, אנגלית, ספרדית וצרפתית ובעל פנסיון "מרכז אילוף כלבים" ביישוב היוקרתי בצרה.

מפיקה חברת המערכת קפצה לבקר את האיש שלוחש לכלבים ומארח אותם בצורה מופתית.
במושב בצרה בגינה רחבת ידיים המשתרעת על 3 דונם ירוק מצאתי עשרות כלבים מתרוצצים בשמחה בחיק הטבע וחיים בשלווה עם בעלי חיים אחרים.

מדובר במרכז אילוף ופנסיון מפנק בתוך בית קרקע ברמה של חמישה כוכבים, עד כדי כך שבאחד החדרים ישנו פרקט, מזגן, ספה והליכון כושר לשימוש הכלבים, כאשר זה עובר ניקיון יסודי באופן יומיומי והכל נמצא תחת פיקוח וטרינרי.

את המקום מנהל מלווין בר ששת, בחור נמרץ ביותר, מלא תשוקה לכלבים ומעורר התרגשות והשראה בזכות הידע הבלתי נדלה שלו על התנהגותם, גופם וצרכיהם של כלבים ושאר בעלי החיים.

על תפיסת עולמו מלווין סיפר לי, "בעלי חיים הם חלק בלתי נפרד מחיי, לאחר שרותי הצבאי ולאחר התנדבות ארוכת שנים בכלביות החלטתי לעבור השתלמויות בחו"ל ולהקדיש את חיי לאילוף, שיקום ומתן פתרונות יצירתיים לבעיות התנהגות של כלבים, כמו גם חינוך גורים ואילוף בסיסי ואילוף מתקדם".

התחום המועדף על מלווין הוא אפיגנטיקה, תחום בביולוגיה העוסק בשינויים תורשתיים והשפעת הגנטיקה והסביבה על התנהגותם של בעלי החיים, איך משפיעים דחק-חרדה, פוסט טראומה זכרון ולמידה על התנהגות הכלב, כאשר הוא מטפל בשורש הבעיה התנהגותית ולא בסמפטום.

מלווין בר ששת, אילוף כלבים. יח"צ,
מלא תשוקה לכלבים ומעורר התרגשות והשראה בזכות הידע הבלתי נדלה שלו על התנהגותם וצרכיהם/יח"צ

שירות הפנסיון המיוחד כולל:

1. התאמה לפי אופי ולאחר צפייה של הבעלים בכלב המאומץ.

2. אבחנה של הכלב וגם של המשפחה המאמצת את הכלב.

3. מתן טיפול חינוכי, תקשורתי ומשמעתי תוך כדי מתן כלי עזר ייחודיים וייעודיים על פי הבנת יצרו, אופיו, תכונותיו ודפוס התנהגותי.

4. שילוב וסיכום - שילוב והטמעת ההליך כולו של הכלב יחד עם הבעלים.

על כך מלווין הסביר לי, "אני בודק את המצב המשפחתי האישי של הלקוח, כמו גם מצבו הנפשי הבריאותי והפיזי של הכלב ומעניק אבחון של הדינמיקה והפסיכולוגיה של הכלב ובעליו, לאחר מכן אני יודע כיצד לכוון ליצירת דפוסי התנהגות חדשים".

הדבר המרגש בכל הסיפור הוא תחושת השליחות של מלווין, היא זו שמלווה אותו, הוא רואה זכות גדולה בדאגה והצלה של כלבים עזובים או כאלה שעברו חרמות, אם זה לאחר שהיו מעורבים בקרבות או עברו התעללות אכזרית, את כולם הוא מצליח לשלב בקהילת הכלבים האישית שלו.

"אני לוקח את הכלבים הקשים, האלימים והמאתגרים ביותר, ותוך תקופה קצרה אני משקם אותם ומאלף אותם כך שישולבו בהרמוניה עם שאר הכלבים", סיפר לי מלווין והוסיף, "הכלבים ערים לכל שינוי במצבי הנפשי והפיזי, אוהבים ללא תנאי ומקבלים חזרה אהבה. אנחנו עובדים על נושא המשמעת, העלאת הביטחון העצמי של הכלב, חשיפה לחיות אחרות, יצירת עצמאות, ומטפלים בכל בעיה של התנהגות".

פגשתי איש מיוחד בפנסיון מפנק, זה נמצא ברחוב הבאר 17 במושב בצרה, אם גם אתם זקוקים לאילוף הכלב שלכם או מקום לינה עבורו לכמה ימים, זהו המקום המתאים.

לפרטים: 050-588-84-80

לעמוד הפייסבוק של מלווין מרכז אילוף כלבים

לעמוד האינסטגרם של מלווין מרכז אילוף כלבים

לאתר של מלווין מרכז אילוף כלבים

בשיתוף מאלף הכלבים מלווין בר ששת, בשיתוף מאלף הכלבים מלווין בר ששת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully