וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגר שיודע לנגן על העץ ולהוציא יצירות פאר

בשיתוף נגריית ג'וזף חדאד, בשיתוף נגריית ג'וזף חדאד

22.3.2020 / 14:48

אחד המקצועות שבהם אין הפסקה לאורך כל ימי השנה, הוא עולם הנגרות, בכל יום ובכל שעה יש דרישה לבנייה של ארון קיר, שיפוץ של מטבח, חיזוק דלתות, עיצוב חדש של הבית או המשרד

נגריית ג'וזף חדאד. יח"צ,
נגריית ג'וזף חדאד/יח"צ

במסגרת תחקיר צוות "המומחים" המתחקה אחר נגריות ותיקות בשטח, הגענו לנגריית ג'וזף חדאד בחיפה. זו נגרייה הפעילה כבר למעלה מעשר שנים.

תוך כדי תנועה למדנו כי לא רק אנשיים פרטיים, אלא כי חלק מהלקוחות של ג'וזף הם האגודה למען החייל ומוסדות ציבוריים נוספים.

מספר מפיקים של המערכת הצפינו לחיפה, לרחוב דרך יפו 86 במרכז העיר, על מנת להתרשם מקרוב על האיש ופועלו, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

נגריית ג'וזף חדאד. יח"צ,
נגריית ג'וזף חדאד/יח"צ

הנסיעה לחיפה היתה חלקה וכך גם הקלות בה מצאנו את הנגרייה, הממוקמת במקום מרכזי כאשר יש חנייה בשפע מסביב. נגריית ג'וזף חדאד היא עסק מצליח של איש אחד, נגר מקצועי עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה, מתוכן עשור כעצמאי בשטח, הייחודיות שלו באה לידי ביטוי כך שהוא מהבודדים שפועל בשני מישורים מקצועיים, ריהוט פנים ועבודות בניין, כולל עבודות שחזור של מבנים ישנים.

קשה לנו היה לעצור את ג'וזף ולשוחח עימו למספר דקות כי כל הזמן היה עסוק בתנועה בין בנייה של ארונות קיר, מטבחים, לתיקון דלתות, חלונות ומשקופים, לרגע היה נדמה לנו שאת הכל הוא עושה בעיניים עצומות, עד כדי כך אפשר היה להתרשם מהמומחיות שלו בעבודה.

ביקשנו וביקשנו ולבסוף הוא הסכים לעצור ולענות לנו על מספר שאלות.

נגר, מה זה אומר מבחינתך? הוא השיב לנו, "נגרות אצלי היא דרך חיים. המוטו שלי הוא שאין משהו שלא ניתן לתקן או לייצר, התחלתי עם הנגרות בכלל בתור תחביב, אך התאהבתי במקצוע. מדובר בתחום המצריך ראש פתוח ומחשבה תכנונית נכונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נגריית ג'וזף חדאד. יח"צ,
נגריית ג'וזף חדאד/יח"צ

עשינו השוואת מחירים בין נגריית ג'וזף חדאד לנגריות אחרות, מצאנו כי הוא לא הזול שביניהם, אבל לאחר שבדקנו מקרוב אחר העבודות שמוציא לפועל, אנחנו יכולים לקבוע בוודאות, האיכות והשירות שווים כל פרוטה נוספת.

פגשנו איש נעים הליכות, מקצוען בתחום, סוג של אמן לכל דבר, כזה ש"מנגן" על העץ ומוציא ממנו יצירות פאר.

להזמנות חייגו: 052-235-4281

לעמוד הפייסבוק

לאתר הבית

בשיתוף נגריית ג'וזף חדאד, בשיתוף נגריית ג'וזף חדאד
  • עוד באותו נושא:
  • נגרים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully