וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם במשחקי השף מכירים את איכות נתחי הבשר של "מעדניית אחסאן"

בשיתוף מעדניית אחסאן, בשיתוף מעדניית אחסאן

23.3.2020 / 11:40

"מעדניית אחסאן" פעילה כבר כ 25 שנה ואחד הדברים הכי מרשימים שמצאנו בעסק המשפחתי הוא מקרר היישון שמממנו יוצא בשר מעולה. אה, וכמובן גם חוויית שירות מעולה

מעדניית אחסאן. יח"צ,
צלעות טלה של מעדניית אחסאן/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר הקצביות הכי מיוחדות ברחבי ישראל, אחד מחברי המערכת, חובב בשרים גדול, סיפר לנו כי הוא חבר בקבוצת פייסבוק בשם סודות המעשנה והסו-ויד, זו מיועדת לאוהבי בשרים בטכניקות עישון וצלייה וחברים בה מעל ל 45 אלף איש, כשמי שמקבלת שם תשבוחות מקיר לקיר על הנתחים המיוחדים שהיא מחזיקה זו "מעדניית אחסאן" בדליית אל כרמל. זו סיבה מצוינת לשלוח מספר מפיקים למעדנייה שנמצאת בדליית אל כרמל, אלו הרשמים שהם הביאו מהשטח.

"מעדניית אחסאן" פעילה כבר כ 25 שנה, מי שהקים אותה היה נזיה, אב משפחת נסר אל דין ובשנים האחרונות אלו הם שני בניו, אחסאן והאני שנכנסו לנעליו ומנהלים אותה, האני סיפר לנו על כך, "כל חיי הייתי איש ביטחון, שירתי כקצין בצה"ל ובמשטרת ישראל, אבל זיהיתי כי לעסק המשפחתי יש פוטנציאל גדול וביחד עם אחי העלנו רעיונות כיצד אפשר לקדם אותה כך שתשבור גבולות, לכן קיבלתי החלטה לפשוט את המדים ולעבור לעולם הבשרים".

מעדניית אחסאן. יח"צ,
טכניקות יישון שונות. מעדניית אחסאן/יח"צ

לאחר שהסתובבנו במעדנייה במשך דקות ארוכות ולמדנו על המתרחש בה ומסביב, הבנו כי האני עמד במשימה שהציב לעצמו וקידם את העסק מקצה לקצה.

כיום "מעדניית אחסאן" מתמחה במספר שיטות יישון שונות ומחזיקה בבשרים שונים לגמרי מאלו של קצביות אחרות באזור, כאשר כל הנתחים שנמצאים במעדנייה הם תוצרת גידול עצמי של פרות וכבשים בשטח משפחתי שנמצא ברכס הכרמל, בין היתר הם מחזיקים בנתחים ייחודים כמו דנבר קאט, איירון, ספיידר וסטייק טום אנד ג'רי.

אחד הדברים המרשימים במיוחד שנמצאים במעדנייה הוא מקרר היישון, על הטכניקות השונות קיבלתי הסבר מעמיק מהאני.

יישון יבש - בו תולים נתחים שנמצאים על העצם, בין היתר טומהוק, ניו-יורק, פורטרהאוס ופריים ריב, במקרר בחדר יישון שלא נפתח במשך מספר שבועות בטמפרטורה של בין 0 ל 2 מעלות, עם בקרת לחות וקוביות מלח מסביב.

יישון רטוב - זה נעשה בעזרת ואקום ומתאים לנתחים קלאסים ללא עצם, בין היתר סינטה, פילה, שייטל ואנטריקוט.

יישון שלישי - נתחים אשר מכוסים בשומן כמו שעווה, שומן מזוקק מפרה או שומן אווז ובתהליך עצמו אין כל מגע בין הבשר לאוויר.

זמן היישון משתנה בין הנתחים, איכות הבשרים והסוג שלהם, אם מדובר בעגל צעיר אנחנו מדברים על יישון במשך שלושה שבועות, אם מדובר בפרה בוגרת אז לוח הזמנים הוא של 30 יום ויותר.
ההסבר שקיבלנו אנחנו מקבלים גם כל שאר הלקוחות ומבקרים, מה שהופך את חוויית הקנייה פה לחווייה ייחודית, לא עוד שלם וקח אלא שיחה מעמיקה על עולם הבשרים, טכניקות בישול, מרשמים מיוחדים לטיגון, תלייה ובישול ועוד, כך שמתפתחת לה מערכת יחסים של ממש שבה לקוחות שולחים להאני תמונות של ארוחות הבשרים שהכינו בזכותו.

מעדניית אחסאן. יח"צ,
מעדניית אחסאן/יח"צ

שאלנו את האני מה הנתח וסוג היישון האהוב עליו יותר מכל והוא ענה, "דלמוניקו לאחר יישון יבש, מדובר בסינטה על העצם אבל המיקום של הסינטה נמצא במיקום מיוחד, נושק ממש לאנטריקוט".
היתה לנו חווייה יוצאת מגדר הרגיל במעדניית בשרים מופלאה שהלכה כמה צעדים קדימה מבחינת איכות הבשרים ושיטות היישון שהיא מפיקה, עד כדי כך שגם בתוכנית הגמר של "משחקי השף" ביקשו לקבל את הבשרים שלהם, כך גם עושים באופן מתמיד שפים מפורסמים מכל רחבי הארץ שבאים במיוחד למעדנייה על מנת ליהנות מהנתחים המובחרים שלה.

ליצירת קשר: 048394640

לעמוד האינסטגרם של מעדניית אחסאן

לעמוד הפייסבוק של מעדניית אחסאן

בשיתוף מעדניית אחסאן, בשיתוף מעדניית אחסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully