וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצביית הדגים בעיר עם מחירי השוק העממיים

בשיתוף מאסטר פיש, בשיתוף מאסטר פיש

22.3.2020 / 14:05

חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ולצורך כך במערכת "המומחים" החלטנו לבדוק עבורכם, הקוראים, את קצביות הדגים המומלצות ביותר

מאסטר פיש. יח"צ,
מאסטר פיש/יח"צ

בישיבת הצוות בנושא הפסח המתקרב, אחת ממפיקות המערכת סיפרה לנו שאת הדגים שלה היא קונה במקום אחד ומיוחד, "מאסטר פיש" בפרדס כץ. עורך המערכת החליט לבדוק יותר לעומק את המקום המדובר וביום שישי האחרון שני מפיקים חברי המערכת קפצו לרחוב שלמה בן יוסף 2 בבני ברק, אלו הם הרשמים שהביאו מהמקום שמביא דגים טריים מהים והבריכה.

"מאסטר פיש" היא קצביית בוטיק לדגים הפעילה כבר כ-3 שנים ומי שמנהל אותה הוא הבעלים יעקב סננס. לאחר שצבר ניסיון של שנים רבות בתחום החליט יעקב להביא את הידע ויכולות שלו באופן עצמאי ועל כך הוא סיפר לנו, "מדובר בתחום שדורש עבודה קשה ומשמעת ברזל, אני אוהב את זה והיה לי נוח מאוד להמשיך לעבוד כשכיר, כשהמקום האחרון בו עבדתי היה בחנות בשוק הכרמל, אבל תמיד קיננה בי המחשבה לפתוח מקום שבו אוכל להביא את האני מאמין שלי בתחום והגשמתי זאת".

למדנו כי ה"אני מאמין" של יעקב בא לידי ביטוי בכמה דגשים. בכל הנוגע למחירים ולמרות שמדובר בחנות בעיר, הוא הביא ביחד איתו את מחירי השוק העממיים.

מאסטר פיש. יח"צ,
מאסטר פיש/יח"צ

מבחר הדגים בחנות הוא מגוון וגדול, לצורך כך יעקב יוצא לים בכל יום לפנות בוקר לנמלים של יפו ואשדוד, כאשר הוא נמצא בקשר ישיר עם דייגים ותיקים שדואגים לו לסחורה הכי טרייה שיכולה להיות, כך יוצא שהדגים שמגיעים לחנות עוד שחו בים כמה שעות קודם לכן.

שאלנו את יעקב אילו דגים מלוחים הוא בדרך כלל מביא והוא סיפר לנו, " זה משתנה ותלוי בים עצמו, במה שהוא מעניק, אבל עכשיו בתקופת האביב אלו הם בעיקר הלוקוסים, ברבוניות , אינטיאס ופלמידה שמגיעים".

בכל הנוגע לדגי בריכה מתוקים, יעקב עובד עם הבריכות שנמצאים בקיבוץ ניר דוד ועם בריכת דגת הארץ, בחודש הקרוב זה אומר הרבה מאוד קרפיונים עבור הכנת הגעפילטע פיש המסורתי של חג הפסח.

עבור מי שמעדיף דגי בריכה אחרים, מצאנו עבורו בחנות גם בורי, מושטים, אמור לבן, בס ואחרים, כאשר כל הדגים בחנות הם תחת הכשר של הרב לנדאו.

לא יכלנו להגיע לחנות דגים מבלי לקבל לפחות מרשם אחד להכנת ארוחת דגים משובחת, לכן יעקב סיפר לנו על המנה שהיא הפייבוריט מבחינתו, "אני מאוד אוהב לברק בתנור עם עשבי תיבול, תפוחי אדמה אפויים וסלט חסה. את הלברק עצמו אני פותח לשניים, כמו ספר, עליו אני מורח תערובת שמכין בתוך קערה עם שמן זית, שום, שמיר, נענע ופטרוזיליה, אני מערבב את הכל ביחד ואז מורח על הדג כולו.

"את המגש אני מכניס לתנור חם למשך 20 דקות ב 180 מעלות, לאחר שזה יוצא אני מוסיף מלמעה מעט מלח וטיפות של לימון סחוט וזה יוצא כמו מעדן של מלכים".

בעקבות משבר הקורונה שירות המשלוחים של "מאסטר פיש" עובד שעות נוספות, אלו מגיעים לכל גוש דן ובחינם!

שעות הפתיחה של החנות עצמה הם בימים:

שני ושלישי בין השעות 08:00 - 18:00.
רביעי וחמישי בין השעות08:00 - 20:00.
ביום שישי החל מ 08:00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת.

"מאסטר פיש", קצביית דגים נקייה ומזמינה, מבחר גדול של הדגים הכי טריים בתחום, שירות נעים ומסור, אנחנו אהבנו מאוד וממליצים בחום.

להזמנות חייגו 0524099409

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מאסטר פיש, בשיתוף מאסטר פיש
  • עוד באותו נושא:
  • דגים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully