וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי נהריה והצפון: המסיכות לפנים והסבונים שמחכים לכם במאסטופ

בשיתוף מאסטופ מינימרקט בע"מ, בשיתוף מאסטופ מינימרקט בע"מ

22.3.2020 / 12:11

מצאנו מקום גדול, נקי ומזמין שמעניק שירות לבבי ומחזיק במאות מוצרים במחירים סיטונאים וכן - גם מסכות לפנים והמון סבונים, ברוח הימים האלה. הכירו את אבידן אסרף, אשר הגשים את חלומו כשהקים את "מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה"

בישיבת צוות מערכת "המומחים" בתחילת השבוע האחרון, אחד המפיקים סיפר על חוויה שעבר עם משפחתו.הם החליטו לצאת לחופשת סוף השבוע ביישוב שתולה שבגליל העליון ולחגוג את יום השישי בארוחה חלבית מפנקת, אולם כאשר הגיעו למקום שמו לב כי שכחו את כל הקניות שערכו בביתם ונשארו ערומים מאוכל ושתייה.

רגע לפני כניסת השבת ולפני שהיו אובדי עצות, חיפוש מהיר באינטרנט גילה להם מקום שפתוח שעות על גבי שעות, "מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה", הסניף המרכזי ברחוב וויצמן 71, במרחק נסיעה קצר. הם הגיעו למקום, לשמחתם הרבה מצאו בו מכל טוב, מוצרי צריכה רבים במחירים זולים. החוויה הזו היתה מספיק טובה עבור עורך המערכת כדי להרים כתבה לאוויר, לצורך כך נשלחו שני מפיקים צפונה, ל"מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה", אלו הרשמים שהביאו עימם בחזרה.

מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה. אבידן אסרף,
מינימרקט מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה/אבידן אסרף

בדיוק לפני 17 שנה, בחודש מרץ 2003, אבידן אסרף, הבעלים של המקום הגשים את חלומו, כאשר פתח לרווחה את העסק שבנה, "מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה". קודם לכן עבד במשך שנים רבות כאיש מכירות בחברות שטראוס וטמפו, שם בין היתר צבר ניסיון בכל הנוגע להענקת שירות אישי ואדיב. סיבוב שלנו במינימרקט גילה עולם ומלואו, מוצרי צריכה מגוונים, אלכוהול, טבק, טוטו, לוטו, מוצרי חלב, לחמים ובימים אלו גם הלהיט העכשווי, מסכות לפנים והמון סבונים.

למדנו כי הייחודיות של המקום באה לידי ביטוי גם בעובדה שהוא פתוח כמעט לאורך כל שעות היממה. תוך כדי תנועה במינימרקט פגשנו בכמה לקוחות שנכנסו ויצאו לאחר מסע קניות, שניים מהם, אריה וגדעון תושבי העיר הגיעו למלא לוטו וסיפרו לנו, "אנחנו לקוחות קבועים במשך שנים, אפילו שיש לנו מרכול אחר ליד הבית, אבל לעולם לא נשכח כי בזמן מלחמת לבנון השנייה, בזמן שהעיר נהריה הפכה להיות לעיר רפאים, כאשר רוב התושבים עזבו ומקומות האוכל נסגרו, מאסטופ היה מהבודדים שנשארו פתוחים והעניקו שירות לתושבים וחיילי צה"ל שעברו בעיר, הם היו נאמנים לעיר ואנחנו נאמנים להם".

מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה. אבדין אסרף,
מינימרקט מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה/אבדין אסרף

ל"מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה" יתרונות רבים, הוא ממוקם במרכז העיר כך שמאוד נוח למצוא ולהגיע אליו. מעבר לזה, בהשוואת מחירים של כמות נכבדה של מוצרים לעומת מקומות אחרים, גילינו כי ב"מאסטופ" מוכרים במחיר סיטונאי לכל דבר. לקראת חג הפסח, הם יוצאים במצע של הנחות חסרי תקדים על בקבוקי יין איכותיים ו-וודקות כשרות גם כן.

שעות הפתיחה של "מאסטופ מינימרקט בע"מ בנהריה" הם בכל יום במהלך השבוע בין 6 וחצי בבוקר ועד 12 בלילה, ובסופי שבוע 24/7, כאשר יש עוד שני סניפים של הרשת בעיר, ברחוב הגעתון 23 ובתחנה מרכזית. מצאנו מקום גדול, נקי ומזמין שמעניק שירות לבבי ומחזיק במאות מוצרים במחירים סיטונאים, גאוות העיר נהריה כבר 17 שנים.

לפרטים: 04-951-4040

לעמוד הפייסבוק של מאסטופ מינימרקט בע"מ נהריה

בשיתוף מאסטופ מינימרקט בע"מ, בשיתוף מאסטופ מינימרקט בע"מ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully