וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשתלה המרהיבה בישראל עם פארק מבקרים ייחודי

בשיתוף משתלת רגב, בשיתוף משתלת רגב

22.3.2020 / 12:14

האביב בפתח והטבע מסביב מלבלב ופורח, עבורנו זו היתה הזדמנות טובה לקפוץ לאחת המשתלות הכי ותיקות ונחשבות בישראל, על מנת ללמוד על פרחים וצמחייה שכדאי לשתול בערוגות הגינה

משתלת רגב. יח"צ,
משתלת רגב/יח"צ

מי שכבר למעלה מ 40 שנה מככבים בתחום החקלאות, גינון וצמחייה הם בני משפחת רגב במושב בית אלעזרי. מספר מפיקים חברי מערכת "המומחים" יצאו לכמה שעות של כיף בחיק הטבע, הגיעו ל "משתלת רגב" ואלו הרשמים שהביאו מהמקום.

משתלת רגב היא משתלה משפחתית יצרנית שמחזיקה ב-30 דונם חממות בהם מגדלים את כל סוגי עצי הפרי כולל האקזוטים והמיוחדים - מעל 100 עצי פרי ונוי, שיחים, מטפסים לשמש ולצל, דקלים, פרחים, עציצים, צמחי תבלין ובית.

בכל שאלה, קטנה וגדולה, לגבי עציץ לבית או תכנון גינות, להגיע לפה זה הדבר הנכון לעשות, המשתלה פתוחה במשך שבעה ימים בשבוע ובה תקבלו את כל הייעוץ הדרוש מהמומחים לטבע.

משתלת רגב. יח"צ,
משתלת רגב/יח"צ

כאשר הגענו למשתלה נדהמנו למצוא מרכז מבקרים ידידותי בו נמצא אוסף הקקטוסים אולי הכי גדול בארץ, מעל 5,000 זנים שונים, לצד אוסף 'בונסאי' (עצים מנונסים), שני גנים יפנים ובתוך גן טרופי מלהיב חיכו לנו 75 סוגים של תוכים, אוסף ציפורים ובעלי כנף נדירים במקביל ליונים, צבים, ארנבים ועוד, פשוט גן עדן עלי אדמות.

שמחנו לשמוע כי בחממה הזו נערכים סיורים, אם באופן עצמאי או על ידי מדריך, כך שכדאי להגיע עם הילדים ובני המשפחה משום שהגן הטרופי משלב צמחיית ג'ונגל ובו יש פינות חי, מתקני משחקים, פינות יצירה, שולחנות ישיבה ופיקניק לצד מזנון.

אפשר להזמין בתיאום מראש סיורים לקבוצות בתשלום, כאשר כל סיור מודרך אורך כשעה וחצי.

מרכז המבקרים נקרא "פארק מיטל" על שם בת המשפחה שעבדה במשתלה קרוב ל-20 שנה ונפטרה לפני כ-3 שנים ממחלת הסרטן.מיטל אהבה ילדים, חי וצמחייה יותר מכל, היא זו שהגתה במקור את רעיון הקמת הפארק שיאפשר לילדים ומבוגרים להתחבר לטבע, ליהנות, לחוות, ללמוד ולחקור.

לאחר סיבוב מדהים של שעה במרכז חזרנו למשתלה ופגשנו שם לקוחות רבים, אחד מהם, משה עזרי סיפר לנו, "במשתלת רגב למעשה עזרו והקימו עבורי גינה עם מערכת השקייה ממוחשבת, זו מדהימה ופורחת והיום הגעתי על מנת להביא צמחים נוספים לקראת האביב והקיץ, תמיד מקבלים פה שירות אדיב וחם, כך שמבחינתי זו המשתלה מספר אחת".

גם גלית ראובני, לקוחה נוספת, לא חסכה במילים חמות, "לפני שבועיים ביום שבת ביקרתי ב"פארק מיטל" עם בעלי ושלושת ילדי, היה לנו כיף חיים כאשר נהנו מכל החוויות במשך 4 שעות, היום הגעתי לקנות כמה צמחי תבלין וכשאני מגיעה לפה אושר ממלא את ליבי, בזכות הנראות ושירות".

בסיבוב שלנו במשתלה קיבלנו הסבר מאב המשפחה, שמוליק, על צמחים מיוחדים, לונגן, קרמבולה וקיווי ועל מיני שיחים לשמש ולצל נדירים ביופיים, ניתן להעזר בו ובשאר אנשי הצוות במקום בכל הנוגע לתכנון והקמה של גינות.

היתה לנו חווית טבע מקסימה ונעימה, כל-כך קשה היה לחזור לאחר מכן לעיר הסואנת, אבל כל אחד מאיתנו כבר סימן לו ביומן, מתי לקחת את הילדים למרכז המבקרים המיוחד.

"משתלת רגב", פנינה אמיתית של נוי וטבע לכל המשפחה.

שעות פתיחת המשתלה הן:

בימים א' - ה' משעה 08:00 עד 17:00.
בימי שישי וערבי חג משעה 08:00 עד 15:00.
בשבתות וחגים משעה 10:00 עד 17:00.

לאתר הבית

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף משתלת רגב, בשיתוף משתלת רגב
  • עוד באותו נושא:
  • משתלה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully