וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו בית מרקחת לבשרים בבאר שבע

בשיתוף בפאלו מיטליז, בשיתוף פאבלו מיטליז

22.3.2020 / 17:21

מייצרים נקניקיות מרגז עם מתכון משפחתי סודי, סוגי קבבים שונים כמו עיראקי, פיסטוק, רומני ומזרחי, המבורגרים מנתחי פריים ועוד. ביקרנו ב"באפלו מיטליז" וחזרנו עם מתכון מנצח

במערכת "המומחים" אנחנו אוהבים לגלות בתי עסק מרשימים יותר מהרגיל, שמועה שהגיעה למשרדי המערכת מספרת כי לפני כשנה בבאר שבע נפתח קצביה ומפעל לבשרים על פני 400 מטרים, "באפלו מיטליז".

שני מפיקים חברי המערכת יצאו דרומה לבירת הנגב להתרשם מקרוב, הם חזרו נפעמים מהגודל והשפע שמצאו במקום.

השם של משפחת אטיאס בבאר שבע הולך לפניהם כבר עשרות שנים בכל הנוגע לעולם הבשרים.
אב המשפחה, חנן, הוא קצב מגיל קטן וסיטונאי ותיק, לפני כשנה ביחד עם בנו אלמוג, החליטו השניים לפנק את תושבי העיר כאשר הקימו קצביה מרשימה ומפעל בשרים גדול.

במפעל בין היתר מייצרים נקניקיות מרגז עם מתכון משפחתי סודי, סוגי קבבים שונים כמו עיראקי, פיסטוק, רומני ומזרחי, המבורגרים מנתחי פריים ועוד, כאשר המקום מספק בשרים לא רק לאנשים פרטיים אלא גם למוסדות ומסעדות רבות ברחבי העיר.

הדבר הראשון שתפס לנו את העין מעבר לגודל העצום של המקום היה הניקיון, לרגעים זה הרגיש לנו שמדובר בבית מרקחת ולא בקצביה, הרצפה, ויטרינות ומדפים היו כאילו עכשיו יצאו מהניילונים, והריח במקום לרגע אחד לא הסגיר את העובדה כי מוכרים פה בשרים ודגים.

באפלו מיטליז. יח"צ,
בפאלו מיטליז/יח"צ

הקצביה היתה מלאה בלקוחות באים והולכים, ניצלנו את ההזדמנות לשוחח עם כמה מהם, שרון עוזרי סיפרה לנו, "אני במקור מחיפה ובעלי מבאר שבע, שנינו אוהבים בשרים ולכן יצא לי לבקר באלף ואחת קצביות בצפון, במרכז וגם בדרום, מעולם לא מצאתי קצביה כמו זו, זה כמו סופרמרקט ענק לבשרים בלבד, לא משנה כמה פעמים כבר הגעתי לפה, בכל פעם מחדש אני משפשפת את העיניים כדי לוודא שאני לא הוזה".

גם דוד אלבז פרגן למקום, "תשמעו, יש פה הכל, באחלה מחירים והכל נקי נקי, בשונה ממקומות אחרים, מעולם לא הרחתי פה ריחות לא טריים , זה כמו בית מרקחת לבשרים רק שבמקום תרופות הם נותנים בשרים או דגים ולא פחות חשוב, גם רצפטים איך להכין ארוחות מיוחדות וטעימות".

כל מי שמסתובב בקצביה יכול להתרשם מקרוב ממקרר ענק שהגיע בייבוא אישי, הוא מיועד ליישון בשרים בואקום וטמפרטורה מבוקרת, לאחר יישון הנתחים שבתוכו יוצאים רכים, כאשר מינימום הזמן ליישון אורך כארבעה שבועות.

באפלו מיטליז. יח"צ,
בפאלו מיטליז/יח"צ

תפסנו שיחה גם עם אחד מהבעלים, אלמוג שמנהל את החנות, הורדנו בפניו את הכובע על המקום הגדול והנקי וביקשנו גם אנחנו מתכון לארוחה מושלמת, הוא שמח לתת לנו, "הבשר הכי אהוב עלי הוא האסאדו ואני אוהב לארח חברים כאשר מכין להם את התבשיל, תרשמו מתכון שמיועד לשישה סועדים:

לוקחים חתיכה מרובעת של נתח אסאדו עם עצם ישראלי במשקל 3 קילו, חשוב לשים לב שלא מדובר באסאדו שרשרת.

3-4 כפות שמן זית, כף גדושה של פפריקה מעושנת, כפית כמון טחון, כפית אורגנו מיובש, כפות סוכר חום, כפות ממרח צ'יפוטלה, 2 כפות אבקת שום, כף גדושה פלפל שחור ומלח דק, כל אחד לפי הטעם.

מערבבים בקערה את כל המרכיבים מלבד נתח האסאדו.

מחממים את התנור בחום של 110 מעלות.

מורחים את האסאדו בתערובת התבלינים מכל הכיוונים ומעבירים אותו לתוך תבנית עמוקה, אוטמים אותה מכל הצדדים בנייר אפייה וצולים בחום הנמוך בין שמונה לעשר שעות, עד שהנתח הופך לנימוח ומשחים מבחוץ.

לאחר מכן מוציאים את הנתח מהתנור ונותנים לו לנוח 40 דקות לפחות כדי שהוא יתייצב, אז משאירים אותו ערום בתבנית ומחמיים לעוד עשר דקות ב-200 מעלות וזהו, הוא מוכן להגשה.

"באפלו מיטליז", מפעל וקצביית הבשרים ודגים הכי ייחודית שפגשנו עד כה בישראל, מומלץ לבקר.

באפלו מיטליז. יח"צ,
בפאלו מיטליז/יח"צ
בשיתוף בפאלו מיטליז, בשיתוף פאבלו מיטליז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully