וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטו אירופה: הרכב זקוק לתיקון פחחות, מצאנו מקום שמעניק שירות ברמה אירופאית

בשיתוף אוטו אירופה, בשיתוף אוטו אירופה

22.3.2020 / 12:43

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, במהלך השנה האחרונה היתה עלייה של קרוב לעשר אחוזים במספר תאונות הדרכים השונות. החלטנו במערכת "המומחים" לבדוק את הנושא מהצד של אלו שמטפלים ברכבים, המוסכים השונים אשר מעניקים שירות של פחחות וצבע לרכבים עם פגיעות

אוטו אירופה. יח"צ,
אוטו אירופה/יח"צ

לאחר בדיקה שערכה כמספר חודשים, במסגרתה בחנו מוסכים שונים ברחבי הארץ, הגענו לכמה מקומות מובילים ומורשים בענף הרכב. אחד מהם הוא מוסך "אוטו אירופה" בכפר קאסם, קפצנו למוסך לבדוק את טיב השירות והורדנו בפניהם את הכובע.

"אוטו אירופה" הוא מוסך לפחחות וצבע ברמה גבוהה, כאשר עובדים עם חומרי גלם איטלקים מבית PPG איטליה. ומתמחים בכל סוגי הרכבים ומומחים לרכבי צ'מפיון מוטורס ורכבי יוקרה.

בין יתר השירותים שהם מעניקים אפשר לציין, תיקון רכבים לאחר תאונות, ביטול חדירת מים לתוך הרכב, יישור שלדות, תיקוני קוסמטיקה לרכב, כאשר במלאי מחזיקים אביזרי רכב מגבים מסילקון לכל סוגי הרכב, ויכולת אספקת חלקי פח, ופנסים, ורדיאטורים, תוך כמה שעות.

אוטו אירופה. יח"צ,
אוטו אירופה/יח"צ

מה שתפס לנו את העין במיוחד היה תנור חימום לצביעת הרכבים, זה נעשה בשטח סטרילי לגמרי על מנת שהצביעה תצא איכותית. לאחר צביעה יש טיפול של מערכת אקולוגית אוויר גדולה אשר מייבשת את הצבע וגם שומרת שלא תהיה פגיעה באיכות הסביבה, הדברים נכונים גם בכל הנוגע לריסוס של הצבע עם הלקה.

בזמן השהות שלנו במוסך, בכל כמה דקות הגיעו לקוחות עם פגיעות פחחות, אחד מהם, קובי תושב כפר סבא, סיפר לנו, "מה שמיוחד במקום הזה זו האחריות והשירות והמהירות והאיכות של העבודה, תיקונים תוך 7-8 שעות עבודה והאוטו יוצא כמו חדש, והגעתי לכאן עם פגיעות גם בשבתות והם עובדים, זה חתיכת יתרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוטו אירופה. יח"צ,
אוטו אירופה/יח"צ

מי שמנהל את המוסך הוא הבעלים בדיר ראשיד, הניסיון שלו בתחום הוא עשיר, את חלקו צבר כעובד במוסכי יבואני הרכב הגדולים ולאחרונה במוסך "צמפיון מוטורס" המרכזי במשך כ9 שנים, עד אשר החליט לצאת לדרך עצמאית.

על תפיסת העולם שלו הוא סיפר, לקוח מרוצה זו המטרה הראשונה "בניגוד למוסכי הסדר שם חושבים קודם על חברות הביטוח, החשיבה שלנו היא קודם כל על הלקוח, להטיב עימו עד כמה שניתן, לכן אני לא חתום עם שום חברת ביטוח ונותן הרבה מעבר לתנאי מוסכי ההסדר הביטוחי, למשל, אצלנו מבטלים עד 100% את ההשתתפות העצמית. ולא משלמים עד שמקבלים את הכסף בחשבון, ורכב חליפי מהרגע ההגעה למוסך, ושטיפה לאחר תיקון...והחשוב ביותר הוא שאין נפגעים בנפש, ושכל מה שנפגע ברכב יתוקן וישוב למקומו בשלום".

תאונות הן החלק הרע בחווית הנהיגה של כולנו, אם כבר המזל הרע פגע בנו חשוב מאוד למצוא מקום אמין ומקצועי שידאג להחזיר את הנראות של האוטו לקדמותו, תוך זמן קצר, במחיר הגון תוך כדי הענקת שירות מרגיע בזמן סערה.

אוטו אירופה. יח"צ,
אוטו אירופה/יח"צ

"אוטו אירופה", שמחנו לגלות מוסך שמעניק בדיוק את שלושת התנאים הללו בצורה מופתית, על כך לא נותר לנו אלא להגיד, שאפו.

חפשו אותנו בוויז : אוטו אירופה כפר קאסם

להתייעצות ובירורים נא להתקשר 0535553177

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אוטו אירופה, בשיתוף אוטו אירופה
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully